Praatgroep - Dagelijkse questenreeks: De Sneeuwmuis

Discussie in 'Overig archief' gestart door Catje78, 5 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik stuur je ook wel wat WAC.

Maris2020 vindt dit leuk.
  2. jolanda13

jolanda13 Teller

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    dankjewel kakelot,ik speel al wel 10 jaar maar ik ben nog steeds geregeld aan het zoeken hoe je nu het beste er uit kan halen,voor al met die dropitems

dankjewel farmermikkie ga gelijk even kijken of ik die ook hebt

Laatst bewerkt door moderator: 7 Januari 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. boerinnetje70

boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

Doe deze keer maar niet mee gisteren er steeds uitgegooid en het lukt niet om vandaag alles binnen te halen moet nog vijf stuks maar ik ga niet kopen dan maar niet meedoen

4. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ja op grote akkers, maar ik wil niet vervelend doen maar velen hebben niet genoeg supervoer en knechten om steeds met kwart akkers te werken. Nu moet je steeds alles op alles zetten om iets te winnen, er is niet altijd tijd en zin voor. Farmerama is geen ontspannende game meer maar gewoon meer en meer en meer. Wie kan die tijd allemaal opbrengen als je werkt en een gezin hebt...enz...

5. Maris2020

Maris2020 Forum-expert

WHOOPWHOOP!!!
    Ik draai zowaar een oogstbonus.
    Nu moet het toch goed komen met ronde twee

boermars, RoelofAnton, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

xD Het is je helemaal gegund.

jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nah. Ik speel dit spelletje nu ruim drie jaar en ik kan me werkelijk geen één event herinneren dat je op je dooie akkertje op grote velden kon uitspelen.

Maar je zou ook halve veldjes kunnen gebruiken. Dan heb je van lange gewassen in ieder geval een stuk of 90 drops in plaats van 42, en is het met de hand beter te behappen. En als je dan werkt met veredelde gewassen (anjers bijvoorbeeld) en buffs (levensbron en levenselixer) kun je toch nog drie keer oogsten in die 24 uur en kom je nog een heel eind.

YES xD

RoelofAnton, jolanda13 en Maris2020 vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Toch heeft hij/zij ergens wel gelijk ... Voorheen kon je met een beetje strak oogsten met een dag of 3 al klaar zijn ...
    Dan had je dus een speling .. Die boerinnen als Hofje soms echt wel nodig had ook ...
    Nu ist meestal pas de laatste dag dat Hofje een event kan afmaken ... De tijdspeling is er al heel lang niet meer ...

Het is echt teveel wat BP vraagt ... we draaien nu eenmaal niet allemaal steeds oogst bonussen en dergelijke ...

popje4 en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Denken we eraan dat we morgen met de volgende dagquest hetzelfde gewas weer nodig hebben

4010 totaal voor quest 2 en 3

Laatste bewerkt: 7 Januari 2021
    Susannamaria, popje4, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. thea1963

thea1963 Forum freak

Bij events met di's ''moet'' je eigenlijk altijd starten met 1 van je langste gewassen op kwartakkers om wat makkelijker de di's te verzamelen hier had ik met 2 keer boekweit en 3 rondjes met wat kortere gewassen maar 26 di's over met de 1ste tijdelijke quest

Bij de meeste events met eventgewas moet je gemiddeld minimaal 3 keer per dag je kwartakkers met WAC kunnen oogsten om het hele event / de wolkenrtij te kunnen halen, als je een voltijds baan hebt is dit meestal alleen maar te halen als je oogstbonussen draait of supermest gebruikt of als je tussentijds op je werk de mogelijkheid hebt om te kunnen oogsten

leni1955 en jolanda13 vinden dit leuk.
  11. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Dat is een goede raad Miekje ik had er nog geen erg in gehad! Niet dat ik nu al 2000 poppen heb voor de 2e quest hoorxDxD

jolanda13 vindt dit leuk.
  12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Jaaah en dan op de hoofdakker vanavond je langste gewas zaaien.
    Daar komen dan morgen de pikhouwelen vanaf.

jolanda13, leni1955 en Susannamaria vinden dit leuk.
  13. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dag twee ook weer afgerond en al bijna al het gewas voor dag 3 binnen.

14. kakelot69

Hier over een half uurtje dag 2 klaar, dank zij een beetje supermest. Morgen moet ik werken en dan kan ik niet optimaal oogsten, maar die drie of vier oogstjes die ik dan nog moet komen wel goed. Op de woelige weide staat nu riet, voor de dropjes.

15. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

De drops komen van de gewone akker niet van de woelige weide hoor :)

leni1955 vindt dit leuk.
  16. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

:),Het zegt mij allemaal niks, heb nog geen idee wat een howie is? maar heb geen bonestaakrij die extra drops geven, alleen 1 toverboom maar dat levert ook niks op in 1 dag.
    Heb beker landbouwtentoonstelling op akker staan en een beker fokwedstrijd verhoogt met +1%.
    En ik bedoel trosgierst die komt na rozenbottel.
    Volgende keer beter. Dankje:) ga eerst even andere questen doen in de coöperatie

17. kakelot69

Ja die bedoel ik ook. Veld nul zeg maar xD

18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Die veeteeltbeker en die tentoonstellingsbeker zijn voor jou belangrijk voor meer dropitems. Dus als ze nog niet erg hoog zijn, kan je die verder ophogen zodat je meer drops krijgt.

Roadrunner14 vindt dit leuk.
  19. jolanda13

jolanda13 Teller

hoe doen jullie dat zo snel om het gewas bij elkaar te hebben,
    ik doe eerst 10 grote velden met alles,daarna halve met mest en water, en nu kwartjes met mest en water

kakelot69 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

Ik doe die halve veldjes ook altijd met alles, dat scheelt een hele oogst. En dit keer heb ik er nog wat extra (S)SM tegenaan gegooid omdat ik vandaag niet veel kan oogsten wegens werk. Bij normale events doe ik dat meestal niet, want dan kan ik de oogsten die ik mis door het werk in mijn lange weekend wel weer bijtrekken door heel strak te oogsten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.