Praatgroep De grote jacht (apr. 2019)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan er ook naar kijken dat je bij 55 gevonden al maximale bonus krijgt en voor die 5 extra als je die haalt krijg je dan gewoon 1 punt per item extra

    Kwestie van effe doen straks alle 60 :inlove::p
    Ga ik wel redden
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je krijgt bij minimaal 55 items 65 punten en dan per item 1 punt dus als je er 60 hebt komen er 60 punten bij en dan nog 10 voor het spelen maakt 65 + 60 + 10 = 135
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kijk dat is mooi van BP hoef je niet alles te vinden binnen de tijd
    Tralalalalala
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Moet wel binnen de 90 seconden hoor. Het blijft een tijdbonus
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat is niet zo moeilijk Lea:p


    zo tip aangepast
    Alleen de 2 nieuwe zoekplaten moeten nog gedaan worden
     
    Laatste bewerkt: 24 April 2019
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga gewoon kijken waar het schip strandt, ga nu niet voor de staak.
     
  7. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Uit de Faq: "Indien tijdens de minigame het spel stokt of door middel van vernieuwen van het scherm opnieuw wordt gestart krijg je een tijdstraf van 20 seconden. Je kan daarna wel verder zoeken".
    Geweldig, krijg ik vast ook nog straf. Daar zat ik nou net op te wachten. Mag ik een teiltje....:wuerg:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat is om te voorkomen dat je ongestraft elke keer opnieuw begint om het maximale eruit te halen.
    geloof me als het kan zijn er boertjes die het doen:music:
    Goed de voorbeelden en de woorden opzoeken op de voorbeelden helpt echt enorm:p
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bij een spel horen spelregels en deze was vorige editie al van toepassing omdat de eerste keer bleek dat sommige spelers de eerste dagen voor traag spel zorgen door elke keer weer in de eerste games opnieuw te starten tot ze alle items wisten te vinden.

    Is dus niet gericht tegen jou, maar gewoon een spelregel die vooraf ook in de faq staat.
     
  10. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Dat begrijp ik ook wel hoor Ron, maar ik vond het zo kinderachtig klinken..... dat is vals spelen trouwens ook maar dat terzijde. En verder is het een spel dat lijkt op iets dat we al eens eerder gespeeld hebben, een goede geheugentraining, zeker op mijn leeftijd ;)
     
    RonSchoof vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jep super training
    Dit is de derde keer dat we dit spelen
    En we mogen weer 2 plaatjes in het geheugen op gaan slaan
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  12. Wandaden

    Wandaden Forumleerling

    Hoi Allemaal! Ik lees jullie reacties vaak maar schrijf meest niets. Maar nu.. Alle dingen die geschreven worden zijn herkenbaar,
    Maar toch! Heb ik iets gemist? Wat zijn conclusies?
     
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik ben er nog steeds niet uit of dat ik eraan ga beginnen :music: , als de droprate tegen valt ga ik in ieder geval er geen energie insteken, nu er een babyboom is met SV aanbieding voorspelt in ieder geval niet veel goeds :wuerg:xD
     
    kakelot69 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wolkenrij moet te doen zijn dus daar ga ik voor en dan zie ik wel hoe veel tijd er nog is met wat ik verder ga doen:p
     
    Huhmmie38 en Margreeth vinden dit leuk.
  15. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Goede morgen, ik ga er niet aan beginnen, ik laat me niet gek maken, de maan is er ook nog bij en op 2 velden andere gewassen, nee ik pas er voor, vreselijk, wat een aantallen. Ik heb het laatste event maar net kunnen halen en nu dit!!!!!
     
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik ga ook niet meedoen heb het druk met RL zaken en zie steeds meer tegen de events op. Misschien de sticker halen. Volle Maan ga ik wel beginnen maar moet ik ook nog zien hoeveel ik ga doen. Ik heb zo wie zo al geen zin meer om de FAQ uit te pluizen tegenwoordig het wordt steeds ingewikkelder om het te snappen en daar heb ik geen zin in om dat uit te pluizen. Als ik begin kijk ik bij Miekje en dan snap ik het meestal beter maar de zin is hier tegenwoordig ver te zoeken om mee te doen hoewel ik in principe wel van zoekspelletjes houd.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dan doe je toch gewoon lekker vm event en verder farm aanvullen:music:
     
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ja dat was ik van plan Miekje maar af en toe moet ik ook mijn frustratie over de veranderingen in het spel waar ik zelf tegen aanloop kwijt. Ben niet zo'n grote klager maar het is af en toe wel eens leuk om te spuien. En ik waardeer jou tips heel erg dus super top van jou dat je alle moeite daarin steekt:D
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Geluk dat ik eergisteren overal lang gewas op kwartveldjes heb neergezet omdat ik geen zin had in ombouwen. Gisteren alleen bommel en de burencadeaus gedaan en toen vond ik het wel weer goed. Nu kan ik dus goed beginnen omdat ik het spel te veel vind de laatste tijd. De staken haal ik de laatste ook niet meer, maar verdien wel mooie prijsjes en dat is ook belangrijk. Dus ook hier zullen we zien waar het schip strand en nee geen wekkers of wat dan ook.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    338 roet en 91 vergrootglazen, met een mengeling van 12u bomen, hortensia en alle stallen en werkstallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.