Praatgroep dag van de Oceaan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Tauriel-

    -Tauriel- Forumleerling

    Ik heb het ook gehaald :D
    En in elk geval een sleedoorn, een kowhai en een vogelbekdier binnen :D Woehoe!!
     
    dutchboy, Gozertje, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier 2x tamarinde en een kiwistal :inlove::inlove::inlove:.
    o_Ok 2x sleedoorn:music:. Voor de rest niet veel bijzonders.
     
    dutchboy, Gozertje, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    Hier een Tamarinde en een Amherstia.
    o_Ok nog een Loquat, de rest weet ik nog niet.
    Bij de stallen nog een egel, verder nog afwachten
     
    dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Raar, de eventstallen kunnen nog steeds gebruikt worden. Heeft dat een reden?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Schaapje, ik zit te stralenxD. Vanmorgen de laatste DI binnengehaald en het event gehaald:inlove:Ik ben helemaal blij;)
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Na de omwisseling zullen de dieren die ze produceren direct bij oogsten worden omgezet in EP en BD.
    Voor het omwisselen wordt echter nooit op de velden gecheckt, dat is vanuit de schuur en de inventaris.
    Omdat alle voer e.d. wel wordt omgewisseld zal men na de omwisseling de stal alleen met SV kunnen voeren en dat lijkt mij een dure ruil.

    Omwisseling aan het einde van het event:
    Ieder "Zeewier" wordt omgewisseld voor 4 EP + 4 BD na het event.
    Ieder "Zeezout" wordt omgewisseld voor 2 EP + 2 BD na het event.
    Ieder "Antillogorgiabad" wordt omgewisseld voor 75 EP + 250 BD na het event.
    Iedere "Antillogorgia" wordt omgewisseld voor 10 EP + 8 BD na het event.
    Ieder "Antillogorgiavoer" wordt omgewisseld voor 5 EP + 4 BD na het event.
     
    dutchboy en Gozertje vinden dit leuk.
  7. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    net de boompjes afgehaald 2x 17stuks niks bijzonders erbij jammer, volgende keer beter
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    hier ook geen byzondere bomen dus ook volgende keer beter
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op Farmerama heb ik een heleboel xxl bomen gehad, helaas geen kowhai. Gelukkig wel een loquat, daar had ik ook nog maar eentje van.
    Op Bahamarama heb ik van alles wat gehad. Sommige had ik al meerdere van, maar de pistache xxl had ik nog niet. De sukade ben ik blij mee, de tamarinde (2) had ik nog niet en de amherstia heb ik nu ook. Verder nog een palmboom xxl en mateboom xxl waar ik allebei heel blij mee ben.
     
    dutchboy, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Zéér bedankt voor je uitvoerig antwoord :) Daarstraks stonden die baden nog in mijn inventaris en konden ze ook nog vervaardigd worden. o_O Daarom mijn vraag. Ondertussen is het opgelost. ;)

    Even nog een vraagje, is er een FAQ waar je alle bomen kan vinden die zowel bij Farmerama, en Bahamerama thuishoren. Zowel de level-gebonden, als die uit de stekjes en eventen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is niet een FAQ van alle bomen. Er is wel een FAQ van de FArmerama bomen, de Bahamarama bomen en een faq van de stekjes.
     
    dutchboy en Gozertje vinden dit leuk.
  12. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-zeldzame-bomen.8358/
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-bomen.8357/
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-farmerama-zeldzame-bomen.8350/
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-farmerama-bomen.8347/
    Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.
     
    dutchboy, Gozertje en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.