Praatgroep De grote jacht (apr. 2019)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 438 di's gekregen uit me kwartakkers naaldroos
     
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bij mij ging het goed... 467 roet. Ik moet nog even hier en daar opzoeken hoeveel ik er eigenlijk nodig heb. Nog niet gedaan.
     
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    360 roet 42 vergrootglas uit hortensia's kw. velden, stallen en werkplaatsen en een paar 20 uurs bomen.
    3 keer het spel gespeeld 1x het 90 sec spel dat word hem niet slechts 18 pnt. 2x 10 voorwerpen vinden, dat ging me beter af wel met vergrootglazen dat zal later wel beter gaan hoe vaker ik het kan spelen.
     
  4. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    183 DI's met 2 velden kwartakkers rozenbottel en op de randen bomen. En 17 vergrootglazen uit 1 veld stallen. Normaal niet echt moeite met de zoekspelletjes. Maar de 2 nieuwe kamers vind ik wel lastig voor 1e keer. Alles lijkt ook zo op elkaar.
     
  5. boer59

    boer59 Actieve auteur

    waarom werk de diamand bonus niet op deze event planten
     
  6. Marjan01

    Marjan01 Gelegenheidsauteur

    Ik heb een grote detective mand gekocht maar de inhoud nog steeds niet gekregen wel van de rekening gehaald is er iemand die dit ook heeft of mij kan zeggen waar ik het mag melden
     
  7. Ivanlangen

    Ivanlangen Forumleerling

    De 2 nieuwe kamers zijn best moeilijk, vooral in de kamer van de viking kon ik bijna niks vinden. Ik had er geloof ik maar 4, echt een zootje daar hahaha
     
  8. heideroosje

    heideroosje Gelegenheidsauteur

    wanneer stoppen we een x met zoveel gewassen in een event. ik ben er echt een beetje klaar mee. als hier geen verandering in gaat komen stop ik ermee . maar dan stop ik net als vele anderen het nu al doen helemaal stoppen. dit is echt niet meer leuk hoor. dit event maak ik af omdat ik net alles al ingezet heb . maar ik doe niet meer mee en als er geen verandering in komt stop ik helemaal een zeer zeer teleurgestelde boerin. vind het steeds minder leuk op de farm.
     
    HofvanDromen, jopie, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo
    Vraagje heb je die conclusie nodig of hoeft dat niet ?

    Gr Tineke
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo 35 om 45 woorden al vastgelegd;)
    en de plaat ook online gezet
    graag in andere draadje woorden van de 2 nieuwe zoekplaten
    :D
     
    gj1234 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    190 roet en 31 vergrootglas en voorlopig geen tijd om me aan het zoekspelletje te wagen :eek:, morgen dus maar dan
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je vraag op meer plaatsen posten is niet nodig en niet toegestaan zelfs. Er komt vanzelf iemand langs om te beantwoorden. Heb je al opnieuw ingelogd? Vaak helpt dat wel en soms heeft het gewoon even tijd nodig. Als hij er nog niet is kan je het beste een ticket naar support sturen. Vanaf het forum kan niemand iets voor je doen.
     
  13. Marjan01

    Marjan01 Gelegenheidsauteur

    ik heb al een aantal keren opnieuw ingelogd,maar bedankt voor je reactie
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    267 roet van trosgierst, en daar ben ik dik tevreden mee gezien het feit dat er maar 27 roet nodig is voor een spelletje. En wat een rommel zeg, in die eerste nieuwe kamer xD

    Vergrootglazen had ik niet, wegens geen stallen neergezet.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik vindat zoeken ook 4 keer niks, gaat veelste veel tijd inzitten en de beloningen bij de punten zijn ook nog eens behoorlijk slecht, ik denk dat ik gewoon het 90 seconden spelletje laat lopen zonder op zoek te gaan naar de items :wuerg:xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja dat is ook een manier
     
  17. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    zo de molen draait voor de molen-producten te maken.. voor de events
    zet de deur vast open..
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo het gemiddelde met zoeken gaat alweer naar 95 :music:

    Gaat wel goed komen dus;)
     
  19. -Ger10-

    -Ger10- Forumbeginner

    Ja heb hetzelfde met een kleine mand...kreeg als reactie : Dankjewel voor je vraag. Helaas weten we niet precies hoe we je kunnen helpen omdat we op basis van jouw gegevens, niet echt kunnen vaststellen hoe het probleem is ontstaan, Maak gebruik van het contactformulier of ga naar het forum om in contact te komen met onze technische support.
    Oftewel je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en dat is nu al de tweede keer dat ik voor NIETS betaald heb, schandalig, ik koop nooit meer wat!!!
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gewoon naar support berichten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.