Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Zo, was even de +3 booster vergeten in mn berekeningen mee te nemen. Dus die wolkenrij was ineens erg snel binnen.:D:D
    Nu dus al 93 spelletjes gespeeld en er zijn er nog 8 onderweg. Alleen worden ineens de dropitems een groot probleem. Heb er nu nog maar 18, dus niet eens voldoende voor 1 spelletje.:oops:
    Dus dat wordt maar de vraag of ik ook echt nog 8 spelletjes kan spelen... Maar ach, de wolkenrij staat alweer mooi te shinen.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas, dan ook nog 45 minuten. Meende me te herinneren dat het op deze manier, net als met de kastanje rij direct klaar was, maar blijkbaar niet. Dan ga ik nu stoppen voor de TG-boom, jammer van alles wat ik er al ingegooid heb, maar ga het nu niet redden. Had de direct klaar echt nodig. :oops: Ik had daarvoor nog 10 oogsten op 2 akkers moeten doen en dan nog heel veel spelletjes achter elkaar doorjagen. Had de tijd ervoor vrijgemaakt, gisteren met alle hulpmiddelen eerst de gewassen doorgedraaid, daarna genoeg SM verzameld hiervoor. Maar nu blijkt het toch niet te werken. :cry:
    Heeft met het aantal drops, dat ik nog nodig heb ook geen nut om aan medespelers te vragen, want met 20 drops ben ik er ook nog lang niet.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    jammer Sandra.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je de wolkenrij Party Ticket I (voor 10% snellere bloemen)?
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Rozen zijn sneller en geven ook 1 drop op normale velden
     
    _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Lief van jullie, dat jullie meedenken, maar gezien de 10 oogsten die ik nog zou moeten voor de drops, had ik echt direct-klaar oogsten nodig, want zou daarna ook nog de spelletjes moeten spelen. Tussen nu en einde event ga ik geen 10 oogsten die 30-45 minuten duren meer redden. Ik weet niet of er hier iemand is die het voor me kan narekenen, ben daar zelf niet zo goed in, maar ben wel benieuwd waarom mijn gedachte/herinnering niet klopte. Ik heb volledige veredeling (12% kortere groeitijd,25% effectievere supermest, 8% water, 10% mest). Witte onschuld en stol ingezet en levensbron en levenselixer.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik heb het ook niet gehaald sanham ;):D
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wat heb je in je veredelingsslot staan dat is de vraag
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    vroegrijp, eco-liefde en sm-liefde
     
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb het ook niet gehaald. ben hier bij de toverboom beland,
    Bij mijn broertje kom ik daar niet met die nieuwe zoekplaten kom ik maar aan de 70 punten.
    Moet er nog 350 dus 5 spelletjes nou is dus niet meer mogelijk jammer.
     
  11. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    bij mij wordt het ook spannend of ik de eerste toverboom behaal. moet nog drops voor zeker 3 spelletjes halen en over 45 minuten kan ik nog wat jute oogsten.
     
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    volgens mij kom je dan zonder de wolk waar Mikkie het over heeft inderdaad uit op een half uurtje. Je had de wolk party ticket 1nog moeten hebben helaas . Rozen gaan met de juiste veredelingen sneller bij mij 7 minuten maar ook daar is het te laat voor vrees ik .
     
  13. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik heb de toverboom net behaald. was weer een leuk event.
    gouw het land ombouwen en lynxen voor het volgende event erop.
     
    _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    hier ook de toverboom binnen, het event had voor mij nog wel een dag langer mogen duren dan had ik de TG boom misschien ook nog kunnen halen.
     
    vinc051, _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik heb de TG boom ook niet gehaald. Kwam nog een aantal drops tekort om ook de 2e mammoetboom binnen te halen.
    Ben toch blij met hetgeen wel gelukt is
     
    vinc051, Daxter1966, _Jeanie_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.