Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ga ook kijken hoever ik kom met alleen op Baha spelen. Mijn voervoorraad op Baha mag ook wel eens flink bijgevuld worden en gewassen heb ik nog steeds meer dan genoeg. Heb altijd alleen maar de dieren opstaan zodat ik die inlever bij de Tike menagerie questen. Gaat hard met de hoge waarde dieren :)
    Op Farma blijf ik sukkelen om mijn gewassen weer op peil te krijgen pff, bijna een gebed zonder eind :wuerg: maar ik kan nu mooi doorgaan voor een aantal dagen!
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  2. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    lijkt me een leuk event ik ga weer meedoen en of ik het haal weet ik niet maar alle beloningen zijn goed allemaal veel suc6
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Is geen spannend event dit kan je wel halen, maar heb er geen zin in na afgelopen 2 events. Even rustig aan. Dus sla over vind de prijzen niet de moeite waard zelf. Maar wens ieder veel plezier! :D
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  4. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb ook besloten niet mee te doen en dat geeft inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll veel rust, zalig zeg.
    Voorraad van dieren en boomvruchten opkrikken en een aantal gewassen op de normale boerderij.
    Ik wens iedereen heel veel succes en aan het eind kom ik even kijken wie ik dan kan helpen met een peddel.
    Uiteraard mag je mij ook een berichtje sturen als je denkt dat je het niet gaat halen. Toi Toi Toi :)
     
    Waterbuffel, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zat al op de wip.
    Had belangrijke afspraak. Kon ik nog net de post maken in het draadje:p
     
    BoerAnnelies, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dit event is een mooie oefening voor mij om eens over te slaan. Ik ga door met normaal farmen...
    Maar als ik nou 1 veld bewaar voor kwartveldjes eventgewas... hoever zou ik dan komen?:music:
     
    owl. en rikmark vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    o_Ogt als een event wat prima te halen is. Ik vind het wel lekker dat alle velden mee doen, ook voor de DI. Ga mijn bomen en stallen er niet af halen. Speel dus op 2 velden op de farm en baha 1,5veld. Maar het moet makkelijk te doen zijn. Dat volle maan tegelijk is vind ik eigenlijk wel fijn. Dan zet ik knechten in en natuurlijk WAC's. Optimaal gebruik maken van alles :)

    Update: op de farm zijn mijn korte gewassen de laatste tijd naar beneden gegaan, dus daar kan ik ook wel gebruik maken van de knechten en de WAC die ik aan heb staan. Ik ga het allemaal wel bekijken. Ga mij wel mooi voorbereiden. Dan dus morgenvroeg niet op de farm komen.
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2018
    Jorieke123, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Misschien ga ik het wel op de baha spelen het gewas maken en lekker de farm gewas aanvullen waaar ik normaal niet aan toe kom
    Dieren en boomvruchten en gewas redelijk op peil op de baha:music:
     
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Denk dat ik baha maar leeghaal qua stallen, laat pakhuizen en bomen staan. Kristalveld is helemaal open. Kan ik op de gewone farm verder met krikken. o_Ok wel goed voor de drops.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  10. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik denk dat ik het ook op Baha ga spelen, even de gewassen op de farm weer op peil brengen. Mocht het nodig zijn dan kan ik de farm altijd nog inschakelen. En het op peil brengen van de lange gewassen daar zal ook wel lekker met de DI helpen :p
     
    rikmark, Borkie, farmermikkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ga ik alles gebruiken, met een beetje mazzel heb ik dan in 2 dagen de gewassen binnen en kan ik alles weer ombouwen naar het 'gewone'. Dat is wel het voordeel van premium zijn, met een klik weer alles terug zoals je het opgeslagen hebt.
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 28 Februari 2018
    voesje, nientje1950, Waterbuffel en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Mikkie je kan beter gewas op de tropen zetten hoe kan ik je anders inhalen ?
     
    Borkie, farmermikkie, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik kijk wel wat volle maan event brengt. Is dat interessant dan alles kwart akkers met wac en knechten. Heb er nog een paar staan voor 48 uur.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. jo-russel

    jo-russel Forumleerling

    Even sorry voor mijn buurtjes...heb de laatste 3 events gemist, dus geen drops kunnen versturen. Onze kleine meid is inmiddels geboren:inlove:, na wat opstart probleempjes gaat alles nu super goed. En ga nu weer proberen om volop mee te spelen:D en verder lekker genieten van mijn kraamweken en ons meisje!
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gefeliciteerd met jullie kleine meid. Het blijven wondertjes. Geniet er van
     
    Borkie en jo-russel vinden dit leuk.
  17. boermars

    boermars Forum-hertog

    Borkie vindt dit leuk.
  18. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Ik heb er wel weer zin in. Ik kijk gewoon hoe ver ik kom. En alle beloningen zijn mooi meegenomen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa doet morgenavond ook weer mee :music:
     
    Reggaefeeks, voesje, riekje111 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Ziet er weer leuk uit.:)
    Hoop alleen dat ik niet zeeziek ga worden, brrrb :wuerg:
     
    Jorieke123 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.