Praatgroep - De grote draaikolk #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat zit in je flash cache

    Je kan ook gewoon naar de fansite gaan
    dan op miekjes tip klikken

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/

    In de tip staan geen events uit 2016!!!!!!!!!!!!!!
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je naar de site gaat, zie je bovenaan onder andere Zomers Scheepswrak 2016. (misschien heeft dit ook met mijn cache te maken, maar ik schoon die iedere dag op)

    De tip van het nieuwste event staat een stuk lager, dus scrollen.
    Links zie je op een gegeven moment een gans staan. Op die hoogte zie je de nieuwste tip.
     
    LadyFamerieke, rikmark en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Dat weet ik, maar het is zo saai om 6 akkers met kwartjes te oogsten, zaaien en water geven. Misschien dat ik de tweede dag alleen op baha eventgewas zet en dan maar vaker oogsten daar. Op de farm dan lange gewassen die maar 2x per dag hoeven.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ga niet meedoen met dit event. Heb geen zin aan weer een event, de wolkenrij is voor mij niet spannend genoeg om die perse te willen. Iedereen die meedoet ,veel plezier en succes :)
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    En vind je dat minder saai?
    Zou je dan niet liever even 2 dagen doorbijten met alles eventgewas, zodat je daarna weer lekker kunt doen waar je zin in hebt?

    Ik ga het steeds opnieuw bekijken. Overladen agenda deze week, dus zal het gewas aangepast worden aan de RL agenda.
    Ik ga zeker proberen ervoor te zorgen dat ik direct kan oogsten als een gewas klaar is, vanwege de drops. Dus van huis? Dan een langer gewas op de akkers.
     
    bepsels en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het kost je wel minder WAC en knechten / kc en je zou na 2 of 3 dagen al stallen en of hele velden kunnen neerzetten
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga zo snel mogelijk de gewassen binnenhalen, ben zuinig op mijn knechtencouponnetjes :music:
     
    -butterfly- en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    ah ssuper dankje!

    Ik heb zelf ook gezocht. Maar op een iphone SE gaat dat wat lastiger en ik kwam idd bij oude events uit als ik naar haar site zelf gong. Maargoed nu weet ik het voortaan.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Juli 2018
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hoeveel kwartveldjes heb jij?
    Ik kan als ik overal kwartakkers doe 1120 akkertjes oogsten is 4480 per oogst - de 1120 van het planten dus 3360 winst.
     
    LadyFamerieke en rikmark vinden dit leuk.
  10. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Dan heb je nog optie C; Ga naar de eerste of in het uiterste geval de tweede pagina van de praatgroep, daar heeft Miekje altijd ook een link toegevoegd.
    Zelf heb ik het zo opgeslagen in mijn favorieten dat ik altijd op de juiste plek uitkom, het allerlaatste wat Miekje heeft toegevoegd.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 388 peddels gekregen uit me eerste oogst
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik had 405. Nu alle velden vol met kwartveldjes.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo wat is het hier rustig zeg. Inmiddels 421 peddels en meer dan 1.000 gewassen in de schuur staan. Kan vanavond alle kwartveldjes nog een keer oogsten en dan de nacht weer eventgewassen erop. Ik ga ervoor om z.s.m. alle eventgewassen binnen te halen en daarna de DI.

    Heb voor mij zelf even een berekening gemaakt. Gezien ik er best nog wat bomen en een handje vol stallen op heb staan krijg ik per oogst 2.385 eventgewassen. Als ik het gehele event wil halen dan moet ik 8x oogsten vanaf nu. Houd dus in dat ik met 2 dagen klaar ben. Daar ga ik zeker voor en dan zie ik wel weer met de DI, wat ik hierboven ook heb gezegd. Doel is om morgen 5 oogsten binnen te halen, vrees dat het er 4 gaan worden, maar ja dan blijf ik binnen die 2dagen zitten ;)
     
    Laatste bewerkt: 18 Juli 2018
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    658 peddels nu en 5540 canvasgras. Alles vol met kwartjes canvas. Als mijn puberzoon het niet vergeet, oogst hij om 3 uur vannacht een keer voor mij. Ik kan dan morgen om 7 uur weer verder en heb dan, als het goed is, morgenavond al het gewas bij elkaar. Ik merk wel dat het canvasgras goed dropt qua peddels, maar erg slecht met circusslingers.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik begin van de avond anjers en stevia op kwartakkers gezaaid met water en mest voor de peddels en (vooral) voor de slingers
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    jee.....ben al op de helft........:p
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en leni1955 vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ook, gaat lekkerxD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ik laat 1 veld staan met stallen, de rest kwartveldjes, ik zie wel waar ik kom. Als ik het boven zo doorlees, moet ik met een dag of 3 wel klaar zijn voor de wolkenrij. De kado's zijn leuk, en de wolkenrij ook wel.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    Monster uit de diepten (2x2 veldje)
    Elke 23 uur
    8.000 EP
    10x 2 supervoer *
    waar vind ik deze dan?alvast bedankt
     
  20. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Dat is het laatste item bij het event, bedoel je die? Ben je al klaar? Dan zal hij wel bij je sieritems staan.

    Ik zometeen het laatste gewas oogsten en dan voor de di verder
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.