Praatgroep - De grote boodschappenjacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event, let wel op je gevulde boodschappentas. Er is een heuse boodschappenjacht gaande ;)
     
    jolanda13 en popje4 vinden dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ziet er leuk uit...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Leuk, ik doe weer mee alleen jammer dat er geen wolk bij is die items gaan dus weer in de schuur:cry:
    Succes allemaal
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. rien63

    rien63 Junior expert

    Geen wolkenrij , dan doe ik niet mee.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Niet meedoen omdat er geen wolkenrij is :eek:... De items geven per stuk meer dan menige wolkenrij hier geeft xD...

    Bovendien is een keer lekker veel m-stallen en bomen te verkrijgen ... Kan ik mooi hopelijk de hier missende zaken aanvullen...
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik had een extra opmerking in de FAQ staan, inmiddels die weggehaald. Alle informatie bij de dropitems klopt hoe het al stond. Dus de schep komt niet uit bomen en het andere dropitem wel.
    Verder zijn er aantal sieritems die op het huisdierenveld geplaatst kunnen worden. Dat staat er nu ook goed in.
     
    jolanda13, Borkie, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er erg leuk uit. :music:
    In deze winkel wil ik wel mijn boodschapjes halen. :)

    Ik ga weer eens mee doen en zie wel hoe ver ik het kan halen en ga komen. Hoop natuurlijk bij het mooie sieritem Yoink! Daar ga ik voor spelen en al haal ik alleen maar de eerste Yoink! zonder upgrade dan ben ik al tevreden. :music: Ik moet dus naar nr 6 en daar is de eerste Yoink!

    Ik heb even gerekend wat er nodig is om heel event uit te spelen. Hopelijk goed gerekend. xD

    Gewas Bagonia 10.820
    Dropitem scheppen 632
    Dropitem tassen 850

    Iedereen veel plezier en succes.
     
    GerwinenElise, jolanda13, Wulkje12! en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Items die kistjes geven gaan bij mij niet in de schuur hoor xD
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind de kistjes ook altijd leuk en krijg je mooie dingen uit. Ik had zojuist 1 miljoen BD en 35 sterren. :music: Nou daar wil ik wel een kistje voor openen hoor.

    Maar bij dit event zijn de prijzen ook echt super. Veel bomen en stallen. Maar ook veel sterren en supervoer. Maar ook nog 2 wonderkisten. Nou dat vind ik echt super mooie prijzen. :music:

    Ik heb mijn velden omgebouwd en ben er klaar voor. Kan ik mooi voor het eerst mijn krokus uitproberen voor de drops. De veredeling is klaar.
     
    jolanda13, vinc051, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. slang69

    slang69 Forumleerling

    Als je nog zo'n 19 miljard EP nodig hebt voor het volgende level zijn sieritems met 50% EP bonus ook zéér welkom! :) En als je nog lang niet zo ver bent is het misschien toch wel slim om dat soort sieritems nu al te gaan verzamelen. Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk. Dat maakt Farmerama ook leuk, dat je kan spelen op een manier die je zelf leuk vindt.
     
    jolanda13, Butsmuts, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zeker weten! Daar wil ik best een paar dagen voor zaaien en oogsten xD

    Voor nu heb ik er amarant op staan, en als het voor de tassen beter blijkt om bomen neer te zetten zie ik wel weer. Sowieso ga ik morgen alleen even vermeerderen, en dan donderdag en vrijdag drops verzamelen. Die dagen moet ik immers werken en dan kan ik maar twee keer per dag oogsten, dus dan zou het met eventgewassen toch niet opschieten.
     
    vinc051, pipelepo, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    En daar gaan we weer , een heel veld vol met draaiende bloemen , van het event gewas , kan het nou nooit eens een keer gelijk goed gaan
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier geen enkel probleem.
     
  14. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    ik kan geen eventplantjes zaaien. Heb met knechten gezaaid maar de bloemetjes blijven draaien, ook na F5 en opnieuw uit- en inloggen.
    Overige velden werken wel goed.
     
  15. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Hier hetzelfde maar kon wel water, mest e.d. toevoegen, oogsttijd staat er ook bij, 58 minuten
     
  16. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Idd, bij mij staat er ook de oogsttijd bij. Hopelijk kunnen we wel oogsten over een uurtje.
     
  17. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    In Edge werkt het prima, in Chrome blijven de bloemen draaien :).
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2023
  18. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Hier ook draaiende bloemetjes, wel ingezaaid, tijd loopt ook. Via client kom ik er niet in.
     
  19. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Bij mij blijven de bloemetjes ook draaien, maar ik heb wel kunnen zaaien.
     
  20. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier ook draaiende bloemen, in edge.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.