Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    helemaal klaar. uit de kistjes kreeg ik 111 tulpguldens echt heel blij mee:inlove:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Molen draait nu voor het laatst. Dan kan ik zo nog 2x spelen, kom dan op 39 gespeelde spellen en dat terwijl ik zaterdag pas begonnen was. Iedereen die me een drop gestuurd heeft enorm bedankt!
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    beetje cru...ik strand op 99 gespeelde spellen. kom 23 roet te kort. ach ja...tis niet anders . Ik had namelijk niet verwacht zo ver te komen anders had ik misschien nog beter mijn best gedaan om die laatste ook te halen.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. bepsels

    bepsels Forummeester

    Op de valreep nog even de caviastal binnen! En de wolkenrij, die had ik gisteren al.
     
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik ging van 7 naar 5 naar 2 mogelijkheden om de minigame te spelen. Niets meer aan te doen, over drie minuten is het spel klaar. Ik heb opnieuw ingelogd in de hoop dat ze weer terug waren maar helaas...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    En te bedenken dat ik juist roet over heb en tekort gewas.
     
    jolanda13 en FarmerJuline vinden dit leuk.
  7. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Heel leuk event.
    Leuke prijzen, heb er veel plezier aan beleefd
    Groetjes Janny
     
    jolanda13, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Op de valreep 69 roet gekocht en 99 T.G. uit de kistjes gehaald en ook nog de pony.:D
     
  9. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Zo dicht gefinisht voor de pony. Kwam uiteindelijk zo'n 200 eventgewas tekort (en had net 51 roet op voorraad). Balen en maar weer wachten op de volgende gelegenheid om de pony te scoren.
     
    -elvira101-, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, het ging gemakkelijker dan verwacht. Ik was dan ruim op tijd klaar, maar ik heb er zo'n 500 SM tegenaan gegooid (voor mijn doen echt heel veel) en bij afloop van het event had ik 700 roet over. Die SM had ik dus best in mijn zak kunnen houden :music:

    Maar ik ben echt heel blij met mijn TG-tjes. Bij de eerst volgende Happy Knechten Dag zal ik ze wel besteden xD
     
    bepsels, jolanda13, liaab en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik vond het ook leuk en ben super blij met de pony die ik nog net binnen wist te halen:)
     
    -elvira101-, jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    op de valreep zag ik gister dat ik nog net de 100 zou moeten kunnen volmaken, kwistig gestrooid met supermest dan maar en flink gerekend. gelukt ook nog! blij met de pony en de cavia, zowaar uit de stallen een tweede cavia. ook blij met de tulpguldens. had ik niet gedacht dat ik het nog zou redden...
     
    Errim, -elvira101- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.