Praatgroep De Grote Jacht III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 10 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik wil links helemaal afmaken en rechts zo ver mogelijk zien te komen vanwege de kistjes lokaas, dus ik maak wel degelijk gebruik van oogstboosters. En van een heleboel supermest xD

    116 keer gespeeld nu, en still going strong!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Door de oogstboosters zaai ik alleen overdag eventgewassen en 's nachts lange. o_Ok heb ik gewoon overal m'n bomen staan en stallen. Zo heb je snel de gewassen bij elkaar en ook de drops. En ik moet nog heel veel lange gewassen voor de questen dus 2 vliegen in 1 klap:p
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb een vraagje heeft iemand de officiele namen onthouden van de zoekplaten
    ik zoek die van
    schuur
    archief
    eiland
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Ik heb deze ingezet, (inkomstenbonus voor planten) de stallen leveren meer op, maar mijn plantjes, eventplantjes en gewone, blijven op 4 bij kwartakkers? Hoe kan dit?
     
    Laatste bewerkt: 17 Juli 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De oogstboosters lijken best wel een beetje op elkaar, met die kleine plaatjes. Ik ben bang dat je per ongeluk een oogstbooster voor de stallen heb aangeklikt ipv. voor de gewassen. Zou je even kunnen controleren door op het rondje met je wapen, links in het scherm te drukken. Daar kan je zien wat je heb ingezet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Bedankt voor je reactie. Nee, ik heb het goed ingezet. dat had ik zelf al gecontroleerd. Staat in slot goud, je oogst wordt groter, bonus 100%. Ik vind het ook raar, maar heb echt niet stallen bonus ingezet.
    Heb nu ook een eventbooster ingezet en die werkt wel. Maar is slechts voor 8 uur. Die andere is 24 uur.
    Kan een mod hier aub naar kijken?
     
    Laatste bewerkt: 17 Juli 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    meestal werkt die niet op event gewassen, dat is nog een andere
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Hij werkt bij mij op allebei niet en ik heb hiervoor gelezen dat deze op allebei werkt.
    Ik heb ingezet: inkomstenbonus voor planten (24 uur)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik denk dat je dan het beste even een berichtje naar support kan sturen. Dan kunnen ze meekijken op je account.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Bedankt, dat heb ik net gedaan, want de tijd tikt natuurlijk gewoon door. groetjes, aubry47
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je wel nog wac aan staan? Zonder wac klopt de 4 op een kwart akker. En anders even bij de buffs zelf kijken of je wel de goede aan hebt gezet, vermoed dat je per ongeluk die voor de stallen hebt gekozen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Oeps, wat dom van mij, ik heb altijd voor een aantal dagen WAC aanstaan en dat is nu het probleem. Ik was een beetje dom. Dankjewel voor de tip. Opgelost. Groetjes, aubry
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vind het jammer dat het een overkoepelend event is ik speel weinig events maar het vis event op zichvind ik dan weer wel leuk, Maar de manier waarop het get nu gebeurt vind ik NIET leuk en de grote jacht vind ik ook helemaal niet leuk
    Ik ben tegen gekoppelde evevents de volgende ronde doe ik helemaal geen events meer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    @Sintra98 ik ben ook tegen die gekoppelde events
    je weet op den duur niet meer met wat je bezig bent
    dus ik kies een event en doe die, nu word je verplicht om dan andere events ook te doen om aan kistjes te geraken om te kunnen vissen
    En dat vind alles behalve leuk wou die event in 4 weken niet doen (teveel gedoe telkens anders van velden en gewas brrrr) maar heb dan ook geen kistjes voor vissen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb niks tegen gekoppelde events, ik doe toch altijd aan alle events mee xD

    157 keer gezocht nu, dus de rij staat. Nu nog even doorbijten tot de 235, maar ik heb goeie hoop. Ik doe het normale zoekspelletje van 10 voorwerpen zoeken, die bevalt me toch het beste. Met zoveel mogelijk voorwerpen zoeken kun je meer punten halen maar ook juist veel minder al je pech hebt, dus ik kies voor de zekerheid van in ieder geval 70 punten. Meestal heb ik er trouwens 85 of 95, dus het gaat ook rechts best lekker.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Maar die werkt niet op eventgewas
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Deze werkt wel op eventgewas, afgelopen weekend ook ingezet. En met een Pinkie erbij verleng je de tijd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jawel hoor. Ik heb er op dit moment eentje lopen en hij werkt echt op eventgewas.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zit nu op 96 keer spelen, dus de wolk moet te doen zijn :) Kan wel een winkeltje beginnen in vergrootglazen:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Er staat in de FAQ een foutje bij de wolkenrij.
    Er staat dat deze 8 uur (T)EP geeft, maar dit moet 10 uur zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  21. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dank je wel. Faq is aangepast:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.