Praatgroep - Dagje museum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mama mia, wat een pittig event.

    Aangekomen bij de laatste 3620 skullete. Nog 6 oogsten te gaan. De drops zijn net binnen.

    Ik heb de eerste middag met supermest de 7 uurs gewassen bij elkaar gesprokkeld. Vervolgens habanero de 1e nacht erop voor de drops. Zo kon ik de volgende ochtend aan de skullete beginnen.
    Braaf altijd de howies gebruikt. En zo was het te doen.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat zijn 10 oogsten van je kwartvelden (zonder oogstbonussen, ga je dat niet redden :oops:)

    Hier is het maar de vraag of ik uberhaupt de wolkenrij ga halen :oops:xD
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zeker een pittig event, maar dat vind ik altijd wel leuk :p

    Ik moet nog vier keer oogsten (waarvan morgenochtend nog twee keer met jack). Mijn laatste restje supermest bewaar ik voor morgenmiddag, om de ontbrekende drops uit de grond te stampen met lablab, toeters & bellen xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog 160 drops nodig om ook de piccolokist binnen te halen dan is qeust klaar :D.
     
  5. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Had de post van Kakelot al wel gezien inderdaad.
    De meeste daarvan heb ik ook wel ingezet ;)
     
    kakelot69, Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    nog 615 gewas binnen halen en dan moet ik nog 142 drops voor de wolkenrij,
    dan moet ik nog het lange gewas doen
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je gaat lekker hoor. :music:Zullen nog weinig al klaar zijn want is best een zwaar gebeuren om dit helemaal uit te spelen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Na 2 oogsten lablab helaas 9 dropjes tekort om over te stappen naar het 2e gewas. Nu nog maar een rondje lablab en dan hopen dat ik na het vermeerderen nog in ieder geval 1 volle oogst kan profiteren van de 200% die ik vanmorgen draaide.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu nog 199 drops voor de wolkenrij.......:p
     
    jolanda13, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke nog 281 voor de wolk........8)

    Ikke nu nog 174 voor de wolk.....:music:

    Nog maar rondje met alles gedaan. Kost nu toch al spullen genoeg om de wolkenrij te halen. Morgen moet ik deze hebben want woensdag is het over en ben ik op het werk.
     
    Laatste bewerkt: 31 Januari 2022
    jolanda13, kakelot69 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Net mijn laatste rondje lange gewas er op gezet. Dropitems is een heel ander verhaal. Net lange eventgewassen geoogst (kwartveldjes) en maar 28 dropitems gehad. Stand nu is dat ik er nog 172 nodig heb om het 2e gewas te kunnen krijgen. Ik had gehoopt na de volgende oogst te kunnen beginnen maar dat zal ergens morgen worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 260 drops voor de wolkenrij, kost moeite dit keer.
     
    jolanda13 en astrid1960 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mocht iemand een DI kunnen missen dan hou ik mij aanbevolen. Ik ben bezig met de laatste stap eventgewassen (van het eerste gedeelte) daarna komt stap 6 met 710 DI. Ik heb er momenteel 490 in de schuur staan...
    Dus vanaf nu zeg ik al: alle DI is van harte welkom :oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Nou, ik ga de wolkenrij zeker niet halen. Alle gewassen, dat lukt misschien net wel, maar die dropitems .......... Ik moet er nog zeker zo'n 300. :sleepy: Pfoeh.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. boskat52

    boskat52 Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ben helaas puur op kleur en groeitijd aan de slaapmuiskant begonnen. Ik ga de pangolinkant nooit redden, waarschijnlijk zelfs de slaapmuiskant ook niet want ik krijg belachelijk weinig opgravingsspullen bij het oogsten. Ik heb er pas 418 en morgen is het al afgelopen. Er staat ook dat je ze krijgt bij Bamaoogsten maar ze zitten alleen bij veld 3. Balen.

    Ik heb er pas 418 dus denk niet dat ik het gaat redden. Maar ook naar mij mag iedereen de opgravingsspullen sturen hoor als je ze over hebt.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Februari 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    In de faq staat toch dat ze alleen komen van veld 3?

    Dropitems

    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Opgravingsspullen
    [​IMG]
    3Gewassen
    Bomen
    Toverboom
    Burencadeaus
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, hier het event afgerond, zondag even de turbo erop gehad met 2x 100% gedraaid. Jack ingezet 2x + 1 gedraaid.
    dus alles zat mee om het gewas te halen.
    Daarna lab lab erop gezet met alles erop en eraan, essentie der wijsheid en geneeszalf .
    Was een uitdaging maar toch gelukt en alles werkte mee.
    Dan is het best leuk om te halen.
    Succes allemaal.
     
    jolanda13, janniekwak, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is gelukt hoor, jippie. De wolkenrij is binnen met veel toeters en bellen. :music: 9 drops over.
    Ik heb zelf met de 40 bomen niet goed gedaan en daardoor bijna dit niet gehaald. Waren ook nog 24 uurs bomen en dacht die geven wel veel drops. Daardoor heel veel gewas gemist en moest ik nu op het eind echt even aan de bak.
    Gistermiddag begonnen met lablab met alles dr op en dr aan en ook nog groene drops gebruikt heb ik nu toch de wolkenrij gehaald.
    De kant met het lange gewas ga ik niet meer aan beginnen.
    Was een zeer pittig event maar wel leuk. :music:

    Iedereen nog succes met de laatste loodjes.
     
    jolanda13, vinc051, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik heb gestuurd.

    Heeft er iemand voor mij nog DI over?

    ik heb er 1 gestuurd (DI)

    excuses voor het verkeerde gebruik dacht dat ik op de betreffende persoon reageerde.
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2022
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Door de oogstbonus van gisteren de wolkenrij gehaald en een redelijke start kunnen maken met de korte gewassen. Nog 2000 dan heb ik de pangolin binnen en denk dat ik dan stop. Heel het event ga ik toch niet meer halen. Dat zijn nog ruim 5500 gewas en 500 drops die ik tekort kom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.