Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou die draaikolk is aardig gelukt
    Nog 2400 gewas........:p
     
    Borkie, hendrika73, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook, nog 5 keer inleveren en ik ben in de haven. xD

    Kan ik vandaag met volle teugen aan volle maan quest beginnen.:D

    Drops komen redelijk goed, zeker met lange gewassen. :p

    Succes iedereen.
     
    Borkie en riekje111 vinden dit leuk.
  3. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Op blz 4 heb ik ook verteld dat ik niks met die stickers doe. Voor mij niet van belang. Fijne dag :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nu ruim 9.000 gewas op voorraad, en over een uur weer oogsten. Schiet wel lekker op zo met zoveel akkertjes. Dus vanavond klaar met het eventgewas, en dan ga ik mijn langere gewassen eens opkrikken. Hazelnoot bv, daar kom ik er altijd tekort van. Dieren heb ik best goed op voorraad. Het is wachten op de peddels, daar heb ik er nu 627 van. Deze keer heb ik wat bomen laten staan, merk wel dat dat harder opschiet met de drops.
    Succes allen
     
    Borkie en riekje111 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Heb je nu vannacht eventgewas gezaaid terwijl je nog hazelnoten nodig hebt? Dan had ik liever morgen nog een oogst eventgewas gedaan en beide nachten hazelnoten.
    Ik heb vannacht een veld met stallen opgezet omdat ik de kerstrozen en gewone rozen nu eigenlijk wel genoeg heb en de langere gewassen niet goed uitkomen. Maar een 5 uurs gewas in de nacht zie ik ook niet zitten. Ik zit nu op 686 drops.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nou hazelnoten heb ik nog wel, maar wil daar wel een grotere voorraad van. En ik zaai eigenlijk s'nachts altijd eventgewas. Wordt s'nachts helaas altijd rond 4u wakker. Dus dan oogst ik altijd ff als er een event is.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik sta nog steeds op grote velden, vannacht rozen erop gehad. Nu nog een keertje eventgewas op grote velden, dan straks om 14.00 uur knechtencoupon erop en dan alles naar kwartjes en ook volle maan starten.
    Gewassen staan nu op 2192, drops op 578.
     
    rikmark, Borkie, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Vanmorgen 273 di's uit me 3 velden kwartakkers anjers en 3 velden kwartakkers honingmeloenen
    totaal nu 683 di's en me overgebleven 119 eventgewas ingeleverd bij de eerste opdracht
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Op dit moment 889 drops en 6819 eventgewassen op voorraad. Na zojuist oogsten en alle kwartakkertjes ingezaaid te hebben.
    De randen staan nog bomen en ik heb de fabrieken en dergelijke nog staan. Vannacht op 2 velden de eventgewassen gehad. En op de andere velden margrieten (die heb ik nog heel veel nodig, vandaar) en op baha heliconiabloem.
    Gaat prima naar mijn idee.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Momenteel heb ik 4939 aan eventgewas (ik zaai alleen op de bahama's ) en 637 DI...
     
    _Jeanie_, rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    In de nacht heb ik mijn langste gewas op 1 veld gehad (gentiaan), op 1 veld de nieuwe bloemen soort (magriet en lieve...vrouw), de open weide vol met stallen en op de hoekjes allemaal bomen. Op baha heb ik de eventgewassen staan, daar ook in de nacht gezien ik toch in de nacht wakker word.
    Ben nu bij de fase dat ik 1.900 eventgewassen in moet leveren, maar die heb ik niet.

    Zet dit keer wel wat meer kc in, maakt het thuis ook een stuk makkelijker.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    12 fases ingeleverd...nog 15698 gewassen en 1304 DI te gaan...
     
    _Jeanie_ en Borkie vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou dat wordt weer helemaal niks: 96 drops van drie velden uien.
     
    voesje en Borkie vinden dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    ik heb nu 13x ingeleverd en nu wachten op drops. 4700 gewas nog op voorraad, nu 9 uurs gewas erop omdat ik morgen vroege dienst heb. kan ik die mooi oogsten voor ik aan de arbeid ga.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga gruwelijk lang uitslapen dus ik heb er 17-uurs gewas op gegooid (met water, dat wel). En zo vreselijk slecht gaat het eigenlijk niet eens: tot mijn verbazing heb ik al twee sieritems binnen xD

    Dus morgen maar weer vol goede moed eventgewas zaaien, want zo veel heb ik daar niet meer van.
     
    _Jeanie_, voesje, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Het gewas is binnen, nu bittergember en hazelnoten voor de nacht..nu nog op zoek naar 988 peddels
     
    _Jeanie_ en Borkie vinden dit leuk.
  17. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Heb 8000 gewas, zaai alleen op Baha en 1065 peddels. Geen idee nog of ik beetje op schema lig, heb al paar x een oogst gemist overdag doordat ik toch later thuis was dan verwacht :). Ik zal morgen eens een rondje op Farma erbij doen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    14 fases klaar...nog 12.363 gewassen en nog 898 DI nodig.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die stappen zijn wel groot zeg. Ik sta nu stil voor de stap van 3.300 eventgewassen. Duurt dan ook wel door mij zelf langer gezien ik niet alle velden gebruik.
    Momenteel nog 317 peddels op voorraad.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik sta ook voor de stap van 3300 gewassen. Nog 4 keer oogsten denk ik (alle velden, met enkel wat bomen erop). Peddels heb ik niet zoveel meer, maar die komen wel snel als ik klaar ben met de eventgewassen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.