Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Domme vraag denk ik waar is de mediatheek ?
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  3. manamana

    manamana Forumbeginner

    leuk spel, goed te vinden:D
     
  4. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    nu 5 keer gespeeld en nog 4 detective gereedschap in de molen staan.

    is wel een leuke mini game:) maar kom iet verder dan 55 punten per keer:cry:
     
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Tjonge wat moeilijk om de dingen te vinden binnen de tijdstermijn....
     
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik vind het een leuk spelletje, maar ik ga het langzaamaan op grote velden doen. Ik zie wel waar ik raak.
     
    herma1234 vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik kreeg net maar 10 di's per veld kwartakkers eventgewas :cry: , zo halen we die belachelijk hoeveelheid di's voor de wolkenrij natuurlijk nooit -.-
     
  8. klakje

    klakje Oudgediende

    Kost veel tijd, ik denk dat het daarom ook te doen is. Knechtencoupons raken zo snel op. Als de voorraad op is stop ik vanzelf wel.
    Lang geleden kreeg ik af en toe een coupon uit 1 van die kistjes, maar dat is al weer maanden geleden. Zijn op de bon denk ik
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  9. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier gaat het redelijk, heb pas 1 keer een tijdsbonus gehad. Als ik meerdere spelletjes heb gedaan, zal het wel verbeteren.
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb het zoek en vind spelletje nu een paar keer gespeeld en ik ga dus wel wachten tot ik meer beurten heb verzameld. Op die manier weet je beter waar het meeste te vinden is en kun je sneller spelen en dus bonuspunten binnen slepen. Ik vind dit wel een leuke minigame, heb dit spelletje wel vaker gespeeld. Dus eerst flink zaaien en oogsten en de molen laten draaien en ik ga in het weekend wel spelen... vanavond eerst avonddienst;)
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb al een keer 80 punten gehaald
    Dus het is echt te doen
    In andere draadje staan nu de platen en de meeste zoekitems:music:
    work in progress8)
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat is ook een manier inderdaad.

    Ik ben nog steeds aan het twijfelen of dat ik wel 47.600 eventgewas van 3 veldjes wil sprokkelen, met het feit dat volgende week het oogstevent begint en dat we straks alsnog moeten kiezen tussen 2 events of dat ze dan alle 2 niet haalbaar zijn :eek:-.-
    (vooral ook de 3.400 di's wordt hier een probleem als de droprate zo laag blijft als nu, we hebben er elke dag gemiddeld 262 nodig en alleen uit eventgewassen en lange gewassen van de 2 velden van baha haal ik dat hier niet, kreeg er maar 33 van een veld kwartakkers chayote :()
     
  13. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Ik vind het wel weer goed bedacht en leuk om te doen;), we zien wel hoever we komen
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als ik de 63 puntjes haal mag ik al blij zijn :oops:xD
    (en dan gebruik ik ook nog eens al de 5 de vergrootglazen)

    10 voorwerpen zoeken in 15 seconden is gewoonweg niet te doen-.-
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik gebruik geen vergrootglazen.......
    maar de voorwerpen staan al in mijn geheugen gegrift
    Ik heb nu 17 keer gespeeld
     
  16. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    De vertalingen zijn echt vreselijk. Opdracht was een muurplaat zoeken, dus ik zocht iets zoals een poster, of zo'n beschermplaat die vaak boven een fornuis aan de muur zit. Bedoelen ze een wandbordje!
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb alles van buiten geleerd via de screenshots en de lijsten van Miekje.
    Omdat ik ernstig slechtziend ben (kokerzicht en zicht minder dan 10%) en dus met een vergrotingsprogramma werk, zie ik maar 1/4 van mijn scherm. Hierdoor moet ik dus steeds van de gevonden voorwerpen terug naar de opdrachten onder in en toch haal ik nu 63-66 punten. Voor mensen die het hele scherm in beeld hebben moet het dus zeker goed te doen zijn.
    Ik zeg altijd: als je iets wilt. zoek je een oplossing, als je iets niet wilt. zoek je een reden.
    Succes allemaal
     
    boermars, tikivogel, Waterbuffel en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    dropitems gaan goed hier al 1067 in 26 uur
     
  19. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    vind het verschrikkelijk...die tijd die je er voor krijgt werkt op mijn zenuwen en om screenshots uit me hoofd te gaan leren daar pas ik voor...dit is niet ontspanning maar spanning -.-
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  20. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik had nu 8 keer spelen opgespaard, en dan merk je wel dat als je vaker achter elkaar kunt spelen, het steeds beter gaat. Vooral als je dingen moet zoeken die je al eens gehad hebt. Ik ga nu dus maar weer eerst sparen in plaats van iedere keer spelen dat ik kan.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.