Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Zo op beide accounts 1000 veldjes met eventgewas met water.
    Over 4 uur klaar dan lange gewas er maar weer op voor de drops.
    Hier (op de baby) 331 DI en op grote account nu 365.
     
    Borkie en riekje111 vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zorg er meestal voor dat ik alle gewassen compleet heb, dan ga ik wel beginnen met inleveren. Drops is dan niet meer rekenen, maar gewoon wachten tot het er genoeg zijn.
    Voordeel hiervan is dat ik, als ik genoeg gewassen heb, zo snel mogelijk weer kan ombouwen naar grote akkers, waardoor ik knechtencoupons uitspaar. Daarom ga ik ook pas morgen naar kwartakkers, als het volle maan event begint, dan geld mijn knechtencoupon voor alles tegelijk, spaart zo dus 24 uur knechten uit.
     
    BoerAnnelies, rikmark, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Begonnen met 328 dropjes op een veld 20-uurs bomen, een veld chayote en Kristalwatervallen met de menagerieën, fabrieken, arboretum en chayote. En op de farm met 3 velden trosgierst met daarop ook nog de mammoetbomen, reuzestallen, menagerieën, fabrieken en arboretum.
    Ben alleen in het Regenwoud bezig met het eventgewas en sta nu op 378 peddels en 312 ingeleverd eventgewas en Regenwoud ingezaaid op kwartakkertjes. Ben benieuwd hoever ik kom op deze manier..:music:
     
    rikmark en bjorke-annika vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op de gewone boerderij: 35-38-26 . Dat is in ieder geval beter dan vorige week (toen ik dus bomen op de hoekjes had). Wel grappig trouwens dat die 38 viel op een veld zonder beker.

    Baha viel ook niet tegen: op de plantage en het oerwoud beiden hoog in de 20 drops, met bomen op de hoekjes en 10-uursgewassen. En zelfs nog dertien van mijn ieniemienie stukje Kristalwatervallen xD
     
    Laatste bewerkt: 1 Maart 2018
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat is een mooie uitslag.
    Voor een volgende keer zouden meer 20 uurs bomen op de plantage en regenwoud nog meer drops opleveren dan het 10-uurs gewas. Daar valt nog winst te behalen.
    In ieder geval in de nacht geen eventgewas zaaien, dan krijg je problemen met de drops. En als je wat langer van huis bent, ook iets anders, dat weer meteen te oogsten is als je weer online kunt.
    Succes! We gaan je belevenissen weer volgen.
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vannacht ga ik wel eventgewas zaaien (zonder water), want ik moet echt idioot vroeg op xD . En dan voor de werkdag uien er op (wel met water, dat komt altijd precies goed uit), dan voor de avond weer een rondje eventgewas (met water), dan weer een lang gewas met water al naar gelang ik van plan ben uit te slapen en daarna zien we wel weer.

    Qua 20-uurs bomen op Baha had ik je advies per ongeluk al opgevolgd: op het laatste moment besloot ik gisteren wat veldjes weg te halen ten faveure van de bomen. En dan doe ik eventgewas zo veel mogelijk op Baha, omdat ik daar minder te verliezen heb, en ik ga ook mijn best dit keer niet doen om het eventgewas meteen binnen te halen. Dat kan tenslotte ook in etappes toch.
     
    riekje111, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Goed bezig! Slim plan :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik doe er ook niks mee het eerste wat je krijgt is een sticker kost weer veel event gewas of DI . Zijn er meer boertjes boerinnetjes die een sticker waar helemaal geen waarde aan is om die sticker uit het spel te halen ?
     
  9. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Ik ga een hele brutale vraag stellen: Zijn er boeren/boerinnen die mij een w.a.c. willen sturen? Heb er net 1 gekocht maar ik heb niet genoeg BD om er nog een te kopen. Ik heb niet het recept dus kan het ook niet zelf maken. Wie, oh wie?
    Alvast bedankt!
     
    Borkie en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  10. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Stuur maar een duifje, dan stuur ik er morgen één. Voor vandaag zijn mijn kadootjes al vergeven.
     
    Borkie en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vangen!
     
  12. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ojeeh :eek:, ben in de draaikolk terechtgekomen...., helluuuùùp o_O, beetje zeeziek aan `t worden :wuerg: urgh...

    xDxDxD
     
    Borkie, Susannamaria, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik ook geloof ik
    Ik ga dromen dat morgen ochtend al het gewas klaar is......;)
     
  14. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Niet schrikken als je wakker word he xD;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    295 peddels, had niet echt super lange gewassen gezet dus valt mij reuze mee.
    Heel weinig tijd voor de farm dus ik zie wel hoever ik kom.

    iedereen heel veel succes met het event.
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon 10 keer plassen vannacht en 10 keer oogsten komt het vanzelf goed
    :oops:
     
    Borkie, voesje en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  17. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ahaaàà, jij gaat dus zelf een draaikolk maken xD:)
     
    _Jeanie_, Borkie, Reggaefeeks en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jaaaaa
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ben lekker op dreef door bonus bij partij tickets, nog 1253 peddels en nog 6480 eventgewas.
    Eventgewas heb ik morgen af hoop ik, kunnen er weer stallen en lange gewassen op.

    Iedereen veel succes :D
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  20. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Een hele partij partytickets, tja, die zouden hier ook goed van pas komen.
    Jij ook veel s6 al is dat niet hard nodig, je bent al bijna klaaro_O
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.