Praatgroep - De Alchemistkruiden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine

    Sabine Gevorderde

    De markt is zo goed als leeg. Heb heel veel extra fokken gedaan. Linkerkant ruimschoots klaar maar rechts bij lange na niet. Dat azen op de markt is drie keer niks.
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    De markt is leeg , dus strand ik op 63 aan rechterkant
     
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nou de prijs van eventgewas gaat geen cent omhoog . Voor alle 3 gewassen nu ongeveer 250 BD
    Heb nog wel Ankh staan maar zoals hierboven aangegeven kun je de ambachten en verzorgingsmiddelen er niet mee verdienen.
    Dus jammer ik verkoop alleen wat ik teveel heb verbouwd.
     
  4. slang69

    slang69 Forumleerling

    Mja, zo kan je er ook in staan. Ik heb nog wat zaden liggen, gooi ze nog op het veld met supermest en susi, en zie wel of er ik er nog veel uit krijg. Fijn als ik via de markt nog iemand helpen kan, het is toch verschrikkelijk als iemand om 25 gewas tekort het event niet zou halen... Dan maar geen miljoenen BD verdienen, iemand blij maken is ook veel waard.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja zoveel supermest en susi verbruikt en dan stranden op 63 aan rechterzijde Sorry ik vind dat niet leuk
    De vorige keer zeiden ze je moet lablad met tiki masker velden stonden vol , heel veel gefokt en toch kom je er niet het enige dat ik wel veel heb zijn scarabee's.
    de Markt is ook geen optie plus dat het spel dan vastloopt als je teveel klik om ze te verversen, wat een ellende.
    Dit event laat ik volgende keer aan mij voorbij gaan
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ondanks dat ik van de week 2 oogstbonussen had, het nog niet gehaald. Helaas had ik toen nog niet genoeg gewas om er vol van te profiteren. Nu links helemaal klaar. Helaas 200 waterbes tekort voor de TG's van stap 72 en hier helemaal niets op de markt te krijgen. :cry:
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De markt is ook geen lol aan zo. Ik heb net al mijn overtollige gewassen (3000+) voor ongeveer niks verkocht en ze waren iedere keer na een milliseconde weg, dus voor een normale sterveling is het geen doen er een flink aantal te bemachtigen op die manier.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, kopen op de markt is echt niet te doen. Ik klik heen- en weer tussen de valleiroos en waterbes. Zodra er bij de waterbes wat wordt aangeboden (net een lijst van 5x 100 stuks), klik ik direct iets aan. Speciaal al niet de bovenste, maar dan direct de melding dat het al verkocht is en dan loopt de markt vast met draaiend bloemetje, waardoor het niet mogelijk is om meteen een ander aanbod aan te klikken. Moet dan de markt uit en opnieuw erin en natuurlijk is dan het hele aanbod alweer weg. >:(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hier precies net zo... ik heb het opgegeven...:(
    dan maar niet de rechterrij af kunnen maken...:sleepy:
    gestrand op tekort aan waterbes bij nr. 63:cry:
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, niet vragen hoe, maar het is gelukt met de waterbes. Er staan er nog een paar op het veld, waardoor ik er zelf over een half uurtje zelf nog 50 heb. Dan precies genoeg voor de TG'tjes. Met mijn 1,1 miljard BD, dacht ik het hele event af te kunnen maken door te kopen op de markt, maar denk niet dat dit met zo'n overspannen markt gaat lukken.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    dramatisch...
    markt is om te janken inderdaad, geen lol aan.
    je kan niks aanklikken, is al weg enz
    ik strand op waterbessen.....om rechts nr. 72 te krijgen....
    grrrr
    snik
    baaaaaaaaaaaal
     
  12. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nou al wat ik over had op de markt gezet en pfffft weg was het alweer.
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de eindstreep aan beide kanten voltooid :inlove::music:xD
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Niet te geloven, het is me gelukt, hele event klaar. Wat een topsport, heb er denk ik een muisarm aan overgehouden. :oops:
    Als er iets op de markt kwam blind klikken, soms 1 stuk gewas erbij, soms 100 in 1x, maar natuurlijk die pas op het laatst toen ik er nog maar een stuk of 20 nodig had. De rest nu meteen weer terug op de makrt gegooid, in de hoop dat ik iemand anders ook nog blij maak.
    Grote probleem is echt het vastlopen van de markt wanneer een produkt net iets eerder door iemand anders aangeklikt is. Hopen dat BP hiervoor snel een oplossing heeft.

    Edit: nu hopen dat er nog iets leuks komt uit de stallen of de piccolo
     
    -matthias1952-, -doppie- en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Proficiat, hier was te markt om te huilen als er al iets kwam, kwam verkocht erachter alle moeite voor niks
    Ik lees dat er toch nog gestrand, zijn dus geen schande
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    hier een tekort van 74 waterbessen, op de markt was het een crime niet aan te komen.
    als je te laat was bleef dat ...... bloemetje draaien, en was je zo steeds te laat, wat een prutsers.
    zo is er geen fun meer aan. Heb alles netjes op tijd geoogst en gezaaid. rechts gewoon niet gehaald.:mad:
    en ja de oogstbonussen in de quest gewoon netjes op tijd gedaan als ik voldoende zaadjes had.
    Bizar, misschien tijd om er mee te stoppen ga er echt geen geld "meer" in stoppen.
     
  17. zoutkoning

    zoutkoning Forumbeginner

    hier ook bij 72 gestrand alles op voorraadalleen 48 waterbes te weinig jammer op de markniet aan te komen. dat bloemetje bleef draaien
     
  18. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Hier gelukkig gehaald. Had in het begin verwarring met dropitem. Ik dacht dat scarabee van bahamarama kwam, omdat dat over 3 velden ging. En de zegelring bleef maar achter. Gelukkig genoeg spelletjes kunnen spelen. Geduldig geweest en pas in het weekend gespeeld daardoor alle oogstbonussen gescoord en met super en suzimest gespeeld. En met extra bonus kreeg ik 22 stuks per groot veld.
    Zonder had ik het niet gehaald. Het overschot op de markt gezet. Hopelijk heb ik er iemand nog blij mee gemaakt. Helaas heb ik er niet veel mee verdiend. Dat was de vorige keer een leuk alternatief om mee te doen. Niet inleveren maar verkopen op de markt.
     
  19. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Blijkbaar heb ik ergens overheen gelezen, maar het omwisselen bij Siegfried is me niet gelukt, had alles ingeleverd zodat ik 1:1 zou krijgen en genoeg om te ruilen, maar kreeg het niet voor elkaar. Gestrand bij 64.
     
  20. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Hier uit de piccolo een jacks cadeau + heeeeeeeeeeeel blij
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.