Praatgroep - De Faraokruiden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    hoe weet je op welke markt je zit?
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Moet je op de markt naar het gouden blad gaan (boomvruchten) , de duurste aanbieding opzoeken, en het aantal centen achter de komma van de stuksprijs is je marktnummer.
     
  3. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    dan zit ik op markt 80. bedankt voor de uitleg :)
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je wel bij de stuksprijs gekeken? Bij mijn weten zijn er maar 40 markten.
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ben ik nog bezig met de zaadjes weg te werken op hele akkers, ga ze denk net niet allemaal weg kunnen werken binnen de 8 uurs bonussen, heb nog 1 zegelring nodig en dan kan ik spelletje 60 spelen :)

    Ik ga hier eerst tot de wolkenrij inleveren en dan kijken of dat ik de rest verkoop of ga inleveren
     
  6. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Ik heb het nog een keer nagekeken maar goudblad bij de per stuk prijs staat 2670,80
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0ok op mijn farmpje de wolk kunnen verwelkomen. De hele rechterkant is klaar. Links moet nog wel wat maar denk dat ik die maar zo laat. Had nog wel wat gewas op het veld gegooid die gooi ik morgen maar op de markt.
    Met hulp van medespelers de Lablab kunnen versnellen en daarmee heel wat ringen binnen kunnen halen. :D
     
    Susannamaria en lucki60 vinden dit leuk.
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier links en rechts af, ga nu voor de zaadjes, en gewas voor de markt maken. Hoop dat ik er andere mee kan helpen.
    Succes met de laatste loodjes. ;)
     
    BoerAnnelies en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Net als kakelot zijn er voor zover ik weet maar 40 markten. Je zou ook even kunnen kijken bij de peren. Bij mij heb ik meerdere aanbiedingen bij de goudblaadjes staan met cijfers achter de komma. Ik weet wel op welke markt ik al die jaren zit, dus ik weet welke er juist is. Misschien kan je dan ook even bij de peren kijken wat je daar kan vinden en dit met elkaar vergelijken. Kan natuurlijk ook zijn dat wij achter lopen met wat wij weten over hoeveel markten er zijn.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    • Niet toegestane link verwijderd (deze staat niet op de lijst van de officiële fanpagina's)
    deze kan ook werken
    *knip*
     
    Laatst bewerkt door moderator: 5 Oktober 2020
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  11. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Hier ook beide kanten klaar. Nu nog zaadjes zaaien voor de markt, om meer boertjes het eind te laten halen.
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  12. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    oh oh is geen erkende pagina,
    maar werkt wel al jaren,
    en op deze pagina ( app ) nog veel meer data over je farm te vinden.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 5 Oktober 2020
  13. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb bij goudblaadje ,10. Volgens die site zit ik op markt 1...dus alleen het eerste cijfer achter de komma????
     
  14. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    hoe werkt dit precies? mijn duits is niet echt best. ik heb mijn id nr ingevoerd en op de knop gedrukt maar..? waar zie ik dan het antwoord?
    Bij de peren staat er 13 achter de komma

    Ahh laat maar na 10 keer deed die site het wel. ik zit op markt 13
    dus iedereen op markt 13 graag event gewas voor weinig aanbieden :p
     
    Laatst bewerkt door moderator: 5 Oktober 2020
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Even helemaal buiten dit draadje om:
    hebben jullie gezien, dat je achter het rode mandje (in de shop-o-rama) deze maand de 3 verschillende reuzestallen (geit, varken, paard) kunt kopen?
    Ze duren wel lang, maar leveren toch mooi iedere keer het kleinste fokdier op. En hiermee kun je of verder fokken of je kunt ze inleveren als er een inleveropdracht komt.

    Ik denk, dat ze met name voor de "lagere" levels wel handig zijn (die hebben waarschijnlijk minder SV op voorraad om echt te fokken).
    Misschien het overwegen waard :) :)

    Om toch in het draadje te blijven: mijn wolkenrij is binnen en ik ga nog even verder om te kijken, wat ik verder nog kan binnenhalen. De rest gaat uiteraard de markt op, in de hoop anderen te helpen.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2020
    lucki60 vindt dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier wordt al wel vermeld, dat de reuzenstallen voor de laatste kans te verkrijgen zijn. Terwijl ze nog sinds een paar weken in de Shop-o-rama te verkrijgen zijn.
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb ze niet nodig, was benieuwt naar de prijs. Maar bij stallen in het rode mandje staan ze bij mij er niet bij of ik zoek totaal verkeerd.

    Jij schrijft namelijk achter het rode mandje??? Wat bedoel je daarmee?

    Draaide net +1 op mijn gewassen, dus de akkers vol met eventgewassen met SM en suzi, de +1 dus en de +3 uit het event zelf. Hoop rechts nu een heel eind te komen, want het lijkt er op dat mijn markt leeg blijft en morgen mag ik weer gewoon gaan werken.

    Nu heb ik ze gevonden ;).
     
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Het duurt dit keer wel erg lang voor de handel op gang komt hoor. Andere keren heb ik hier flink geld aan uitgegeven en als het af was dan toch nog wat verkocht. Dan moest ik altijd al ontzettend snel zijn en veel geduld hebben. Dit keer helpt dat ook niet. Als er nu iets te koop komt, dan is het er maar eentje nog steeds. En dat terwijl er nog maar één dag op de teller staat.

    Oftewel de prijs wordt nog steeds opgedreven. En dat snap ik wel, want die is nog erg laag. Misschien zijn ze iets doorgeschoten in het verlagen van de basisprijs..
     
  19. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Ik zou ze graag willen maar ze kosten 250 munten en ik heb er pas 188 :(
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De markt was hier net vol, ook zo weer uitverkocht en gelukkig per 5-10-20 te koop. Dat is wel fijn. De staak is overigs binnen. Ging toch wel weer mooi snel, je moet gewoon wat meer geduld hebben voor je gaat beginnen.
    Kun je niet nog uit questen muntjes halen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.