Praatgroep Dansen in de wind

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    dank je wel
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Fijne vakantie dan Sintra
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. arno70

    arno70 Forumleerling

    hallo,in de quest de zoektocht worden er tandenborstels gevraagd,hoe kom ik daaraan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die komen uit een werkstal: de tandenborstelfabriek. Dat is geen stal die je kan kopen of zelf bouwen.
    Dus als je hem niet hebt, kan je de tandenborstels alleen op de markt kopen, bij de producten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    wist niet eens van het bestaan af! Net snel een paar gemaakt in de stad, waar moet je die dan inleveren? Zie het bij de events nergens staan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nw vaste quest
     
    Reggaefeeks en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Die werkstal van de koala is gisteren nieuw in het spel gekomen. Evenals de libellevijver, een panda-huisdier-ei die je kunt vrijspelen in de apentempel. De nieuwe bijpassende vaste questen heten "de zoektocht" (oorwarmers) en "het pandaproject" (libelle)
     
    Reggaefeeks, farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    <--- doet niet mee met de zomerevents.. teveel moeite.

    Mooi verder werken aan de lijst * weg te werken questen*
     
    Laatste bewerkt: 5 Juli 2019
    jolanda13, boermars en gelderblom vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik twijfelde en ben eerst begonnen voor ik mij goed in gelezen heb. Kan van de upgrates er 2 van de 4 halen i.v.m. vakantie. Maak deze af, zal vandaag wel klaar zijn met oogsten vermoed ik. Maar dan ga ik er niet mee verder. Helaas, dit sieritem gaat bij mij in de schuur en dan zie ik er niks van terug.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe alleen de fases die ik leuk vind. Op dit moment heb ik nog één veld eventgewas staan, en daar ga ik het prima mee redden :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zit ik fase 2 helemaal te doen, klikte verkeerde. Wilde 3 doen. Vind het wel prima. Ik stop met dit event.

    Iedereen die mee doet, succes.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    jammer BoerAnnelies. ik moet er ook steeds aan denken. moeilijk hé
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga dit ook niet halen en ga denk ik aan de andere 3 niet meedoen. Heb toch geen ruimte voor het item;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog één keer mijn ene veldje oogsten voor het stekje van 3-goud, dan hou ik ermee op. Aan de andere drie ga ik wel meedoen, maar op dezelfde manier als deze keer: pakken wat ik leuk vind en de rest laat ik zitten :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Om de hele quest uit te spelen zou ik nog 3.508 eventgewas nodig hebben, alleen gaan er na de volgende oogst hortensia's op, moet nodig me farmmuntjes ophogen :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe precies hetzelfde, maar dan met anjers xD

    Voor het laatste stukje kristalwatervallen heb ik nog 93 muntjes nodig, dus vandaar :p
     
    jolanda13 en gelderblom vinden dit leuk.
  17. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    heb het hier ook zo gedaan. Een en drie helemaal en 2 alleen zilver. Heb megaveel gereedschap, was voor nu dus niet interessant. De andere 3 ga ik ook weer op dezelfde manier doen inderdaad. Vind het net winkelen, maar dan leuker dan in reallife :pxD
     
    jolanda13 en Susannamaria vinden dit leuk.
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    de fabriek manegerie parelhoen en libelle staan nog verdere alles vol met kwartveldjes eventgewas.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij duurt het nog wel even voor ik alles vol heb met kwartveldjes, want ik heb besloten dit keer geen SM te gebruiken voor het vermeerderen :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. lieslauda

    lieslauda Forumbeginner

    Ik heb geen 10 zaadjes gekregen, hoe zit dit?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.