Praatgroep - De Grote Jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Morgen eindelijk tijd om wat weg te spelen. Ik heb 70 gereedschap klaar staan en nog genoeg dropitems voor 31 keer maar daar geen gewas voor. Draaien aan het rad is al een tijdje niet gunstig geweest ook net weer niet. Morgen maar eens kijken om kistjes te openen voor draaien en dan maar hopen dat ik dan meer geluk heb om een bonus te krijgen.
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pfff, erg blij met puffin. heb ik net alle raddraaien erdoor gejaagd (2x +1 bonus gedraaid), alle bonussen die ik verder in het spel kon vinden geactiveerd en precies op het moment dat ik op de oogst knop druk valt het internet uit. >:( hele grote storing bij mijn provider, dus geen tv, telefoon of wifi meer. nu dus op mijn telefoon aan het oogsten en zaaien:oops:
     
    catootje65, farmermikkie, vinc051 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, dat is balen sanham. Ik heb de wolkenrij binnen en ga rustig door spelen. Succes allemaal met het event.:D
     
    gelderblom en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Goedemorgen, weer tijd voor een update.

    Inmiddels 66 spelletjes gespeeld met 6798 punten. Dat is toch een mooi gemiddelde van 103 punten per spel. Te bedenken dat ik de 10 verschillen doe en dus maximaal 105 punten kan halen.

    Wel al uitgerekend dat ik waarschijnlijk net de wolkenrij gaat halen. Dat zijn helaas niet de mooie prijzen, maar een wolkenrij haal ik ook bijna nooit, dus dan maar tevreden zijn met wat er wel is gelukt:D
     
    Daxter1966, janniekwak, Huhmmie38 en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier gaat het voorspoedig :music:. Aanvankelijk dacht ik dat de wolkenrij maximaal was wat ik uit dit event kon halen . Maar toen kwam de 3 + bonus van 68 gespeelde spelletjes . En uit de kist met verbeteringen kwam een oogstbonus . Toen ben ik desperaat met sm aan het strooien geweest . Gewas voor tulpguldenboom 1 is binnen . Het wachten is op roet 8). Over 3 uur komen mijn planten veredeling sloten leeg en kan ik de roos erin zetten . Over een uur komt de bloemenwolk vrij en dan maar met de laatste restjes supermest gaan smijten:oops:. Supermest zoek ik ondertussen overal vandaan . Als dit event afgelopen is zijn mijn farmmunten, tulpguldens , susimest en supermest op . In het begin zat mijn gemiddelde op 70 per spelletje maar nu haal ik continu 135 dus dat maakt het wel makkelijker :music:.
     
    catootje65, farmermikkie, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    De 1ste TG boom is in beeld! Moest 3 volle dagen werken, Pinksterweekend, vandaag 1 dagje vrij dus ben de hele dag krokussen aan het zaaien + sm + witte onschuld voor de drops. Gelukkig was mijn vriend zo lief om in mijn werkdagen te oogsten voor me dus heb nog een klein voorraadje aan eventgewas. Heb al de tijd 'zoek de 10 items ' gespeeld maar kom er vanochtend achter dat ik als zo'n zoekplaat goed ken het veel slimmer is om alles te zoeken in die 90 sec... Oh man, had ik dat maar eerder geweten, haal continue 135 punten met die 90 seconden, ken de schuur en bbq uit mijn kop. Moet nog ong 1400 punten voor de 1ste TG boom en dat was absoluut mijn doel dus ik ben blij :inlove:.
     
    Huhmmie38, farmermikkie, catootje65 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Net een paar kistjes vol verbeteringen ingewisseld. Zit er 1 oogstbonus tussen voor 100%. Ik blij, wil ik hem inzetten gaat het niet -.-. Heeft het een diamanten slot nodig. :wuerg: Dus maar even zo geoogst en nu eerst beginnen met gereedschap wegspelen. Dan even kijken hoe mijn stand is om te kijken wat ik nog moet en eventueel wat ik wil hebben en haalbaar is. Ik kan wel nog kistjes openen voor draaien aan het rad maar ik heb daar al een tijdje geen geluk bij. Dus daar reken ik niet op. Mocht ik toch nog wat draaien vandaag is het alleen maar mooi meegenomen.
     
