Praatgroep Coole katten fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 9 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook al klaar met event. hoogste sprong van de kat was de britse korthaar.Nu nog even verder stoeien met de panda"s.
    Iedereen veel succes met het fok-event.
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    knoepertje door even te na te gaan wat je gemist zou kunnen hebben bleek dat wel erg veel te zijn sorry ;)wist ik ook niet
     
    blackscorpion64, lovely, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. xmandy86x

    xmandy86x Forumbeginner

    ojee..kan iemand mij helpen?
    ben al even aan het fokken, zit ook behoorlijk wat in de wacht op dit moment.
    kom er nu achter dat ik 6 roze gelei heb, hoe moet ik dit gebruiken? heeft het nu nog wel zin? (snellere succes in fokstallen en 50 % bonus)
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    132 hotels opgezet,
    Na oogsten 146 gewone katten teruggekregen , 169 Cyperse, 39 schildpad, 6 Schotse, 5 savanne, 2 Coon.
    In event gestopt: 300 gewone, 60 Cyperse, 30 schildpad en
    108 gewone en die uit de boom voor de wolkenrij
    dus nu nog even aan de gang voor quest
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat heeft voor deze ronde geen zin meer. Wanneer je de stal leeggemaakt hebt, en je wilt nog fokken, kun je eerst een roze gelei nemen en daarna de fokstal weer vullen, dan is het de helft van de tijd.
    Voor sneller resultaat kun je nog wel parfum geven.
    Met een roze gelei kun je urenlang fokken, dus 1 roze gelei is per dag vaak wel genoeg.
     
    annigjen, daisy17858, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. xmandy86x

    xmandy86x Forumbeginner

    thnx.. das mooi balen! 70 actief momenteel.. morgen hopelijk nog sv binnenhalen en de rest starten.
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook tot nu toe goed gegaan met BBD. 2 pers. En dan is het nog maar net begonnen. Ik ga zo afsluiten en morgenmiddag weer verder. Maar tot nu toe al geslaagd
     
  8. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ging lekker, 80x gefokt en alles klaar, zelfs een perzische kat er bij! Nog wat extra gedaan, maar nu is het klaar.
     
    daisy17858, annigjen, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Rias-Gremory

    Rias-Gremory Forumleerling

    Deze babyboom tijd en 1 fokdier extra erbij bij elke fok werkt echt :eek:

    Ik heb die ene rune nog niet dat je 20% 4 dieren terug kan verwachtten :eek: daarom ben ik al veel katten kwijt :(

    Maar deze babyboom tijd werk SUPER, ik ga het halen merk ik :D

    Ik kreeg zelf's tot 2 keer toe een Savannah Kat uit 4 normale katten ze zijn in waarde punten event 72.000 :eek:
     
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    3 glazen van het brilletje gepoetst en het event met ongeveer 200 supervoer helemaal uitgespeeld.
    Super zo'n bril @eevee60
    Ging best lekker zo. o_O
    Nu panda's fokken want heb nog zoveeeeel fokquesten openstaan.
    O wat erg.
    Alle dubbels weg.
    Snel vergeten en doorgaan.
    Je haalt het nog wel :)
    Suc6 iedereen die nog niet klaar is.
    Het is goed te doen dit event.
     
    knoepertje, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    uhh..welke rune is dat ?..
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. Rias-Gremory

    Rias-Gremory Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    De 1e tak aan de rechterkant van de wijzeboom, de rune heet Babyboom kost 60 sterretje als je die activeerd is er 20% kans op elke fok poging om 4 dieren terug te krijgen ;)

    o_Ok ik ben klaar met deze event :D

    Veel succes iedereen voor de aankomende dagen s6 :D
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 November 2016
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo het event is klaar...in totaal 115x gefokt.
    1204 katten, 3 cyperse, 3 schildpad, 1 schotse, 2 savannah en 2 maine coon katten over.
    Ik heb nog 2370 SV op voorraad dus ik ga nog ff door voor de blijvende quest.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe even puzzelen maar ik heb het event gehaald. Heb in totaal 115 gefokt (230SV). Hiervoor kreeg ik de volgende dieren terug:

    161 cyperse
    44 schildpad
    5 schotse
    3 Savannah
    en een heleboel normale katten, maar dit heb ik niet genoteerd.

    Als je nagaat dat er 110 SV te verdienen viel dan heeft hij mij maar 120 SV gekost, wat dus super weinig is voor zo'n fokevent. Dan heb ik nog betaalde buren. Gisteren vloog het SV mij om de oren :)

    Na het inleveren heb ik dit nog over:
    1 cyperse
    31 schildpad
    3 schotse
    Die in de boom heb ik nog even laten zitten, ik spaar mijn sterren nog voor een fabriekje :)

    Ben nog even door gegaan met de panda's. Eindelijk heb ik 22 baby panda's kunnen inleveren. Nu heb ik nog 15 dansende panda's nodig en kamelen. Zo hou je mooi een doel met het fokken he.
     
    Laatste bewerkt: 12 November 2016
    hildemarc, kimmie2012, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    druk bezig. heb de drie opdrachten nu af. alleen nog de wolkenrij. punten van fokdieren heb ik genoeg maar dan gooi ik veel punten weg en dat vind ik zonde. dus ik ga nog even door zodat ik wat kleinere fokdieren erbij heb en wat beter gepast kan betalen
    doordat j zoveel supervoer terug kan verdienen is dit event idd goed te doen. SUPER FIJN! :D:inlove:
     
    hildemarc, voesje, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. ajonker1608

    ajonker1608 Doorzetter

    Even een opmerking m.b.t. spelfout:

    In de FAQ Coole Katten Fokevent staat bij de 2e serie stap 5 een spelfout bij de beloning,
    namelijk daar staat "Femg Shui" i.p.v. "Feng Shui" (de letter 'm' moet een 'n' zijn!)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dank je wel voor de melding:)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Hier het event klaar. Was goed te doen.
    De Maine Coone uit de boom wel alvast gehaald, maar niet nodig gehad.
    Zag toen pas de de Arbeiderskoekoek, voor 280 sterretjes. Dit is toch zeker wel een foutje, he?
    Die 280 sterretjes, Of is tie van goud. :)
    Hoop op een boom uit de stekjes Baha, kan ik weer verder met de questen.
    Verder fok ik nog even door voor de mummiekamelen van Kastelen.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    arbeiderskoekoek is een hogere fokdier dan die we normaal krijgen daarom meer sterren nodig (zou normaal koekoek-bij zijn maar nu 1 hoger de arbeiderskoekoek vandaar)
     
    daisy17858, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook klaar met het event. En jippie ka jee! Uit de baha stekjes zomaar een olifantspoot gekregen * doet een dansje*.
    Het was al even geleden dat ik uit een stekje een "gewilde" boom kreeg die ik nog niet had
     
    daisy17858, eevee60, annigjen en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.