Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die 400 peddels heb ik niet gehaald, op geen stukken na zelfs. Maar ja, met nog geen 20 drops per veld (rozen) valt het ook niet mee. Nou ja, in ieder geval heb ik een heleboel eventgewas over om in te wisselen xD
     
    Borkie, -mikmak-, Katinka1700 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb het net wel gehaald, door gisterenavond mijn voorraad supermest er helemaal door te jagen met veredelde rozen. Ik zal deze maand wat selectiever moeten zijn in de events die ik wil halen, zodat ik terug wat voorraad kan opbouwen.
     
    Borkie, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Event zojuist afgerond. De 80 dropitems die ik nog nodig had, kwamen vanmorgen uit de bomen (farm en baha) en de margrieten op kwartakkers. De heliconiabloemen waren nog niet klaar, dus die gaan straks een overschot aan drops opleveren.

    Wie het net niet gaat halen, maar met een extra drop wel, kan me een berichtje sturen. Tussen 09.00 en 12.00 uur ben ik er niet dus als je dan een berichtje stuurt, komt het dropje na 12.00 uur.
    Succes voor wie nog bezig is!
     
    Borkie, Daxter1966, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik moet nu nog 124 drops maar kan over anderhalf uur 3 akkers met koolraap oogsten en een veld met bittergember dus ik heb goede hoop dat daar 31 drops per veld uit komen.....
     
    Borkie, farmermikkie en janniekwak vinden dit leuk.
  5. maad

    maad Forum prof

    Nou ik haal het ook niet.Ik kom zeker 250 peddels tekort.
    Vorige event heel veel sv opgemaakt.
    Ik zit er hard aan te denken om er volgende keer niet eens meer aan te beginnen.

    Ik zit level 117 dus speel al een aardig tijdje mee.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. voesje

    voesje Oudgediende

    Gelukt! Zelfs nog 27 peddels over nu....
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nog 6 peddels te gaan..........:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik heb gisteren al de handdoek in de ring gegooid, voor beide events. Ik denk dat ik maart maar helemaal niet meer aan events begin. Het is voor mij, ondanks level 99 speler niet te doen naast werk. Ik heb het gevoel dat ik in mijn vrije tijd niet meer aan het ontspannen ben met farmerama, alleen maar bezig met het toch proberen te halen van een event. En daar ga ik mee stoppen. Ik ga proberen e.e.a. in de coöperatie eindelijk weg te werken. Succes voor de andere boeren en boerinnen met de laatste loodjes vandaag en morgen.
     
  9. maad

    maad Forum prof

    Ik ken het heb precies hetzelfde.
    Dat andere event met volle maan gewassen, daar ben ik al een aantal dagen geleden mee gestopt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier het event gehaald . Als ik wel alle velden leeggehaald had was het ondanks de vele werkuurtjes beter haalbaar geweest . Een les voor de volgende keer . Drops heb ik wel genoeg zelfs met de kristalwatervallen als siertuin . Maar het gewas heb ik me op verkeken , gelukkig heb ik dat nu ook binnen
     
    Borkie, farmermikkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Nog 18 peddels....
     
    Borkie, farmermikkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  12. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling


    graag kom veel tekort
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes...de peddels zijn binnen...bedankt voor de hulp...:inlove:....nu alles inleveren........:p
     
    Borkie, BoerAnnelies, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik moet nog 2583 aan gewas en 327 peddels, dat gaat vast niet meer lukken xD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Woohoo! Ik ben compleet voor dit evenement! Bedankt voor de peddels!
     
    Borkie, -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    makkelijke quest? nog 400 di te gaan
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Scarlett49

    Scarlett49 Forumleerling

    Pff zwoegen en zweten, nog 37 peddels nodig. Normaal gesproken geen moeite maar nu .... ik hoop dat ik het nog red voor 14.00 uur
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    stuur even een duifje
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vannacht heb ik het event af kunnen maken door de eventgewassen die ik nog te kort kwam. DI hier gelukkig voldoende dus toen direct de staak geactiveerd. Nu pas vandaag weer voor het eerst op het spel. Als er nog mensen een peddel nodig hebben stuur maar een duifje, kan er nog een aantal versturen namelijk. Ben wel om 13uur weer weg, dus heb niet veel tijd.
     
    Borkie, -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Stuur maar een berichtje, ik kan je er nog 3 sturen van verschillende accounts.

    Voor wie ook nog nodig heeft. Ik kan nu in totaal nog 7 drops versturen vanaf verschillende accounts. Wie een berichtje stuurt naar Sanham krijgt nog!
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.