Praatgroep De fruitmarkt - februari 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voesje

    voesje Oudgediende

    Alleen bij de bomen komen ze eruit ...
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    nee dat klopt, je ziet ze wel omhoog komen als je de animaties aan hebt staan en verder vind je ze terug in de schuur.
    Ik weet niet hoeveel bomen je hebt staan die klaar waren want alleen daar komen ze uit en de toverbomen en burencadeaus
     
  3. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik had 60 supervoer gekozen
    nu staat er onder een klokje met nog 19 dagen
    betekend dit dat ik over 19 dagen weer 60 supervoer zou kunnen aanschaffen of dat er over 19 dagen weer een event met die muntjes komt
     
  4. klakje

    klakje Oudgediende

    Jammer voor mijn werk heb honderden bomen geplant voor dropitems, maar kan er bij inleveren nog niet 1 muntje voor krijgen. Jammer jammer jammer voor al dat werk.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Over 19 dagen kan je hem weer kopen
     
    hwjstolwijk en annigjen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ok heb nog eens na gekeken en nu 5 van die wonderlijke dingen...wel bijzondere fruit dingetjes.....
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Lees nu pas dat er vandaag een soort van event is. Gelukkig geen DI wilde ik typen, maar eh toch DI. Al heb ik niks ontvangen van mijn oogst. Wel van mijn lieve buren die wel doorhadden dat er een event was. Zal straks eens even lezen wat de bedoeling precies is, maar lijkt op dumpen en hopen dat ik veel muntjes krijg zodat ik die toverboom binnen kan halen :D

    In de FAQ staat dit: Hoe zit het nu?
    DropitemKomt van deze akkersKomt uitTegenwaarde
    Wonderfruit
    [​IMG]
    Hoofdakker
    Woelige weide
    Open plek
    Plantage
    Regenwoud
    Bomen
    Toverboom
    Burencadeaus
    400 BD
     
  8. voesje

    voesje Oudgediende

    Het komt uit bomen, toverboom en buren en dat het uit de bomen komt die op deze akkers staan.
     
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zoals hier boven staat zo had ik het ook gelezen van de akkers en zo maar blijkbaar dus van de bomen die daar staan hihihihihih....
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh ja nu zie ik het. Hij komt uit bomen die overal staan. Nou ja dan oogst ik straks nog een keer mijn XXL bomen, ben benieuwt wat daar uit komt. Al heb je deze niet echt nodig, ze zijn mooi meegenomen :).
    Zal Mieke haar tabel ook eens bekijken, wat is handig?!
     
    popje4, eevee60 en voesje vinden dit leuk.
  11. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik doe het met de tabel van Miekje, werkt super. Dan zijn de muntjes het goedkoopst.
     
    popje4 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Blz 1 van Mieke haar tabel al ingeleverd. Op na blz 2. Eens kijken hoever ik kom!
     
    popje4 en voesje vinden dit leuk.
  13. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Erg handig de tabellen van Mieke. Bedankt daarvoor Mieke, ik ben altijd erg blij met je lijstjes en info.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier het eerste blaadje van Miekje ingeleverd.
    Maar moet dan de volgorde ook zo of kan ik gewoon s achter elkaar leveren tot en met s 11 en dan de m tot m8 enz.?
     
    popje4 vindt dit leuk.
  15. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Zucht, soms wordt ik moe van me zelf, ik ging voor de toverboom, nu heb ik precies 500 muntjes, en nu twijfel ik of ik die boom zal nemen, of wat andere dingen of verder sparen....:sleepy:
     
  16. Guppy_34

    Guppy_34 Gelegenheidsauteur

    onderin bij dat kleine groene pijltje en dan scrollen, kun je zien hoeveel wonderfruit je telkens krijgt...
     
    popje4 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Toverboom is volgens mij wel handig ivm drop-up items

    Zelf rekenen schiet ook op:
    klein x 3= medium x 8 = groot

    Oeps - werden er twee - zeker met mijn mouw over tochpad gestreken :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 10 Februari 2017
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja hoor dat kan ook zo heb ik het gedaan:oops:
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Op overgebleven 1x1 veldjes zet ik altijd bomen (hoef je niets voor te doen)
    In de schuur lever ik dan ook alleen maar boomvruchten in.
    En met dit soort events heb ik danook meer dan genoeg vruchten om in te leveren.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Boerbon zou je er om willen denken dat dubbelposten niet is toegestaan. Als je iets wil toevoegen kan dat via 'bewerk' onder aan je post.
    Dank je wel alvast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.