Praatgroep dag van de Oceaan

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Is er al iemand klaar met het event xD.

Ik ben heerlijk een beetje aan het rommelen op mijn boerderijtje, beetje mest verkopen, gansje kweken en kippetjes verzamelen. Al 350 aan zeezout gekregen en hoef er bijna niets voor te doen xD. Heerlijk zo relaxed aan het werk zijn op mijn boerderijtje. Dit smaakt naar vaker niet meedoen met een event, lekker mijn eigen gangetje gaan. :D Nu eerst weer even kijken of ik iets kan verkopen op de mart. :music:

Iedereen veel succes nog en hoop dat iedereen heel ver gaat komen.

dutchboy, pandarum12, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vakantie op z'n tijd is leuk. Als je met ieder event in de stress zit om zoveel mogelijk te halen, kan ik me voorstellen dat je van de rust geniet. Ik had altijd de indruk dat je het een sport vond om te kijken hoeveel je halen kon, zonder een probleem te hebben met wat je niet haalde. Vaak zijn er leuke deelprijzen. Maar ook een sporter heeft zijn rustmomenten nodig.

Het idee van een extra moeilijk event sprak me wel aan. En de prijzen ook wel. 10 mysterieuze stallen en de stekjes nog meer. Een leuke bonenstaakrij, daar wil ik wel een stapje harder voor doen. Maar behalve dat ik donderdagmorgen wat minder geoogst heb dan anders om wat meer drops te krijgen, heb ik nog niets meer gedaan dan bij een ander event. Ondertussen heb ik over de 800 drops. Nog 650 te gaan en nog 4 van de 6 dagen. Dat komt dus helemaal goed. Gisteravond helaas vergeten een WAC aan te zetten, en vanmorgen met de andere gewassen had ik weer 2 velden geoogst voordat ik aan de WAC dacht. Vanmiddag niet vergeten. Dan kan ik er weer 4 oogsten met eventgewas mee doen.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. schaapje52

Je gaat zeer goed Coco, dit gaat je vast lukken om het te halen. ;)

Ik heb geen stress hoor met een event en inderdaad is het voor mij gewoon een sport om mee te doen en kijken hoever ik kan komen, haal ik het niet is het ook goed. Ik heb er totaal geen probleem mee als ik iets niet haal, maakt mij niet uit. Als ik dat probleem wel had dan had ik dit event zeker niet laten lopen. Ik merk nu wel dat ik niet mee doe dat ik meer tijd heb voor andere dingen op de boerderij, die ik door de weeks niet kan doen omdat ik moet werken. Dat vind ik eigenlijk ook wel erg leuk om in het weekend mij bezig te kunnen houden met dat soort dingen. Zo vind ik het nu erg leuk om met de mest weer andere dingen terug te kunnen kopen zo verder met mijn quests te komen want die staan door alle events op een zeer laag pitje. Zo klooi ik nu lekker op mijn eigen manier wat aan op de boerderij. ;)

pandarum12 vindt dit leuk.
  4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok ik kwam er na 1 veld te hebben geoogst achter dat m'n wac verlopen was, maar verder loopt het event wel goed.
    In totaal heb ik nog 7060 zeewier en 725 zeezout nodig incl. de benodigdheden voor 150 antillogorgiavoer, met nog 98 uur op de klok moet dat wel goed komen volgens mij.

5. juditta93

juditta93 Forumbeginner

Ik ga eerst nog wat ep vangen met de quest. Dan kan ik nog een paar levels om hoog en meer ruimte op Baharama vrijspelen. Heb nu 9 badjes staan, maar kan er 15 kwijt. Ik heb jammer genoeg geen hamers meer. Veder weet ik nog niet wat ik ga doen.

6. owl.

owl. Levende forumlegende

Ja....ik heb het event gisteravond afgerond :music::wuerg: Nee hoor was dat maar waar. Maar gaat best goed hier, de drops gaan ook best goed.
    Alleen vergeet ik nog weleens op tijd mn badjes te legen, maar we hebben nog heel wat uurtjes. Dus dat komt goed.

Toch ook fijn schaapje, om lekker relaxed op je farmpje te werken en bd'tjes te verdienen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

eventueel je buren vragen of ze je gereedschap als kado sturen (i.p.v. DI)
    en heb je in de cooperatie niet nog questen waar gereedschapskistjes inzitten (en je met niet al te veel moeite vrij kan spelen)

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt inderdaad je best doen om zoveel mogelijk van alles binnen te halen, en dan woensdag beslissen waar je wilt inleveren. Die 9 badjes kun je zoveel mogelijk voeren. Voordat je meer gaat bouwen, is het handig om te kijken hoe je met de verhouding met de gewassen zit. Je bent ongeveer 5x zoveel zeewier nodig als antillos.
    In fase 8 van de produktquesten zitten gereedschapskisten. Dus misschien dat je met eieren, melk en honing nog iets kunt beginnen?

9. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

eerst alle zilvere gedaan eerste mysterie stal gekregen, en wat denk je oranje paardestal

ga nu goud en diamant doen van de laatste fase, hoop niet op allemaal oranje paardenstallen

10. spelboyke

spelboyke Oudgediende

nog 2x zeewier zetten en dan is het event weer klaar:)

hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. langeveentje

langeveentje Doorzetter

super snel nog niet halverwege succes allemaal

12. schaapje52

Echt alles dan al klaar. o_Ok al het zeezout al bij elkaar. Knap hoor en gefeliciteerd, je bent er bijna.

13. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Het gaat ontzettend snel, ik heb al alle zilveren opdrachten gedaan en de drops vliegen om je oren.
    Ga nu voor goud en diamant van 3 en 4.xD
    Ik heb inmiddels wel 40 badjes staan, dus wie weet, ik ga gewoon door met zaaien en oogsten.
    Héél misschien lukt het toch nog om het hele event uit te spelen.:music:
    Als het niet zo is ben ik al tevreden met de stallen en de stekjes.

owl. en Gozertje vinden dit leuk.
  14. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ja heb alles klaar zelfs al 370 zeezout en 41 event dieren over.

Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
  15. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

krijg het vanavond op 10 event dieren na ook alles af. heb ook al 130 zout over en 60 voer teveel gedraaid, niet goed geteld!>:(
    nee toch niet vanavond, nu ik de gewassen door het teveel gedraaide voer heb gedraaid moet ik nog een keer zaaien.

Laatste bewerkt: 6 Juni 2015
  16. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb de eerste bomen en stal al binnen; 2x:inlove: sleedoorn, vlier XXL, citroen XXL, abrikoos XXL, johannes 3x, papaje XXL, granaat XL en een rode geit. Ben er erg blij mee!! Nu de gewassen voor de nacht erop en morgen zien we weer verder.

robbiefarmer en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Echt gezellig zo'n supporter:D. Je praat iedereen zo over de eindstreep Schaapje. Ga zo doorxD

schaapje52 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  18. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

met die dieren gaat het lukken. Nu de rest nog ? Fout gedaan met zaaien ik wilde vroeg naar bed gaat niet door ff wachten !!!!!! Dan anjers erop voor DI .lekker uit morgen Op naar de Apenheul.

19. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Zo denk ik er ook over. :) Rustig mijn eigen tempo. Tijdens de nacht gewoon eventgewas en enkel met WAC werken. Er komen DI genoeg om bezig te blijven. :music: Zaaien, oogsten, voer maken en de quest volgooien. Gaat aardig zo. Ik zie wel waar ik strand, als het al zo zou zijn. ;)

daisy17858 vindt dit leuk.
  20. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Pas maar op ...... aapjes pikken alles in. Veel plezier. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.