Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die neonhartjes krijg je dus niet bij het fokken, alleen liefdesslotjes :eek:-.-

    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Neonhartje
    [​IMG]
    0,1,4Stallen
    Werkplaatsen
    Burencadeaus
     
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik zet 24-uur gewas op baha. Op farm stallen. Weet iemand hoe het o ok al weer zit met drops van stallen? Hoge EP (dus rode , roze en neon stallen) of lange duur? Of leveren stallen uit mysterieuze stallen de meeste drops?
     
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Denk je eraan dat je de eerste drie cadeau krijgt van BP? Scheelt toch weer 2100 gewas
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het scheelt je idd ruim 1 oogst maar voor de wolkenrij heb je alleen al 27 oogsten eventgewas nodig en voor het hele event bijna 40 oogsten o_O
    en daarnaast 420 neonhartjes uit je stallen

    gewoonweg onmogelijk om beide events te halen dit keer -.-
     
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Het blijkt inderdaad veelxD
    ik ga lang durende stallen zetten voor de drops en dan beoordelen of ik mee doe aan het fokevent
     
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik sla deze lekker over, wat een bizar aantal gewassen en drops.
    Zoekplaatjes ben ik ook niet zo van.
    Cavia heb ik al 2 van en die pony komt ook ooit wel eens.
    Mooi door met de quests dus, deze schieten zo wel op.xD
     
    rikmark, stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je hebt helemaal gelijk zit nu al verkeerd in de kop pffff
     
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik doe gewoon mee, ik kijk wel hoe het verloopt. Heb al een poosje niet meer mee gedaan met events maar hier zitten mooie dingen tussen zoals cavia en pony. ( Mocht ik die kunnen halen haha ). O ok nog steeds geen iep ondanks de vele Hanzel stekjes die ik al eerder had gekregen dus wie weet nu eindelijk eens een keer.
     
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Zucht.....! En dit is dus echt wat heel veel BP spelers willen?? Twee events tegelijkertijd, waarbij je heel goed moet nadenken wat je waar wel of niet plant, Bahamarama doet gedeeltelijk wel/niet mee, gewone boerderij doet gedeeltelijk wel/niet mee. Ik voel een grote irritatie opkomen (sorrie voor al die spelers, die dit wel leuk vinden). Ik zal hier best wel aan mee gaan doen, maar niet al te fanatiek. Ik zie wel. Eerst maar even mijn ergernis wegslikken.:sleepy:
     
    boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. farro

    farro Forumkenner

    Heb de FAQ diagonaal gelezen maar vind nergens iets van pony of cavia, zal el aan ij liggen zeker !!
     
  11. bepsels

    bepsels Forummeester

    er zijn misterystallen te verdienen, dus de kans...
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik verkoop gewoon al mijn vlinders, dan hoef ik ook niet te twijfelen of ik zal gaan fokken xD

    Die fladderaars hebben me al zo'n 50 miljoen opgeleverd, waarvan ik er 20 weer over de balk heb gegooid aan werkplaatsproducten voor knechten, want ik ga echt niet een week lang 964 kwartveldjes met de hand zitten oogsten.

    Verder ga ik deze twee weken gebruiken om eens flink wat Baha-voer te maken, want dat spul duurt allemaal zo gruwelijk lang dat ik altijd achter de feiten aan loop.

    Niet alleen mysteriestallen, bij de extra prijzen voor de punten zitten wel degelijk een complete cavia en een heuse pony.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Niet onmogelijk , overdag eventgewas en zolang fokevent is in de nacht lange stallen geen gewas
     
    rikmark en jennie79 vinden dit leuk.
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als je 4435 punten hebt gehaald heb je de caviastal (zou volgens de faq te doen moeten zijn?) en bij 6165 punten vindt je de ponystal

    https://board-nl.farmerama.com/inde...jacht-hidden-objects-event.31352/#post-600848


    Met de laatste wijziging van drops van baha is het misschien haalbaarder.
    Hier gaan dag en nacht eventgewas op de farm om zo snel mogelijk van die eventgewassen af te zijn (ik ga tot de wolkenrij, de rest mogen ze houden)
     
    farro vindt dit leuk.
  15. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Zie ik toch net, dat jij bij mij op de markt zit..xD
     
    rikmark, LucieSchreurs en leni1955 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xD

    Wat gezellig!
     
    leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. jennie79

    jennie79 Forum freak


    of stallen en werkplaatsen op baha zetten ;)
     
    gelderblom, -doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    wel heel veel gewassen voor drie velden pfff
    Gr en s6 Tineke
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vijf velden. Alleen de kristalwatervallen doen niet mee.

    Als je alles leeghaalt en op kwartveldjes met WAC speelt moet je 24 keer oogsten voor honderd spelletjes, dat is 8 dagen lang drie keer per dag oogsten dus dat valt best wel mee. Je krijgt trouwens nog drie spelletjes cadeau ook.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens de faq is het eventgewas toch nog steeds alleen op de 3 farmakkers in te zaaien?

    De drops (roet) komen wel van 5 akkers.
     
    rikmark en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.