Praatgroep Dansen in de wind

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het event is dit keer alleen op Baha. Heb je daar al gekeken voor die 10 zaadjes?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. lieslauda

    lieslauda Forumbeginner

    Waarom staat er spelen op 0-1 en 3 dat zijn 3 velden vaste land, wat een gedoe.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat was vorige week. Week 2 is op Bahamarama. Velden 3, 6 en 9
    EventgewasGroeitijdEP 1x1 veldjeKan op de volgende akkersOmwisselingStartboeking
    Surfplanksteeltje
    [​IMG]
    5:00:0050 EP3,6,96 BD + 4 TEP10 stuks
    wordt iedere 5 tot 6 uur
    aangevuld tot 5
    indien men er minder van heeft
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier klaar en ingeleverd,kleine broer nog 1 x 2 velden gezaaid dus morgen klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar. Alleen 3-diamant heb ik laten zitten, want dat sieritem zegt me toch niet zoveel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. boermars

    boermars Forum-hertog

    Nog 1 x oogsten dan hen ik m compleet afgerond.
    Kan ik weer terugbouwen.
    Even gauw naar de eventkalender kijken wat er staat te gebeuren deze week.
    Dinsdag mendel on baha, zegt me niets.........doe wel 3 velden met saquaro, altijd goed:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    benieuwd wat iedereen doet moet ik nu het fokhotel gaan verhuren.
    ben op vakantie dus even de draad kwijt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Dit weekend kun je het fokhotel verhuren. Hebben drops (vliegerspoel) nodig die je krijgt bij fokken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    91 dropjes, dus 91 keer fokken als ik het goed heb opgeteld...
    Ik ga maar eens rustig kijken waarmee ik wil fokken voor één van de fokquests:music:
    Was er al een aankondiging voor BBD?:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb ook nog geen idee waar ik mee ga fokken, ik doe die fokquests eigenlijk nooit. Alleen wat ik over hou van fokevents lever ik in, als het mij zo uitkomt.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, zo gaat het bij mij meestal ook... ben niet zo strategisch met mijn fokdierenxD
    Heb 91 keer een fok aangezet met fokdieren (van alles wat...) en niet met basisdieren... hopelijk komt er een BBD;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er 55 fokjes in gezet met foklynxjes die ik nog had van het event. Met de uitkomsten hoop ik nog wat verder te kunnen fokken tot ik aan de 91 zit, want ik ben absoluut niet van plan om meer dan 91 keer te fokken. Zo goed zit ik nou ook weer niet in mijn SV namelijk xD

    En maar hopen op een BBD inderdaad. Dan levert de hele onderneming tenminste nog wat op.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    bedankt voor jullie antwoord ga er ook maar wat kamer verhuren.
    hoogseizoen op dit moment dus goede inkomsten
     
    jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gelukkig morgen een korte BBD, fokhotel staat al vol. Hij is zelfs al klaar, nu tot morgenmiddag met mijn vingers van dat speentje afblijven.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    :inlove:8)
    Heb helaas nog geen 4 prinselijke kikkers, anders gooide ik die er nog extra in:p voor mijn eerste zelf gefokte gouden fokdierxD
    Misschien krijg ik nog eentje uit een kist vol toewijding...:music:
     
    jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat speentje is zeer verleidelijk. Omdat ik een lang weekend heb denk ik nu steeds dat het vrijdag is, dus het gaat vanavond vast nog een keer fout xD
     
    jolanda13 en Sanham vinden dit leuk.
  17. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wanneer je dat speentje nu kunt laten staan tot zondagmorgen 10.00 uur
    kun je volgens mij ook nog tot 23.59muntjes krijgen.
    Moeten wel ingeleverd worden natuurlijk dus even eerder de stal leeg halen.
     
  18. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Zo deze dans in de wind quest in een keer gehaald.
    Had gistermiddag mijn fokhotel tot aan de nog gevuld, en mij moeten dwingen om vanmorgen vroeg niet naar het fokhotel te gaan.
    Ben net thuis van mijn werk, mantelzorg en het gezin te eten gegeven, en nu moe maar voldaan mijn Fokhotel geleegd en in in keer in deze quest ingeleverd en klaar.......xD
    Iedereen die nog bezig is veel succes .
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat was nog eens een leuke quest xD Geen gedoe met vermeerderen en dropitems, gewoon even fokken en klaar. Het aas heeft me zowaar 135 stermuntjes opgeleverd, en met de uitkomsten van de fokjes heb ik 160 SM verdiend door te leveren in een paar fokquests. Dus mij hoor je helemaal niet klagen.
     
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik heb quest3 ook gedaan maar welke upgrade moeten we nu hebben? ik weet niet meer of ik er een gekregen heb en heb nu de amateurvliegeraar maar moet het nu niet de gevorderde vliegeraar zijn? Volgens mij heb ik de upgrade niet gekregen maar heb de quest wel afgerond??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.