Praatgroep dag van de Oceaan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, dit is een echt event waar je voor op moet blijven xD.

    Ik heb nauwelijks planken en dan 8 uurs gewassen en 1450 zeezout. Alle dagen werken, dat gaat mij echt niet lukken met comfortvelden.

    Ik sla dit event over, dit is mij even te veel.

    Iedereen super veel succes!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Niet eens proberen wat stekjes of stallen te verdienen ??
    Zo ken ik schaapje niet :eek:
     
    daisy17858, schaapje52 en lammetjes vinden dit leuk.
  3. weebee1967

    weebee1967 Forumleerling

    hier ook ff een vraagje ....helpt het ook nog om een lentekrans of paasjam in te zetten om het EP op te krikken qua dropitem kans?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is een eventstal en via onze testserver hadden ambachtsproducten (werkstal/stallen) geen invloed op de tijd van deze stal. Ik ga er dus van uit dat dit morgen ook zo zal zijn.

    Helpt je wel voor meer EP maar heeft geen invloed op hoeveelheid dropitems. Daar geld voor hoe langer de basistijd van een gewas, stal of boom hoe meer kans op dropitems je hebt. Heeft dus niks met EP te maken en al helemaal niet met hoeveel je door een ambachtsproduct ontvangt :)
     
    weebee1967, dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapje is gek op stekjes en stallen :inlove:, zelfs super gek, maar dit is voor mij niet haalbaar en zelfs de stekjes en stallen zitten ver weg in het event en je moet veel anti....bad hebben om bij de stekjes en stallen te komen.
     
    sanne22334 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    kun je de Antillogorgia stallen ook supervoer geven?
     
    dutchboy en viooltje vinden dit leuk.
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever


    Hé buuf, ik denk ook dat het wat erg veel is, ik moet ook alle dagen hard zwoegen, alleen de weekeinde zijn vrij (als je alle huishoudelijke klusjes niet mee telt, wassen, boodschappen enz.):wuerg:
    Toch ga ik proberen op zijn minst een paar myst. stekjes en myst. stallen in de wacht te slepen.:p
    Wie weet zit er wel een schildpad tussen, of een sorbus appel, een amherstia of een tamarindepeul deze staan nog allemaal op mijn verlanglijstje.;)
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Tja en vanwege je werk kan je niet zo vaak inloggen maar (blijf proberen) stal duurt maar 4 uur en met water gaat daar nog tijd vanaf zou je dan (in dat beetje vrije tijd) er toch niet bij kunnen komen door dan veel stallen te bouwen en baha vol te zetten ?
    (sorry ben geen rekenwonder dus geen idee wat dan de tijd van een stal wordt)


    Denk het wel (maar ja 't is en blijft een rare boerderij)
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja dat kan wel, met alleen supervoer doet hij er 2 uur over :)
     
    dutchboy en viooltje vinden dit leuk.
  10. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner


    Dan scheelt het een hoop gewassen....maar nog belangrijker voor sommige mss...DI
     
    eevee60 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. lootsiewoosie

    lootsiewoosie Gelegenheidsauteur

    Ik zie hier wel hoever ik kom.Morgen kan ik pas rond 21.00 uur de eerste keer oogsten.Vrijdagmorgen eerst een doktersbezoek,daarna van 9.30 uur -11.45 uur "huis"bezoek.`s middags ook nog weg tot 15.00 uur dan heb ik 2 uurtjes de tijd en moeten we weer weg tot onbekend hoe laat.Daarna is het nog afwachten hoe laat ik zaterdag kan beginnen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    De vraag is dan of alleen supervoer genoeg is, of dat er toch nog eventvoer nodig is.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    slim van je. Zo had ik het nog niet eens bekeken....
    Had al dom antwoord ingetypt Zo van je kan op baharama niet eventgewas zaaien xD
    maar toen ging het lampje boven mijn hoofd pas aan want ja als je supervoer gebruikt heb je geen voer nodig wat je 7 zeewier en 1 DI kost......:sleepy: :p
     
    dutchboy en kerkdijk vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog veel meer op mijn verlanglijstje staan wat ik nog niet bezit. Maar zelfs dat kan mij niet overhalen om er aan te beginnen. Ik vind het echt zo super veel. Zijn het nu allemaal wolfjes :inlove:die ik krijg dat zou ik misschien er nog over gaan na denken, nee hoor grapje. Heel veel succes en hoop dat je een paar leuke bomen en stallen krijgt.
     
    sanne22334, daisy17858 en tooske58 vinden dit leuk.
  15. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    :( :( :cry:
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD
     
    sanne22334 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Gaat het hier om alleen gewas? Nee.

    Ik moet dieren doen, gewas en super veel drops. Dat zie ik gewoon niet zitten zoveel verzamelen.

    Maar dat is mijn mening, toch? Ik wens jou veel succes en plezier.
     
    hendrika73, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik kan me er wat bij voorstellen. Ik hoop dat je leuk gaat verdienen met de mest. En vind je zeker geen dom gansje als je na werktijd lange stallen omwisseld voor allemaal ganzen en vice versa.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon lekker verder met mijn quest en misschien gooi ik er wel allemaal dieren op de akkers voor de mest, maar dat weet ik nog niet. Ik zie wel wat ik ga ondernemen op mijn farmpje. xD
     
    daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  20. joma64

    joma64 Forumleerling

    Hallo ben aan het zoeken waar ik die hokken kan vinden?bouwen onder welk dier ?
    Thanks Joma64
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.