  8. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Gisteravond toch nog een bonus 1+ gewas voor 6 uur gedraaid. Ben gisteren kwistig aan het strooien geweest met dure mesten die ik lang opgespaard had en de anjer veredeling aangezet voor de drops. Met de +3 uit het spel en nog een mooie booster op de plank ging het snel en zo toch nog de TG-boom weten te halen. Erg blij daarmee :inlove: De 2e boom laat ik gaan, ik vind het goed zo :)
     
    _Jeanie_, Daxter1966, Huhmmie38 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb net alle 70 detectivegereedschap weggespeeld en rechts ben ik tot en met level 68 gekomen. Drops heb ik genoeg voor nog 40 keer dus die andere 20 haal ik nog wel voor het einde. Gewassen ga ik niet halen. Ik zet zo die +3 oogstbonus aan van het event en dan kijk ik wel hoever ik ga komen. Gewas wat ik nu heb ik voor 8 stuks dus dan zou ik er nog voor 52 moeten hebben om links die 130 te kunnen halen. Elk prijsje wat ik haal ben ik blij mee en tot hoever is dus een verrassing.
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier zijn de rozen nu om de 8 minuten klaar:music:. Ondertussen bij 134 aanbeland . De tg boom gaat mits Ziggo:oops: blijft presteren er gauw aankomen . Stiekum hoop ik dat de 2e ook nog gaat lukken maar dat spant erom .

    Bedankt Miekje voor je zoekplaten . Door ze grondig te bestuderen lukt het me nu om 135 punten per keer te halen:).
     
    _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Fijn om te horen
    Deze keer was het makkelijk om de lijsten te maken geen nieuwe platen.
    Dus kopiëren en plakken
     
    _Jeanie_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En de tg boom is binnen . Ben even een rondedansje aan het doen .
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Joepie TG-boom binnen. :inlove: Heb nog maar ff de spaarpot opengebroken zodat ik vanavond de boom binnen kon halen. Gelukkig wat gespaard van de tijd dat de bios het nog wel eens deed. Wil niet het risico lopen dat morgenvroeg om wat voor reden dan ook ik niet op de farm kan komen.
    Nu weer Super- en Susi-mest sparen. Spaarpot wordt weer gevuld met dagelijks een TG.:)
     
    Arvonvan, _Jeanie_, Boeretrien1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Pff ik kom maar net over de helft van de prijzen nl 81...
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Morgen om 700 kan ik de laatste spelen en dan de bomen binnen :p

    En dat terwijl de berekeningen vooraf toch wel aangaven dat dit echt niet te doen zou zijn
    Wel gelukt blij mee
     
    Arvonvan, _Jeanie_, gelderblom en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hoe kan het dat mijncomfortvelden met veredelde anjers met stol, witte onschuld, levensbron en levenselixer nog 2.45 uur duren? Heb dit vaker gedaan, als de kastanjerij niet klaar was, maar dan zijn ze normaal gesproken door die levensbron en levenselixer ook direct klaar.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Joepie de 2e TG boom is binnen . Bij mij is nu wel alle susi en supermest op . o_Ok farmmuntjes en boomvruchten om farmmuntjes te krijgen . Maar goed dat komt wel weer terug
    Ik heb geen idee maar bij mij kwam van elk normaal vol veld met rozen en anjers al een roet. Een normaal veld bespaart je veel tijd . Succes Sanham:)
     
    Laatste bewerkt: 3 Juni 2020
    hendrika73 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik denk net sla Daxter, dat je beter gewone velden kunt nemen in plaats van comfort.
     
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Joepie!! O ok de 2e TG boom binnen :inlove:. 32.000 krokussen rijker xD, ontzettend veel draaien, farmmunten, sm en suzimest armer en geen boosters meer in de schuur. Het was me het allemaal waard, nu weer driftig SM sparen, wil weer boven de 10.000 komen. Wie weet wat er een volgende keer voor geweldigs komt :music:.
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben heel blij met 1 TG boom erbij. heb 22770 punten gehaald en ben super tevreden met alle mooie prijzen die we konden halen.
     
    hendrika73, Daxter1966 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.