Praatgroep De grote jacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nee Baha moet je vrijspelen in de boom en met bananen, dat was nog een heel gedoe herinner ik me. En die kristalwatervallen zijn helemaal een ellende, ik ben nu level 92 en die rotwatervallen heb ik nog maar voor de helft open xD . Maar met een halve waterval red je het meestal ook wel is mijn ervaring. Als je de andere velden ook niet volledig open hebt is het andere koek, dan kun je wel meteen opgeven.

Edit: 23 drops op 40 apen. Ik vind het niet gek, want mijn apen duren maar 3.36 uur met water. Ik heb maar meteen een zooitje apenvoer gekocht ;)

Edit 2: nou ik ben helemaal into de stallen hoor. Ik heb er maar een zooitje luiaardstallen en bijbehorend voer bij gekocht, en als ik nou vannacht om half vier opsta om de hele boel (inclusief hele velden anjers met supermest) te oogsten heb ik alles weer gelijk getrokken en kan ik op mijn lauweren gaan rusten en af en toe oogsten. Wat een gedoe zeg, zo'n mega-event. Maar ik moet en ik zal die 20 TG kisten hebben, al is het laatste wat ik doe.

Laatste bewerkt: 21 November 2018
    jolanda13, boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. hanweij

hanweij Gevorderde

Zo, het event is nu halverwege.
    Ik heb nu 63x gespeeld. En al 4194 punten behaald. Ruim 66 punten per spel dus.
    Mooi op schema om 100x te spelen en dus behalve de 20 TG kisten ook de ponystal (bij 6165 punten) binnen te halen!

jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. boermars

boermars Forum-hertog

Dat is mijn idee ook, dat je met stallen meer drops binnenhaalt.

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik zit op 58x spelen, nog 10x te gaan en dan is de staak binnen en stop ik er denk ik mee.

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu 44 x....hoe doen jullie dat.....ik kan 4 x oogsten per dag........:oops:

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

5 x per dag oogsten (zelfs een keertje 6x) en een oogstbonus van 100%

jolanda13, BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit nu op 65 keer, met 4-5 keer per dag oogsten. Vanmorgen draaide ik een 200%, dus nu ben ik zaterdagmorgen klaar met het gewas.
    Drops gaan veel beter sinds ik stallen heb neergezet, het gewas loopt nog wel voor maar dat komt ook door die oogstbonus.

8. boermars

boermars Forum-hertog

Zo de staak is binnengehaald, pfffff, maar het verhaal werkte wel om de nummers in de tekening te plaatsen, dan vind je het sneller.
    had iedere keer 66 punten of 71, en 2 keer 80 voorbij zien komen.
    Nu langzaam kijken voor cavia. de pony gaat het niet worden denk ik voor mij......maar misschien komt ie uit een mysteriestal....?

9. BoerAnnelies

Zo snel ben ik ook niet hoor. Meestal 3 oogsten per dag en soms 4. Ik heb nu 2x +1 gedraaid maar daar kon ik dan maar 1 oogst mee binnen halen. Dat zal het hem misschien net doen.

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  10. FarmPiet

FarmPiet Gelegenheidsauteur

Wederom val ik binnen in een draadje van een leuk event,
    ja daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
    Er staat een handig draadje voor jullie klaar,
    ik zal zo de link plaatsen zodat je kan zien waar.
    Je kan hier een cadeautje vragen,
    die stop ik in je klomp zodat je die weer kan dragen.
    Zet er vooral bij wat je erin zou willen hebben,
    zodat we dat goed af kunnen stemmen.
    Spel je speelnaam en die van je vrienden op de juiste manier,
    dan hebben jullie snel heel veel plezier!

https://board-nl.farmerama.com/inde...-zet-hier-jouw-boerenklomp.31421/#post-602984

11. -mikmak-

ha ha.....tg-boompje......xD

jolanda13, nenek43, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Hier nu 62 keer gespeeld dus morgen de wolkenrij binnen.
    Nog 10.000 gewas op voorraad, maar ja de roet is aldoor op.

Op grote broer nu 74 keer gespeeld dus de wolkenrij gevuld.
    Bij die het gewas aldoor op en ruim in de drops.

13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik begin tegenwoordig vaak een paar dagen later met het gewas zodat ik zelden zonder drops zit, het wachten is bij mij steeds op gewas, vandaag ook maar 3 x kunnen oogsten, ik ga denk ik tot de wolkenrij en dan finito, cavia heb ik al 2 en pony komt wel een keer.
    Roet heb ik nog meet dan 1900.

14. -mikmak-

ik heb niks verandert en toch komt er plotseling een stuk minder di.............:oops:
    nog 20 x te gaan

Laatste bewerkt: 22 November 2018
  15. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier is het gewas binnen, nog 15x spelen. Het wachten is op roet.

16. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

ik ook precies op 44 x …
    denk dat ik uiteindelijk DI tekort kom...

17. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb nu 81x gespeeld, cavia is binnen, mijn 2e. Ik had er ook 1 gekregen bij het ruilevent. Aan punten rechts heb ik 5464, krijg steeds meer de zekerheid en hoop dat de pony op mijn boerderijtje komt galopperen :D. Mijn gemiddelde is nu 67 dus als ik het goed heb uitgerekend en ik blijf de score van minstens 71 houden dan nog 10x spelen. En dan zie ik wel of ik de 100 haal aan de linkerkant, ik ga echt voor de pony :music:.

farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

Nog 3 te gaan en de staak is binnen. Ik kan vandaag nog 3keer oogsten en dan bouw ik de boel om naar grote velden. Vind het wel goed :).

Leuk event overigs, doordat het zo lang duurde koste het wel veel knechten en WAC.

19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Zit nu op 89 keer restje morgen en dan klaar en kijken wat er in de 20TG kistjes zit.
    Ben benieuwd
    Op zich een vrij makkelijk event leek veel moeilijker aan het begin.
    Scoor hier 66,8 pnt per minigame dus zeer tevreden
    New York stallen geen pony helaas

rikmark, boermars en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  20. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hoera een pony en caviastal uit de New York stallen. Nu 5 cavia's en een ponystal. Weekend begint goed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.