Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb ook 3 keer gezocht en daar hou ik het bij, ik ben daar echt slecht in en dan kost het vreselijk veel tijd, als ik een zoekspelletje wil dan ga ik die wel doen.Heerlijk rustig doorfarmen dus.:)
     
    harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    o_Ok niet zo'n held in het zoeken :), 3x 55 punten. Heb me rot gezocht naar een spoel en wortel.. Een roos kon ik ook niet vinden, maar wat geklikt en toen had ik um, geen idee hoe die er nu eigenlijk uitzag haha.
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Bloedhekel aan zulke spelletjes :oops:...de 3 maal gratis gedaan ...bbbrrrrrr :wuerg:

    Succes Allemaal :)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Heb het net eerst op het ene account gespeeld en daarna op het andere. Met het tweede account had ik meer moeite, want zo laten je voor een gedeelte andere items zoeken. Kijk maar eens hoe vol die plaatjes liggen..... Zoveel dingen kunnen ze je laten zoeken, en geloof me, sommige dingen vind je op heel rare plaatsen...:oops:
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik vind het wel leuk ... s6 met het farmen

    Miekje bedankt voor de tip ;)
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2018
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    55 punten is voor mij het meest haalbare. samen met mijn puberzoons gezocht en nog ruim 3-4 minuten bezig geweest.
    Ik zie wel hoe ver ik ga. Ga gewoon verder met eventgewas, en als ik er geen zin meer in heb, stop ik ermee.
     
  7. rolduc16

    rolduc16 Gelegenheidsauteur

    als ik het hierboven lees, wacht ik nog even met zoeken. Misschien is iemand zo vriendelijk om straks screenshots te maken, zodat ik die kan bestuderen voordat ik het spel start.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb al 1 plaatje andere 2 ben ik vergeten
    sorry......
    die komen nog op de fansite morgen ofzo

    derde keer spelen staat al in de mediatheek:inlove:

    Die plek van de spullen veranderd niet:music:

    na 50 keer spelen straks weten we precies waar alles ligt
    lastig is wel dat je om de beurt een plaat krijgt
    Dat maakt het lastiger om te onthouden
    Ik ga denk ik maar voor ik start plaat kijken en dan spelen maakt het denk ik wel makkelijker:p
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2018
  9. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik kom er net achter dat die gewassen niet op baha willen :cry:
    En ik lekker rekenen... Vond de aantallen daardoor ook nog wel te doen. Nu kan ik weer opnieuw bekijken of (hoever) het voor mij haalbaar is. Nu begrijp ik ook waarom mensen stallen op baha zetten. Daar kwam ik net met m'n gewassen aanzetten :p
    Ik heb zodoende nu een vreemde mengeling van grote velden en een paar halve velden en nog wat kwartveldjes. Het was even proppen, maar ik ben toch alles weer kwijt.

    Gelukkig is het wel nu een 5-uursgewas, zoals ik hier ook al even las.
     
  10. krisje26

    krisje26 Forumleerling

    3x gespeeld. Best wel leuk. Ga maar eens kijken hoeveel ik ga spelen. Want ik weet niet of ik al die gewassen wel bij elkaar krijg.
     
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Net geoogst...391 roet, 39 vergrootglas en 81 neonhartjes...ik ga er weer voor :p
     
    rikmark en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. flater

    flater Forumleerling

    ik sla maar weer over.
    ben hier om farmerama tespelen en ga met tijd niet verdoen met zo`n zoekspelletje waar ik totaal niet van hou.
    als dat zo was had ik zoiets wel op internet gespeeld.
    vond die drie waarvan ik er twee voortijdig heb afgesloten al een ramp.
     
    HannyBalleke en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    448 roet, 209 neonhartjes en 136 vergrootglazen... heb dus een prima eerste opstelling gedaan:p
    Op de farm alle stallen en werkplaatsen met de hoogste EP inclusief in de menagerieën en fabrieken, alle reuzenstallen en arboreta en op de resterende hoekjes de langste bomen. Op baha Regenwoud en Plantage de langste bomen en Kristalwatervallen een mix van menagerieën, fabrieken, arboreta, stallen, werkplaatsen en bomen...:music:
    Morgen maar eens kijken hoe het allemaal moet, nu eerst maar zoveel mogelijk eventgewas zaaien en oogsten en daarna ff naar de filmxD
     
    rikmark vindt dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zou niet te lang wachten met die mini-game ;) , het is namelijk een *piep* spelletje wat echt niks met farmen te maken heeft -.-

    (Ik zou graag een timer van 1 seconde willen zodat het wat sneller gaat om die 55 puntjes te halen :wuerg:xD )
     
    Borkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Met gemengde gevoelens ga ik meedoen, weet nu al dat ik het niet ga halen, maar ga wel proberen de cavia te halen. en de pony zal spannend worden.
    succ6 allemaal
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    om het iets minder piep te maken heb ik iets in andere draadje gezet
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je elke keer maar 55 puntjes zou halen moet je 81 keer dat spelletje spelen voor de cavia stal, voor de pony zou dat met elke keer 55 puntjes 113 keer spelen zijn :oops:
     
    boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb nu 6 keer gespeeld
    Na het maken van de lijst gaat het veel beter
    66; 71;71
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het een enig spelletje. En mijn ervaring met hidden object games dat het altijd verschrikkelijk lang duurt als je een kamer voor het eerst speelt, maar dat wordt echt beter naarmate je die kamer vaker doet.

    En ook fijn dat ze er een vijfuursgewas van hebben gemaakt, dat scheelt een hoop tijd en knechten.
     
    pipelepo, harm-jan70 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe heb de 3 gratis spelletjes gedaan maar vond het best wel moeilijk. Op zich is het wel te doen, maar door de woorden en de tijdsbalk die ook in het plaatje staan mis ik het totaal overzicht en daar heb ik wel moeite mee.
     
    Huhmmie38 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.