Praatgroep dag van de Oceaan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik heb het daarnet weer geprobeerd. Op het hoofdveld reageerde hij helemaal niet. Op bahamarama ontving ik opeens wel mijn prijs!

dutchboy vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met de hulp van F5 is het mij ook gelukt. Ik ben er weer blij mee.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voor wie het nog niet is gelukt de tweede kokosnoot te openen kan het uitkomst bieden om opnieuw in te loggen :)

dutchboy vindt dit leuk.
  4. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Vannacht probeerde ik het ook al, maar kreeg toen te horen dat ik tot de volgende dag moest wachten, ik was te vroeg. Hmm dacht ik, het is anders wel na 24.00uur, was iets van 01.30uur of zo (ja ik ga altijd laat slapen....) Vanmorgen was ik het even vergeten tot ik jullie berichten zag, ik ging dus snel naar de hoofdakker, en ja hoor, gelijk open. En wederom een mooie prijs :music:
    Ik doe mijn stallen trouwens ook gewoon met zeezout. SV vind ik een beetje zonde, en heb ik nu ook niet zoveel. Dus nu maar hopen dat ik het ga halen :oops: Maar ik heb al 240 van die Anti gevallen, dus volgens mij komt dat gedeelte wel goed. Als die klaar zijn dan kan ik op baha lange gewassen zaaien voor de DI.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier hetzelfde maar na opnieuw inloggen ging het wel goed.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

+/- 10.02 kokosnoot 2 is open :music:
    misschien komt komt het omdat ik de 1e keer om 7.15 de noot een klap met het stokbrood gaf
    de 2e keer omv10.02 met een voorhamer toen ging hij wel open xD

7. mama..66

mama..66 Junior expert

inderdaad; eerst te vroeg; dan te laat en na opnieuw inloggen gelukt: dank voor de tip

dutchboy vindt dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

tip : misschien heb je /of kun je pannekoeken 6000 ep ,
    rode bowl 2500 ep of mango - sinasappel-smoothie 7500 ep kopen en eten ??
    dan lv je sneller en kun je wel meedoen :wuerg:

9. farmerstorjo

farmerstorjo Commandant van het forum

Misschien komen ze terug op het rif. Antillogorgia is tenslotte de moeilijke Latijnse naam voor (zacht) koraal.

dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Zou leuk zijn maar ja ze worden omgewisseld. Dus nog een keer gereedschap leveren voor deze stal is jammer. Liever in grijs in de stal tot we ze ooit kunnen gebruiken.:music:

dutchboy vindt dit leuk.
  11. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Van mij mag de stal blijven, het ziet er zo lief uit allemaal die badjes op bahamarama, brengt wat kleur in het geheel.:inlove:
    Volgens mij gaat het event wel goed, ik heb gister zitten rekenen hoeveel ik van elk onderdeel nodig heb.
    Ik doe alleen zilver en van de 3de en 4de opdracht probeer ik alle stekjes en stallen binnen te halen.
    Op papier zou het eigenlijk moeten lukken, nu nog de praktijk afwachten.;)
    Naar mijn idee komen de drop items toch wel goed omhoog.

hwjstolwijk, schaapje52 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het gaat je lukken buuf. ;)

daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik zet voorlopig 3 keer per dag eventgewas op (ook 's nachts dus). Op dit moment heb ik 2 x 35 stallen klaar. Morgen hiermee verder. Op Bahamarama zet ik wel 's nachts mijn langste gewas, citroengras. o_Ok alle hoge bomen staan er nog op.
    Ik heb nu 515 zeezout binnen en moet er nog 935. En dat na ruim 1 dag. :)

daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

Ik heb zojuist lange gewassen gezaaid. Morgen rond 8 uur klaar.
    De laatste 50 voer staan aan. En ik heb fase 1,2 en 3 zilver ingeleverd.
    Ik heb ongeveer 640 drops nu. (maar 11 in de schuur).
    Ik had even geen zin om de velden met de hand om te bouwen. Vanmorgen weer zaai- en maaidorser voor 48 uur genomen. En de stallen even met de hand gedaan. Eraf halen had ik even geen zin in.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik heb tot hiertoe alle eventen gehaald, buiten de paar jaar dat ik niet heb gespeeld. Het ziet eruit dat ik het deze keer niet ga halen. Ik maal er niet om, ik zie wel hoe ver ik kom. ;)

De stallen vind ik niet zo leuk, zo maar een kaal gedoe, maar dat is wel zéér persoonlijk.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. boemer49

boemer49 Oudgediende

het duurt ook zo vreselijk lang [de gewassen] ik baal daar zo van >:( sorry hoor maar ik vind het een heel erg leuke quest , en ik had me ook goed voorbereid,daar ligt het niet aan .maar heb ik gezaaid en geoogst ...ga ik maar wat anders doen want 5uur zitten wachten is ook niet alles :cry: verder vind ik de werkstallen wel erg mooi ,ik heb er 36 op mijn eiland staan koraal is mooi .....afwachten of ook ik het ga redden ;);)

dutchboy vindt dit leuk.
  17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

als je alles in zet een stol+witte onschuld+water,mest en supermest geeft duurt het maar 1,5 uur

dutchboy vindt dit leuk.
  18. yvon61

yvon61 Forum-analist

Even geteld....zit vanavond op de helft met zout en eventgewas. Dan zou ik maandag het resterende voer voor de antillo's kunnen maken. Dinsdag de hokken er weer op. Zou dus zonder extra sv. moeten kunnen. Zou zeg ik, je weet maar nooit. Maar begin te geloven dat het gaat lukken.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. juditta93

juditta93 Forumbeginner

Ik kan nu eindelijk ook beginnen aan het event. ben eindelijk level 14 op Bahamarama. gelukkig heb ik alwel heel veel zeewier en zeezout verzameld. nu even wat evantstallen neer zetten en het feest kan beginnen.

eevee60, dutchboy, owl. en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Ik zal je vanaf morgen drops sturen ipv chocopannenkoeken.
    Weet je waar je het eerst voor gaat?
    Door het systeem van zilver, goud en diamant, kun je zelf een beetje kiezen wat je wilt. Eerst het eerste level voor dat sieritem, of eerst de zilveren levels zodat je een stekje en een stal hebt.

Oldwief en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.