Praatgroep De grote jacht (apr. 2019)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier inmiddels 8 keer gespeeld. Ik zoek de 10 verschillen, dan kan ik klikken wat ik mis en hoef ik niet op de woorden te letten die gevraagd worden. Kom vaak zelf redelijk snel tot 8-9, voor die laatsten gebruik ik een vergrootglas.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  2. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    gewoon een berichtje sturen naar support ik ben nog nooit teleur gesteld in support, ze hebben me altijd netjes geholpen/opgelost, dus altijd een poging waard
     
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nu voor 23 keer klaarstaan . moet me er nog op voorbereiden zoveel te onthouden.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nog maar 39 keer gezocht, die 145 keer is dus echt niet haalbaar helaas. Wel als ik met sm ga strooien of de eventbooster ga inzetten, maar denk niet dat ik dat wil..nog even over denken. Hoe ver zijn jullie?
    Het zoeken gaat wel aardig, al blijf ik dat tropische eiland erg lastig vinden. De nieuwe platen gaat al heel erg aardig. De keuken en archeoloog is het makkelijkste voor mij
     
    Katinka1700 en lonnie57 vinden dit leuk.
  5. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Waar zit die sluwe dief???
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  6. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    39 x spelen vind ik al heel wat. Hier nu 29 x gespeeld . De Nw platen gaan slecht vooral met dat Viking gebeuren te donker en geen idee bij de omschrijving wat ik zoeken moet. De oude zoekplaten gaan veel beter daar zet ik dan ook als ik iets mis kwa tijd meerdere vergrootglazen voor in. Zo kom ik toch weer bij een gemiddelde scoren. Voor het vergrootglas heb ik al bij het begin 12 vlinderstallen neer gezet plus de fabriek en de menagerie . Ik heb nu in de schuur 101 vergrootglazen dus de stallen gaan ervan af . DI is geen probleem dat gaat goed alleen hoe krijg ik al dat event gewassen bij elkaar ? Ik zet het ook s'nachts neer. Of ik supermest ga gebruiken dat hangt ervan af of ik net zou kunnen halen. Maar geen poppenkast meer, mest ga ik niet kopen. Laten ze eerst maar weer eens normaal doen bij BP er word teveel van ons gevraagd. Hierdoor ben ik al 2 Gouwe spelers van het eerste uur kwijt geraakt . En nu meld zich alweer een Gouwe buur van het eerste uur aan dat ze een zoveelste event niet kan halen. Toch wel iets over na te denken toch ? Dit wil ik ook ff kwijt :eek: voor de rest ik vind het spel zoekplaatjes Top .
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Katinka1700 vindt dit leuk.
  8. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Katinka1700 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Komt uit die grote mand die je kon kopen
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Zoals Miekje ook al zei, dit item komt uit het Megapack van Detective die je kon kopen
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 28 x gespeeld, ik denk dat het niet haalbaar is:sleepy:gemiddeld 8x per dag inleveren dus niet haalbaar voor mij.
    Heel erg jammer, bij het vorig event was het ook al met de hakken over de sloot ( met veel supermest en susi ) heb ik deze net kunnen halen.
    Bij het volgend event ga ik eerst wel eens even goed rekenen wat je allemaal in moet leveren anders begin ik er helemaal niet meer
    aan.:sleepy:
    Zonde van je tijd kan dan ook wat anders gaan doen:)
     
    Katinka1700, lonnie57, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die 145 kan ik ook wel vergeten. Ik ga er niks extra's tegenaan gooien.
    Nu 51 keer gespeeld, waarvan 3 cadeau gekregen. Dus met heel veel moeite kom ik misschien op 120 keer uit.

    In geen velden of wegen een oogstbonus te vinden. Dat zou wel helpen.

    De zoekplaten gaan goed. Het was weer even inkomen.
    Ik vind de nieuwe platen wel erg donker.
     
    Katinka1700, Reggaefeeks en Margreeth vinden dit leuk.
  13. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik vind net als jullie het spel met de zoekplaatjes erg leuk maar ik ben die race tegen de klok echt he-le-maal zat. Dus ben ik er mee gestopt zelfs maar te proberen een event uit te spelen. Speel nu als het me uitkomt en dat bevalt me goed ;)

    Maar allemachtig wat zijn die 2 nieuwe zoekplaten moeilijk zeg :wuerg:xD
     
    catootje65, Katinka1700, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Blij dat ik nu voor de 3e keer 100% bonus heb gedraaid krijg nu 1 oogst 200% e dan nog 18 uur 100%
    anders had ik nu niet op 72 keer mini game gezeten
    zal nog een keer een bonus nodig hebben om de 145keer minigame te halen.
    we zullen zien .
    de mini game is wat moeizaam zit nu gemiddeld op 87 punten vooral de nieuwe is erg moeilijk te zien.
    Hopelijk vergaat het jullie beter allemaal.

    veel succes allemaal.
     
    Katinka1700, -doppie-, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    33x gespeeld. doe nu de 90 sec.
    gaat iets makkelijker nu met de nieuwe maar ik kan nog lang niet alles vinden.
    Ik vind het heel erg leuk om dit spelletje te doen.
    Ik zie wel hoe ver ik kom, ook ik ga niet mijn tijd er speciaal voor indelen.

    edit: zit inmiddels op 48 spelletjes
     
    Laatste bewerkt: 29 April 2019
  16. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    maand knechten aan bieding 28 april vanaf 10 euro
    geen aan bieding te zien hier, of klopt de tijden niet meer
     
    dutchboy, Katinka1700, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Bij mij staan ze er gewoon bij na verversen.;)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die 145 keer spelen is alleen haalbaar voor de elite spelers (lees: de spelers die de portemonnee trekken voor dit spelletje) verder kan je wel 1.000-en SM gaan inzetten maar daar zijn de beloningen te slecht voor en dan is het nog de vraag of dat je wel genoeg eventgewas of di's haalt om 145 keer te kunnen spelen

    ik heb hier nu 52 molenproducten klaar staan en nog eventgewas voor 13 molenproducten dankzij oogstbonussen (heeft me wel een paar 100 gewone en party tickets gekost, maar heb wel het nieuwste rad-item :wuerg:xD )
     
    Katinka1700, lonnie57, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb wel een verzoekje
    Ik doe om de rechter kant vol te krijgen 60 voorwerpen zoeken
    Dat is op zich geen probleem
    Leuk zou wel zijn als je alles hebt gevonden en je hebt tijd over
    net nog 11 seconden over:oops:
    Dat je dan een tijdbonus krijgt :inlove:;):p

    Bij zoekspelletjes online is dit namelijk altijd wel het geval als je alles vind en je hebt tijd over.......
     
    Katinka1700 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Na een slecht begin (ik kwam donderdag en vrijdag nauwelijks aan oogsten toe) loop ik nu toch nog aardig op schema voor de rij. Ik moet nog 10 keer oogsten, dat lijkt veel maar er is nog tijd genoeg. De molen is bij mij nog steeds stuk, dus veel meer dan de rij zal er niet in zitten maar dat vind ik niet erg.

    Het zoeken zelf gaat beter: ondanks het feit dat ik nauwelijks vergrootglazen heb weet ik elke keer toch wel een tijdbonus(je) binnen te slepen xD
     
    Katinka1700 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.