Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik vind het eigenlijk wel een leuk spel. Weer eens een keer wat anders. Ik kijk niet op de voorbeeld afbeeldingen. Dan gaat de lol er toch een beetje af vind ik.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Dank zij de voorbeeld afbeeldingen vind ik de dingen. Zelf ben ik slecht in het hidden object spel (oogproblemen).
    De afbeeldingen en de lijst heb ik uitgeprint en de nummers bij betreffende afbeelding opgeschreven, dit betekent dat ik tenminste 1x alle items heb gezocht en 99.8% ook heb gevonden en dat hielp enorm bij het 'echte' spel en die gaat steeds makkelijker en de beloningen omhoog.
    Ik begon met 55, toen 66 en de laatste keer 74. Kortom ik ben heel blij met het harde werk van @miekje9 . Het staat je natuurlijk vrij om het wel of juist niet te gebruiken.:)
     
    -freedom5555-, LucieSchreurs en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Ik vind het ontzettend leuk om te speuren! Hoever ik kom zie ik wel.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb me net helemaal de blaren gezocht naar een Heksenketel Met Kat xD

    Uiteindelijk toch gevonden (na een kwartier of zo) maar de Kat heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken. Of het moet wezen dat het arme beest is verworden tot ingrediënt in de ketel, dat kan natuurlijk ook nog :wuerg:xD
     
    janniekwak, herma1234, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Superleuke minigame!! Echt complimenten voor de ontwerpers. Het duurt ook niet eindeloos en die vergrootglazen gebruik ik ook als ik een nieuw ding krijg wat ik niet meteen weet. Ben echt blij verrast, zeker na het doolhofdebacle
     
    herma1234, astrid1960 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    heb nu voor de 1ste keer meerdere vergrootglazen gebruikt in 1 zoek spelletje en de score was 77 ( of zoiets ) punten. ik heb 11x gespeeld en heb 629 punten. Wat ik wel weet is dat ik nu wacht tot ik minstens 20x of zo kan spelen, dan onthoud ik beter waar wat ligt. Mijn brein is nu alweer kwijt wat ik vanochtend gezocht heb :). En veel meer met de vergrootglazen spelen, knieperd dat ik ben was ik veels te bang dat ik tekort zou hebben maar ik heb ter al 249 in de schuur liggen xD.
     
    lonnie57, Errim, astrid1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik verdenk BP ervan dat als je iets niet kunt vinden en je gebruikt uiteindelijk een vergrootglas, dat het object waarnaar je zoekt dan heel snel wordt neer gelegd.....:oops: Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik me werkelijk suf zocht, en dan toch maar een vergrootglas gebruikte, en dan bleek het op een plek te liggen waarvan je dacht 'hoe kon ik dat nu over het hoofd zien?' -.-
     
    boermars, lonnie57, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is bij al die spelletjes zo. Of je besluit in arren moede je laatste hint er maar aan te geven en met dat je die knop in dreigt te drukken zie je het gewraakte voorwerp ineens spontaan liggen, maar dan is je vinger al niet meer te stoppen :music:
     
    trudymeurs, lonnie57, Errim en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de tip is helemaal aangepast met plaatjes en woordenlijstje:music:
     
    tikivogel, pipelepo, -freedom5555- en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Hartstikke leuk. Ik ben er geen ster in, maar het lukt me toch redelijk
    Je bent weer geweldig. Ik zoek me het apel….. zo nu en dan. Ben iedere keer de lamp kwijt-.-
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben ook maar gaan werken met de hints, zit nu op 71 punten, heb dan 2 hints nodig. Levert toch weer een paar extra prijsjes op.
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    18 keer gespeeld en 1144 punten gaat best goed . gebruik wel de hints.scheelt veel tijd heb er nog wat op voorraad.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is het nog steeds niet best met de droprate, kreeg net van me hoofdakker wel 7 di's, woelige weide 12 en uit het bos 10 van me kwartakkers eventgewas, snap niet hoe een speler op deze manier 100 keer dat spelletje zou moeten kunnen spelen dat haal je zelfs niet als je mandjes hebt gekocht als je dan 70.000 eventgewas wil halen en 5.000 di's
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er komt ook roet van 2 baha akkers. Daar doe ik nu 2 x per etmaal chayote met tikimasker (20% snellere groenten op baha), die is dan in 9:36 uur klaar, en dan nog een gewas in de overgebleven uren.
    Hier lopen de drops nog voor op het eventgewas, maar dat is met een legertje howie donuts.

    Ik denk dat het zonder howies nodig is om in de nacht op de farm een iets langer gewas te zetten voor wat extra roet. En dan overdag, als het kan, 4 x eventgewas oogsten :oops:
     
  16. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    hier nu 28 keer de mini game gespeeld. Het zoeken gaat steeds beter naarmate je meer speelt.

    Als het zo doorgaat lukt de 100 keer spelen wel denk ik
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik probeer zelfs 5 keer eventgewas per dag te oogsten :oops:xD , hier gaat er s'nachts stevia op kwartakkers (die geven nog meer di's als de chayote) en overdag chayote met een tikimasker, hoe de droprate nu staat zou je met hele akkers denk dezelfde hoeveelheid di's krijgen op baha als met kwartakkers -.-
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

  19. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    gaat hier wel lekker maar zie dat mij bouwkundige morgen afloopt.
    Heb altijd maandpakketje dus hoop dat er gauw weer een nieuwe komt.
    Gelukkig nog wel wat bonnetjes daar zit die dan ook bij hoop ik.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hoor, daar zit de bouwkundige ook bij :D

    Ik zou dan trouwens wel zoveel mogelijk korte coupons inzetten als ik jou was.

    Hier gaat het trouwens echt voor geen meter. Met eventgewas ben ik aardig op schema maar die drops :cry: Ik heb de afgelopen dagen op Baha saguaro's gedaan, en één veld daarvan vanmorgen vervangen door 20-uurs bomen. De saguaro ga ik morgen vervangen door bisschopsmutsen, die kan ik twee keer per dag oogsten. En op de farm ga ik vanaf vanavond echt heel strak oogsten, dat ik er des nachts nog een oogst rozen tussendoor kan gooien.

    Weet iemand nog een ambachtsproduct (goud of zilver) dat de bloemenproductie op Baha versnelt?
     
    Laatste bewerkt: 17 November 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.