Praatgroep - De grote draaikolk #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De peddels komen heel goed, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik denk dat drops voor de peddels bijmaken niet nodig is, als je maar wel een beetje op tijd oogst. Daarom dacht ik in het feestweekend juist lang gewas.

    Alleen die slingers bij het fokevent, die zijn niet van de akkers bij elkaar te krijgen, dus zal je moeten fokken, als je het hele event wilt doen. Of inderdaad met de wolkenrij drops bijmaken.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als de peddels heel goed komen, hoef ik me er dus ook niet druk over te maken en kan ik beter eerst voor het eventgewas gaan. De slingers twijfel ik nog wat ik wil. Fokken of op een andere manier bijelkaar krijgen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Coco gefeliciteerd!
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Van harte sara Coco! Veel plezier morgen
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  5. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    event gewas hier binnen, de di's komen nog wel
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De tip van farmermikkie is wel goed. De peddels komen wel lekker uit de eventgewassen. Ik moet nog 1 blokje van 420 DI, de rest heb ik allemaal bij elkaar gehaald met de eventgewassen. Die heb ik overigs allemaal bij elkaar en dus is de staak binnen als er genoeg DI is. De slingers komen bij wel lekker uit het gewas, per veld kwartveldjes eventgewassen ongeveer 5 stuks. Al heb ik woensdag wel zitten fokken, heb nog een paar mummie kamelen nodig dus daar ben ik mee bezig gegaan.

    Ik zou zelf lange gewassen zetten als ik er niet zou zijn en als er tijd is de eventgewassen maken. Met een paar keer oogsten ben je er al.

    Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag, dat is ook een mooi mijlpaal. Heerlijk genieten van je weekend!
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 1 oogst en dan zijn de eventgewassen binnen. Ga mijn farm straks weer ombouwen en wachten op de di om binnen te komen vliegen. Prima event tot nu toe.
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog 6400 gewas....heb net oogstbonus gedraaid hi hi.......:p.....en nog 900 di.....:wuerg:
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Van harte gefeliciteerd Coco, dan heb je inderdaad wel andere dingen aan je hoofd. Geniet ervan.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Coco...van harte gefeliciteerd.....de tweede jeugd begint.......:music:
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  11. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Coco gefeliciteerd!

    Eventgewas binnen. Nu wachten op de laatste DI. Is goed te doen dus.

    Een andere vraag. Ik kreeg gisteren bij het inloggen in een keer een melding van extra ep. Weet iemand waar die van zijn?
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wolk is binnen. Nu nog 530 drops voor het laatste item.

    Ik kreeg ook die melding van extra (T)EP en BD maar kan ook niet vinden waar die van zijn.
     
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik denk dat die pop-ups zijn van de vissen die je hebt gevangen en niet de balk van vol had.
     
    farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier wolkenrij binnen nu nog alleen de drops voor het laatste kado dus lange gewassen gezaaid en ik zie wel of ik het haal en ook ik kreeg gisteren een pop up met beloningen (T)EP en BD ik denk ook dat dat van het vissen komt maar weet het ook niet zeker
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Gefeliciteerd!:D Het was een goed jaar, 1968;)
     
    -Coco1968- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is inderdaad de omwisseling van de vissen die nog over waren
     
    lovely, farmermikkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben alleen nog drops aan het sparen voor de laatste stap. Alles weer omgebouwd en er zijn nog genoeg lange gewassen waar ik weinig voorraad van heb, dus die staan er nu op.
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik snap niet dat bij jullie de di zelfs uit het eventgewas goed komen...hier maakt het niet uit wat ik zaai... zelfs lange gewassen voor de nacht.......:wuerg:....nog 700 di......o_O
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 4000 canvasgras en 520 peddels. en nog dik 2 dagen te gaan. komt goed.
    ik speel op net geen 3 velden met eventgewas, de rest bomen en stallen en werkplaatsen
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Het monster uit de diepte kan je dat ook op het veld spookhuis zetten?
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.