Praatgroep - Dagje museum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier de wolkenrij gehaald......:music:...nu kijken hoever ik nog kom met het korte gewas
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt nodig 7240 aan kort gewas voor de Pangolin. Succes buuf.
     
    astrid1960 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ik krijg geen pangolin hoor.........:oops:..was per ongeluk met het lange gewas begonnen dus dan is het de slaapmuis...:oops:
     
    astrid1960, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nu met kort gewas toch waar je nu aan gaat beginnen/begonnen bent.
    Alleen gewas met alle toeter en bellen. Heb je niet nog een jack of inkomstenbonus voor extra gewas. Molentje draaien en groene drops gebruiken. Hihi lijkt zo wel heel makkelijk te worden. Pfffff gewoon proberen buuf.

    Als ik nog een Pangolin had, kreeg je die van mij met ruilevent.
     
    jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ga dat niet doen hoor....gewoon verder gaan want krijg de 710 drops nooit meer bij elkaar....;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die heb je ook niet nodig voor de pangolin. Wel heb je 7240 gewassen nodig, wat ook nog best een kluif is in de tijd die je nog rest. Heb je niet nog ergens een jack slingeren, of een inkomstenbonus voor planten?
     
    -mikmak- en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    zie het al...weer verkeerd....zucht.....:oops:..dacht dat ik na de wolkenrij automatisch met het andere gewas verder moest....:sleepy:..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat moet ook ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    dan kan ik toch ook niet meer bij de pangolin?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je moet na de wolkenrij nog 20 opgravingsspullen inleveren en dan kan je het nieuwe gewas maken in de molen. Dan is het nog 7240 gewassen voor je bij de pangolin bent.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jawel ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Morgen de laatste drops,heeft wel veel super mest gekost,anders was het niet te halen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    710 drops! Ik heb telkens mijn gewassen gezaaid en daar drops voor gekregen maar zit nog maar aan de 400... Ik heb nu mijn langste gewas ingezaaid voor meer drops maar gaat het nog te halen zijn?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Welk gewas heb je neergezet? Heb je supermest?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kan natuurlijk als een dolle oogstboosters, supermest etc. gaan gebruiken, maar met nog een kleine 21 uur op de klok, vraag ik me af of dit is wat je wil.
    Bovendien snap ik niet zo goed waarom je zoveel spullen zou inzetten, om verder te komen dit event.
    Ik zou gewoon nog kijken of je een level kunt halen, zonder allerlei extra's en dan gewoon weer richten op het volgende event.
     
    jolanda13, -mikmak- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Het was pittig, maar event klaar. Ik heb de tip die hier werd gegeven opgevolgd voor meer DI's. Lablab met alle toeters en bellen, zoals tikimasker, essentie der wijsheid etc., ook supermest. Wonderkist staat op het veld, hopelijk komt er iets moois uit.
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Dat ga ik dus niet doen nee.....is het niet waard....gewoon nog wat prijsjes binnen harken.......;)
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hehe, event helemaal uitgespeeld.
    Het was wel een slijtageslag zeg, zo zonder oogstbonussen van het rad en met maar één howie (in de boom) xD

    Maar ik vond het wel leuk om een keer zo diep te gaan, en het goeie nieuws is dat ik nog genoeg SM over heb voor het vermeerderen bij het volgende event xD
     
  19. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Saguaro ingezaaid met water en gewone mest. Supermest heb ik niet meer genoeg.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met nog 15uur op de klok heb ik het 24uurs gewas er met super mest op gezet. Ik heb nog bijna 100 DI nodig.... dat gaat hem denk ik niet worden...
     
    jolanda13 en -mikmak- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.