Praatgroep De fruitmarkt - februari 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teunis19382011

    teunis19382011 Forumbeginner

    Hoe lever ik het wonderfruit in? Ik kan alleen maar kiezen uit boomvruchten.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze staan tussen de boomvruchten
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja maar daar ga je niet veel muntjes kunnen van vrij spelen
    de drop zijn verschrikkelijk laag ingesteld en enkel op bomen die op je akkers staan :eek:
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat valt mij ook tegen.

    Ik denk dat ik ook nu niets uitgeef en mijn farmmunten gewoon door spaar.
    Met de toverboom als doel..... ooit.:)
     
    voesje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik ben helemaal blij. Eindelijk mijn SV weer eens op peil kunnen brengen. En al dat overtollig fruit uit mijn schuur is wel goed, kan het ook niet rot worden.
     
    daisy17858, eevee60 en katbla vinden dit leuk.
  6. katbla

    katbla Forum freak

    ik heb inmiddels 400 muntjes, weet nog niet wat ik ga "kopen", toverboom vind ik het niet waard, red het met events ook zonder....
    die 50 GB wil ik graag maar dat gaat heeeeel lang duren....keuzes, keuzes:p
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb inmiddels 610 farmmunten op voorraad en vind het welltejes geweest voor nu...flink wat voorraden gedumpt en ik ga nog geen aanschaf doen in de shop-o-rama...ik kijk een volgende keer wel!!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  8. klakje

    klakje Oudgediende

    Doe rustig aan veel inleveren voor weinig muntjes. Voorlopig doe ik elke maand maar de 60 supervoer nemen. Toverboom niet nodig, krijg de questen met gemak af
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb de 2 blz van Mieke af en inmiddels 295 munten. Mijn boomvruchten op baha staan nu allemaal rond de 3.000 stuks. Boomvruchten van de farm heb ik niet ingeleverd. Ben een beetje in twijfel wat ik ga doen.. nu stoppen en de volgende keer verder sparen met als doel een toverboom binnen te halen of nu door gaan en meer dumpen. Als ik dit wil doen wat is dan wijs? Mieke haar rekenhulp stopt namelijk en ik ben wat lui om het zelf te rekenen.
    o_Ok twijfel ik toch nog over die toverboom. Het is wel fijn om er 2 te hebben, ze zijn super schaars en heel moeilijk om aan te komen. Het is dus echt een hebbe ding. De DI's red ik meestal wel met de events en anders kan ik altijd een rondje rozen doen met sm enz.

    De TG die we kunnen halen lonkt ook naar mij o_O Keuzes maken, dat is moeilijk zeg!
     
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Op Mieke haar site staat ook een pdf van 2 blz die verder gaat met de waarde per muntje
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die 2 blz heb ik dus allebei al klaar :)
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb op dit moment 202 muntjes, ook blaadjes van Mieke doorgewerkt, denk dat ik doorga tot 250 muntjes voor de TG's, vooral omdat de bios het al een paar weken niet doet.
     
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dan zou je meer dan 450 muntjes moeten hebben. Er zijn 2 pdf's met ieder 2 blaadjes;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik ga echt voor de toverboom die blijft wat opbrengen.
    SV verdwijnt hier TG raken weer op.
    Maar ik vind het ook lastig of eigenlijk jammer dat het best een duur grapje is.

    @reageafeeks dat klopt niet, dat zijn er nog geen 200 volgens mij.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kon gisteravond niet op de farm komen, dus ga nu beginnen. :music:

    Ik kreeg 48 muntjes uit de bomen. Het begin is er en doe wel rustig aan met mijn fruit.
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wacht lees ineens 2 pdf's , je bedoelt dan 4 blaadjes?
    De eerste 2 blaadjes leveren nog geen 200 als ik goed heb geteld.(O net 200)
     
    Laatste bewerkt: 11 Februari 2017
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    tegenwaarde per munt per fase
    Onderstaande tabel geeft een mogelijk inlevervolgorde voor zo min mogelijk tegenwaarde per ster.
    Hij loopt tot totaalruim 200 munten. Als je meer wil leveren kun je de tabel hierboven gebruiken.

    Er is dus 1 PDF met 2 blaadjes, die leveren je in totaal rond de 200 munten op, daarna is er een andere tabel. Die geeft een tegenwaarde per munt per fase aan. Iets waar ik geen houtje touwtje van snap.
     
    Reggaefeeks en voesje vinden dit leuk.
  18. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Pff . . . .
    In ieder klein hoekje zet ik bomen.
    Ben ik wat langere tijd weg: alle akkers vol bomen (Ideaal met automatische boomoogst)
    Resultaat: vele boomvruchten tot boven de duizend.
    Dus nu: alles inleveren, een aantal uren besteed aan boomvruchten inleveren - en dan heb je ook wat he? Opbrengst: Toverboom en bijna de extra's zoals bananen - komt de volgende keer wel
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Achter M en L staat nog een tabel met per munt erboven. Bij S niet, dat is al de prijs voor één muntje omdat je er daar maar één bij krijgt. Dus steeds even kijken wat de gunstige prijs omgerekend per muntje is en die inleveren.
    Ben niet de beste uitlegger van het hele kabouterdorp maar hoop dat je het snapt
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb eerst per categorie tot de gemiddelde prijs van 40.000 ingeleverd en vanmorgen dat verhoogd naar 50.000. Dat valt uit het hoofd uit te rekenen. Nu iets meer dan 500 munten. Ik kan dus de toverboom nemen of nog even wachten met besteden. In ieder geval vind ik het nu wel mooi geweest, ik hoop dan over een paar maand weer hetzelfde te kunnen doen. De schuur helemaal leeg maken heeft ook geen zin.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.