Praatgroep - De grote draaikolk #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik zag net dat dat inderdaad kan
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel, Nog een fijne zondag Lea
     
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier het event net afgerond. Drops kwamen goed uit de grond zetten. Snachts lange gewassen erop en overdag gewas aangevuld wat ik nog nodig heb.
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Laatste eventgewas ingeleverd... nu nog de laatste peddels, maar die komen wel bij het farmen:p nog tijd genoeg.
    Eindelijk vakantie, dus ik ga eens even inventariseren en ombouwen en voorraad opbouwen:oops: en natuurlijk niksen!xD
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Geniet van je vakantie Borkie . Lekker niksen is altijd goed.
    Ik moet nog 611 peddels maar er staat nog 50 uur op de klok en de wolkenrij staat ook klaar dus nog geen stress .
    Voor de wolk moet ik nog 51 peddels die gaat vandaag nog lukken . Het gewas is wel binnen dus straks maar ombouwen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Oeps iets te enthousiast geweest met gewassen in leveren voordewolkenrij kom er dus nu 140 tekort. Dus nog maar met 10 veldjes mijn foutje herstellen. Wolkenrij dan binnen en dan denk ik dat ik mee stop. Mijn andere gewassen en dieren maar aanvullen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Oeps, ik ging dat Monster uit de diepten bijna verplaatsen naar de griezelsiertuin.
    Maar let op, dan vervallen je ladingen supervoer. Dus helaas nu nog ruim 10 dagen laten staan waar hij staat.
    Voor wie hem nog niet op de akkers had geplaatst, is die griezelsiertuin dus een heel mooi plekje.
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Goede tip hierboven, hoop dat ik dat morgen nog weet. Ik heb inmiddels van de 520 DI 345DI binnen. Omdat wij vanavond een feestje hebben heb ik zojuist de farm al klaar gemaakt voor de nacht, overal dus zeer lange gewassen er op. Morgen zijn de nodige DI voor het event binnen en kan ik dit event volledig afsluiten.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 1750 gewas en 280 drops te gaan. komt goed.
     
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event helemaal afgerond
     
    hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik heb vandaag eindelijk mijn buren weer cadeautjes verstuurd, dat schoot er ook een paar dagen bij in. Zoals verwacht vandaag ook te weinig geoogst, en morgenvroeg weg en daarna s'middags weer. Zaterdag op vakantie, dus ik ben toch bij mijn besluit gebleven om eventgewas te zaaien zoveel ik kan en zonodig dinsdag drops bij te maken.
    Ik moet nu nog 900 drops en 7600 gewas.
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik probeer je zoveel mogelijk te helpen. (kleinzoon, kleindochter en schoonzoon reeds aangesproken om zoveel mogelijk peddels sturen)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nog 343 peddels........:p...de wolkenrij is binnen....maar...waar is in hemelsnaam schaapje.....:eek:.....hope;ijk is ze niet zomaar uit de wei gestolen.........:oops:......ik heb al overal rond gevlogen maar geen enkel spoor....bij deze amber allert........8)
     
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik moet nog 326 peddels om de wolkenrij te halen. Dus ik vrees dat ik het net niet ga halen. Heb voor nu weer lange gewassen erop gezet dus dan krijg ik iig nog een aantal peddels erbij vanavond. Zou wel zonde zijn als ik het net niet zou halen, zo dichtbij.

    En gefeliciteerd iedereen die het event heeft behaald :)
     
    -Coco1968-, Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    stuur maar een duifje, dan krijg je morgen nog een peddel van mij.
    -matthias1952-
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Stuur maar een duifje naar Sintra98

    Mijn wolkenrij is ook binnen :inlove::music:
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dankje dat is aardig! Ik heb jullie een duifje gestuurd.

    En gefeliciteerd!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik vind het laatste sieritem "monster uit de diepte" super mooi. die komt zo goed tot z'n recht op het donkere volle maan sieritemveld.
     
    Sintra98, -Coco1968- en janniekwak vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helemaal klaar met het event. Gelukkig hier op tijd de tip gelezen, dus sieritem staat op griezelsiertuin.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  20. dannyelst

    dannyelst Actieve auteur

    wie kan er nog peddels missen Ik kom nog tekort voor de wolkenrij
    zaterdagavond begonnen met de quest na een lekkere vakantie maar moet er nog 350
    alvast bedankt
    groetjes dannyelst
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.