Praatgroep - De grote draaikolk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier de plaats om te praten over dit event, uiteraard is tactieken met elkaar uitwisselen toegestaan :)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 28 Februari 2018
    Sintra98, boemer49, .Kiko17. en 13 anderen vinden dit leuk.
  3. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Je bent er vroeg bij Miekje, veel succes. Ik ben altijd erg blij met je tips. groetjes, aubry47
     
    Sintra98, Borkie, Batsheba en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Totaal gewas 22.200 en drops 2030 als ik goed heb geteld.
    En dat op veler verzoek op alle 6 de velden.
    Een 5 uurs gewas, dus ook behoorlijk vaak te oogsten.
     
    rikmark, BoerAnnelies, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Sintra98, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    6 velden met de hand oogsten??
    Dat wordt knechten werk.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dit lijkt me geen moeilijk event. Veel gewas, maar op alle akkers, dus dat is zo klaar.
    De drops lijkt veel, maar van alle akkers zal het wel goed te doen zijn.
    Ik probeer het op alleen de 3 farmakkers te doen. Geen probleem voor het gewas, wel voor de drops (op mijn 3 baha akkers krijg ik dan geen drops, omdat het vol staat met sieritems).

    Ik denk dat het voor degenen die moeite hebben om drops te verzamelen, vooral belangrijk is vandaag je langste gewas en 20 uurs bomen neer te zetten. En vervolgens tijdens het event geen eventgewas maar iets langers in de nacht neer te zetten.

    Succes weer allemaal.

    @liaab : En dan komt er ook nog een volle maan event bij op vrijdag. Dus dit is wel een handig moment voor knechten (coupons) inderdaad.
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2018
    rikmark, boermars, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik denk dat ik juist op de drie velden van de bahama's ga spelen...ik heb daar voldoende voorraden en weet soms van gekkigheid niet wat ik daar moet doen...dus ik haal morgen alles weg daar en ga daar het eventgewas bij elkaar zaaien en oogsten...dan kan ik op de farm gewoon lekker doorgaan met de spullen die ik hard nodig heb voor openstaande vaste questen.
     
    Sintra98, voesje, rikmark en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. .corrie.

    .corrie. Teller

    pffft wat een aantallen weer maar gelukkig geen verschillende tijden kunnen we alles in 1 x meenemen
    70 sv , stekjes en farmmunten daar wordt ik blij van
    het kristalleneiland heb ik nog niet helemaal vrij
    maar dat zal wel geen probleem zijn
    het inleveren zal ook niet zoveel tijd kosten deze x
    ik ga weer voor alles hoor
     
    Sintra98, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga het gewoon weer proberen xD
     
    Sintra98, voesje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga beginnen op de velden die ik beschikbaar heb, en als ik dan vrijdag veel meer drops dan gewassen heb, haal ik dan alles er wel af.
    Ik heb de stallen nog niet terug gezet op de woelige weide. Daar een paar stallen staan. Dus met op de hoekjes bomen heb ik dan eerst 3 velden beschikbaar. Dat zullen er wel meer moeten worden.
     
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi All
    Wel heel veel DI :oops: maar hopelijk komen er veel drops uit de grond.
    S6 iedereen.Gr Tineke;)
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik haal ook baha leeg (kan ik m'n voer wat opschroeven als de dieren rusten). alleen de fabrieken laten staan
    ik probeer m'n open plek ook vol dieren te laten en zo kan ik toch op ong. 5 velden spelen.
     
    Sintra98, rikmark, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Inderdaad, zo ben ik het ook van plan
     
    Sintra98, Borkie, lonnie57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik maak het me lekker makkelijk, sla dit event gewoon over :) Supermest voorraad mag wel weer wat aangevuld worden en kan me dan bezig houden met volle maan.
     
    Borkie, LadyFamerieke en Butsmuts vinden dit leuk.
  16. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik ga weer gezellig meedoen het zal best wel gaan lukken voorlopig met de hand binnenhalen en in de nacht lange dingen neerzetten en volle maan kijk ik wel of ik knechten gebruik ik heb er weer zin in
    gr tulpboer
     
    Sintra98, Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    ik sla deze ook over, ben vanaf vrijdag een week weg en kijk wel of ik tussendoor wat volle maan gewassen kan aanvullen maar ook dat event sla ik over.
    Wil me niet bezig houden met events en lekker van een weekje weg genieten.
     
    Sintra98, voesje, rikmark en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga natuurlijk weer meedoen. Als ik alles eraf haal zijn het 7 oogsten op kwartakkers, maar twijfel of ik dit keer de bomen op de randen laat staan. Heb even niet zoveel zin in alles weer ombouwen en daarna weer verzinnen welke bomen er ook al weer op moeten. Denk dat ik dus dit keer de bomen laat staan.
     
    rikmark, Borkie, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik denk dat ik ook maar oversla, makkelijk event ja ja 2030 di's in 5 daagjes dat zijn er 406 per dag en op baha is de droprate altijd een stuk lager dan op de farm
     
    Sintra98, Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  20. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ik ga er weer voor en kijk waar het schip strand. Ik ga gelijk alle akkers volstoppen met anjers en als ik klaar ben ga ik me akkers vol zetten met dieren. En vast sparen voor voer bh zodat ik weer voldoende heb voor de diertjes als ik ze er weer opzet ;)
     
    Sintra98, boermars, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.