Praatgroep - De Alchemistkruiden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier je tactieken voor dit event.
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik sla een keertje over.
    Succes voor degene die wel meedoen.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik moest weer even nadenken, maar wordt dus zaaien op grote akkers, want we kunnen de gewassen niet vermenigvuldigen. Dit houdt wel in dat het event te spelen is zonder knechten, wat goed uitkomt, want ze beginnen weer een beetje schaars te worden.
     
  4. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik sla ook over, maar ik zal m'n buren vanzelfsprekend het benodigde DI sturen.
    Veel plezier en succes voor degenen die wel meedoen! ;)
     
    Laatste bewerkt: 3 Augustus 2021
    vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je moet wel een hoop DI vergaren, en daarvoor kun je toch het best kwartakkers gebruiken.
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De totalen: (40 spelletjes voor de wolkenrij):

    858 gouden scarabee (komen van je hoofdakker en woelige weide van bomen en gewassen en een gemiddelde kans bij het fokken)
    1.139 zegelring (komen van je 3 baha velden van bomen, gewassen, (werk)stallen en gemiddelde kans bij het fokken)

    de totalen voor 60 spelletjes:

    1.298 gouden scarabee (komen van je hoofdakker en woelige weide van bomen en gewassen en een gemiddelde kans bij het fokken)
    1.711 zegelring (komen van je 3 baha velden van bomen, gewassen, (werk)stallen en gemiddelde kans bij het fokken)

    De 3 gewassen die uit de kistjes komen kunnen alleen gezaaid en geoogst worden op de hoofdakker en woelige weide.

    Ik wacht hier nog op de andere faq voordat ik beslis of ik mee doe met dit event, de beloningen zijn slecht en de wolkenrij is helemaal een aanfluiting voor wat je als speler moet inzetten om alle prijzen te willen halen bij de gewassen.
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zet vandaag ook nog de lange gewassen voor de drops op kwartakkers, dus de eerste oogst morgen is wel met knechten, maar voor de eventgewassen zijn grote akkers toch voordeliger. Ik kan dan altijd nog een keer tijdens de nacht kwartakkers opzetten. Vooral van de 1-uurs coupons heb ik nog wel iets.
     
  8. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    BP word met de dag zuiniger met de beloningen hoe,
    hou je de farmers zoet niet op deze manier.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De rij is inderdaad wel een beetje droevig, maar het event zelf vind ik altijd erg leuk om te spelen en ik hoop nog wat gewasjes te kunnen verkopen voor een leuke prijs xD
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 3 Augustus 2021
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gok erop dat die getallen per ongeluk zijn blijven hangen uit de tabel van de vorige keer.

    Hier staat er op de farm nu riet en boekweit, en op Baha ga ik straks ixora's neerzetten. Dan een paar dagen voor de drops veredelde anjers en lablab met tikimasker (komt goed uit want ik moet toch werken), en als ik voldoende drops heb voor 38 spelletjes jas ik alles er in één keer doorheen zodat alle eventgewasbonussen tegelijk geactiveerd zijn. En dan maar gooien met SM en Susi's xD

    Wel jammer dat het fokevent nog niet door lijkt te gaan, anders hadden we uit de fok ook nog wat DI kunnen krijgen. Maar ik hou nu mijn SV mooi in mijn zak.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als ik met dit event mee ga doen dan ga ik juist niet met SM strooien :music: , we kunnen dit keer maar op 2 velden de gewassen zetten en de gevraagde aantallen zijn ook nog eens hoger dan de vorige keer.

    de faq van het fokevent verwacht ik nog wel vandaag, BP heeft af en toe en hele aparte deadline qua aankondigingen -.-xD

    edit: en daar is de faq xD
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tja, ik vind dit event nou eenmaal leuk dus ik ga wel met SM strooien. Ieder zijn meug he.

    Yessss xD
     
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoeveel gewassen mort je dan ?
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor de wolkenrij hoef je zelfs helemaal geen gewassen te maken als je geen zin hebt in het puzzelspelletje. Wel moet je dan 39 molenproducten maken met 858 gouden scarabee (uit bomen en gewassen op hoofdakker en woelige weide) en 1131 zegelring (uit bomen, gewassen en (werk)stallen op de drie bahavelden).
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    begint toch om 14u?
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ja dacht ik wel hier geen drops gekregen op de baha wel op de farm
     
  19. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik kon hier via de download versie zelfs eerst geen event vinden.
     
  20. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Kunnen jullie schorpioenstallen kopen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.