Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    nog 200 peddels hihi ga 't nie halen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Ik nog 48 peddels. Er staat nog wel gewas op de velden. Kan iemand me aan een extra peddel helpen? :oops:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb er nu 435 van de 540. Het gaat hem dit keer dus niet worden. Deel van mijn bomen zijn een uurtje na het event pas klaar.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    mijn duifjes zijn op. Ik moet wachten tot ze terug zijn. Dus langs deze weg: Sanham en Mikmak, reuze bedankt met jullie hulp. :)
     
    Borkie, Sanham en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. di45

    di45 Forumleerling

    Ik moet nog 6 peddels en heb nog 40 minuten>:(

    Yes, dank zij enkele lieve medeboeren, heb ik het met de hakken over de sloot gehaald:inlove::music:
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2018
    Borkie, farmermikkie, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Di45, stuur mij maar een duifje. En heb jij een peddel terug?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ok gewas nog wel in kunnen leveren, alleen nog die peddels 283 stuks..zo jammer dit.
    Ga maar weer eens in de beker doneren.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    vangen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Gehaald!! :D
     
    Borkie, farmermikkie en Sanham vinden dit leuk.
  10. chriki65

    chriki65 Gelegenheidsauteur

    ik ga hem ook niet halen op beide boerderijen. moet gewoon nog 90 di bij beide en speel toch best veel.
    vind jammer dat er zoveel di gevraagt word tegenwoordig is niet echt een motivatie om het spel te blijven doen.
    groetjes corrina65 en chriki65
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. rohba.

    rohba. Forumleerling

    Nog 9 peddels :p Ik heb er te makkelijk over gedacht tijdens het event. Nu haal ik het waarschijnlijk 2 minuten voor tijd xD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling

    niet gehaald dik 400 peddels tekort :cry:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mijn eindstand is 468 van de 540. Tot 2 dagen geleden liep ik gelijk op met mijn zus. Zij heeft het dit keer wel gehaald. Meestal is het andersom.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gebruik je wel WAC om de gewassen sneller bij elkaar te krijgen ? Zodat je door snachts lang gewas te zaaien je makkelijker de drops krijgt
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. skaty2

    skaty2 Forumbeginner

    Helaas.... ook ik heb dit event niet kunnen afronden. Kwam nog 240 peddels tekort terwijl ik WAC gebruikte en actief bezig was op mijn boerderijtje. Ik speel al vele jaren dit spel, maar denk er nu over om te stoppen. De events worden te moeilijk om te voltooien.
    En het ene event is nog niet afgelopen of het volgende event begint alweer. Het wordt mij te druk! Jammer...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. annwei

    annwei Veteraan

    Ik had net om 14:00 uur 540 peddels bij elkaar o_O en anders loopt een event weleens een paar minuten langer door en nu net niet:wuerg::wuerg: dus niet meer in kunnen leveren:cry::cry::cry: Balen!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Events lopen nooit nog een paar minuten door, sorry, echt niet. De timer is onverbiddelijk, op het moment dat het event moet stoppen is inleveren niet meer mogelijk.
    Soms zie je het event nog wel staan, dat is dan omdat je cache nog niet is ververst. Maar inleveren wordt dan echt verhinderd.

    En omdat het tegen einde event ook nog wel eens wat drukker kan zijn op de datalijn naar de server -je dan door de file te laat kan zijn- adviseren we al jaren om het niet op het laatste kwartier aan te laten komen.

    Natuurlijk begrijp ik wel dat je :cry: moet omdat het net mislukt is, en dat vind ik ook heel spijtig.
    Maar helaas, de atoomklok die de server aanstuurt bepaalt de tijd (je eigen pc kan nog wel eens iets afwijken) en de resterende tijd in het eventklokje is daar op gebaseerd.

    Hopelijk volgende event meer succes!
     
    Borkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    bedankt voor alles wat je stuurde liep vast op 30 evenementgewassen pendels had ik er 450 over gr nuestra afwachten wat morgen begint
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik was niet van plan om hier hard mijn best voor te doen. Was begonnen met een veldje eventgewas op Baha om er wat leuke prijsjes uit te slepen. Daar werd al vrij snel nog een veld op Baha aan toegevoegd en uiteindelijk toch maar op alle velden gespeeld om de wolkenrij te behalen. Kon het niet laten...:oops:xD
     
    Reggaefeeks, hendrika73, voesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling

    ja dat gebruik ik bij elke evenment
    maar kreeg zo weinig peddels ook uit lang gewas helaas
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.