Praatgroep De Grote Jacht III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 10 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn bril en vergrootglas zijn zoek xDdus helaas pindakaas. 8)
    Ik zag dat dit event verbonden is met het vissen, dan is ook opeens mijn hengel zoek. xD
     
    jolanda13, nenek43 en janniekwak vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt toch altijd kijken hoe ver je komt? Het is maar één veldje. En je kunt ook het sieritem neerzetten, dat levert je ook nog wat aas op.

    Edit: ik zag een paar dagen geleden tot mijn verbijstering dat ik klavertjes vier kan zaaien. Dus dat heb ik nu maar gedaan xD . Op de open plek heb ik een keur aan stallen neergezet voor een paar achterstallige quests, daar is nu mooi de tijd voor. En op de woelige weide ga ik na de Grote 0ogst morgen ook stallen neerzetten, ik weet alleen nog niet welke. Stiekem hoop ik op een nuttig bericht in de speculaasjes, over een aanstormend fokevent of zo. En anders doe ik gewoon weer vlinders :D
     
    Laatste bewerkt: 10 Juli 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dat kan maar doe ik niet8)
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    dat nuttige bericht heb je waarschijnlijk dan gemist :p
    (hier op de farm staan er tussen de kwartakkers hortensia, kameleon, kikker, bijen en vlinderstallen )


    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/kletstopic-speculaasjes.32701/page-9#post-659241
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Geheugen / zoekspel daar ben ik altijd voor in tussen door lekker relaxed vissen wie doet je wat.
    Laat maar komen .
     
    kakelot69 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    oh dit vind ik leuk, ga zeker mee doen. heb weinig tijd dus zal niet ver komen maar dat geeft niks.:inlove:
    Het visspelletje lees ik, hmm moet dus nog even verder lezenxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    dutchboy en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me 2 velden met kwartakkers hortensia en wat stallen 264 roet gekregen en 32 vergrootglas
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Wie weet hoeveel gewassen DI s je nodig hebt ?
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Kijk maar even bij post 7.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    176 roet van klavertjes vier :D

    Ik zet zo dadelijk de tweede oogst op halfjes, dan schiet het wat beter op xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    voor de wolkenrij (145 spelletjes) 25.375 eventgewas en 2.900 di's maar als je elke dag inlogt krijg je 24 detective gereedschap dus dan zou je voor de overige 121 spelletjes, 21.175 eventgewas van 1 veld (35 oogsten op kwartakkers, minimaal 3 oogsten eventgewas per dag) en 2.420 di's van 2 velden gemiddeld zo'n 202 di's per dag

    Als je 235 spelletjes wilt halen moet je flink wat SM (voor de di's) of mandjes gaan kopen

    (36.925 eventgewas en 4.220 di's voor 211 spelletjes, gemiddeld minimaal 5 oogsten eventgewas per dag )
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor je antwoord........ heel veel dus:);)
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. boermars

    boermars Forum-hertog

    pfff ik snap het vissen maar die ander laat ik schieten denk ik, dat vind ik niet zo makkelijk dat speuren naar voorwerpen.
    Even nog een keer doornemen voor de zekerheid. Lees uit reacties dat je het ene wel moet doen om het andere te kunnen spelen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt ook vissen zonder de events te doen, maar dan zul je het moeten doen met de kistjes die je uit het sieritem krijgt en erg hard gaat dat niet (eentje per 48 uur, eventueel wel te verkorten met bepaalde wolkenrijen waaronder de Eivaren schilder).
     
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  16. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    In de FAQ over De Grote Jacht heb ik gelezen "je krijgt 3 molenproducten om een en ander vast gratis te proberen":inlove:
    Ik kreeg er 2. Daar heb ik de Schuur en Katvania's kluis mee gespeeld en toen was het op. Dus....waar is de 3e om te proberen?:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Uit de faq:
    Nieuw!! Iedere dag worden om 14:00 uur of zodra je na 14:00 uur inlogt 2 stuks detectivegereedschap gratis op je account geboekt. Ophalen kan ook nog de volgende dag tót 14:00 uur.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...cht-iii-hidden-objects-event-juli-2019.33490/
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt een ouwe FAQ gelezen. Dit keer krijg je er elke dag twee :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Nee hoor Enk dat bedoelde ik niet. Een stukje verder naar beneden onder de groep plaatjes waarin staat ,verschillende zoekgebieden, staat "om het spel leuk te houden mogen we geen plaatjes plaatsen waar de items in staan en dus ook geen voorbeelden, maar je krijgt 3 molenproducten om een en ander vast gratis te proberen.
    Ik heb het net nog een keer opgezocht en het staat er echt.
    En Kakelot het is de FAQ van Juli 2019.
    Dus???
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ga het navragen maar heb er zelf ook maar 2 gekregen dus ik vermoed dat dit een foutje is. Ik kom er op terug.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.