Praatgroep Coole katten fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 9 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    dat is zo en t event loop 6 dagen dus gedurende t event komen er gelukkig ook nog wel wat bij uit mijn stallen.
    ik heb zeker nog goede hoop maar ik vond t zoooo super dom van mezelf. ik druk op de knop en gelijk dacht ik "ohhhhh wat doe ik!!"
     
    blackscorpion64, daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je bent niet de enige Kimmie, ik heb zoiets ook al een paar keer gepresteerd!
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je nog 105 sterren op de plank hebt liggen kun je het fokdier en het fokpakket uit de boom trekken.
    Het fokpakket bevat 20 katten ,in jou situatie is dat vast wel welkom
     
    knoepertje, rikmark, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Waarom maar 9 stallen? Je kan de kattenstallen gewoon kopen voor bd in de groothandel en dus alle 3 je velden vol er mee zetten.
     
  5. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Thea je hebt gelijk heb hier ook 80 stallen staan en met ambacht producten valentijnsverrassing en kaasballetjes kan ik 3xp/d oogsten
    en dat schiet lekker op xD
    de investering verdien je zo terug kijk naar de markt prijzen :music:
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Katten heb ik wel genoeg, supervoer niet. Maar even afwachten hoe het gaat met de BBD. Zal vast wel schelen en anders lever ik in elk geval alleen in voor datgene wat ik graag wil hebben. Ik zie wel of ik de eindstreep haal. 400 sv ga ik echt niet halen, ook niet met het sv erbij uit het event. Ligt dus echt aan wat ik met BBD ga krijgen.
     
    blackscorpion64, dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. farmhouse10

    farmhouse10 Junior expert

    WHoooww kun je het event ook met gewone 1768 katten doen dat is voor mij dan deels de oplossing heb er al 836 en er komen er nog meer bij .
    Aan 260 SV heb ik niet genoeg dus dan lever ik ook een deel gewone in en dan haal ik het misschien wel ;) hoop ik dan .
     
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik verwacht eerlijk gezegd weer dat er vrijdagavond of op z'n laatst zaterdag een babyboom begint.
    Ik fok met dit soort events altijd alleen met BBD.
    Scheelt echt een hoop dieren.
     
    knoepertje, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. jolars

    jolars Gevorderde


    Dank voor de tip van de ambachtsproducten. Dat vergeet ik altijd. :sleepy:
    Nu even op de plank gekeken en kaasballetjes en valentijnsverrassing heb ik nog wel. Kan ik ook lekker 3 keer per dag katten oogsten.
    Succes alvast allemaal!
     
  10. klakje

    klakje Oudgediende

    je kunt nu ook stallen bijkopen, zijn niet zo duur
     
    daisy17858, dutchboy en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit. Ik heb gelijk 40 stallen gekocht toen je de kattenverblijf kon kopen en heb nu al 577 katten. xD De stallen kan je altijd weer gebruiken, dus maar investeren in mijn farm met verblijven. :music:
     
    knoepertje, daisy17858, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    uhh..hoe ziet valentijnsverrassing er uit?..:wuerg:
     
    knoepertje, blackscorpion64 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    oke ga er gelijk een paar bijkopen :) dank je wel voor de tip! ik ben geloof ik nog wel eens wat te voorzichtig. jullie zetten blijkbaar allemaal veel groter in. ga ik ook doen vanaf nu!
    help me dit maar herinneren als ik blijkbaar weer te voorzichtig speel ;)

    ik heb er nu iig 20 staan. meer gaat voor nu even niet lukken mede ivm geld en voer enz. heb ook gelijk al zooi vlierbomen bijgekocht. maar dit zou toch genoeg moeten zijn om t event te kunnen halen
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2016
    daisy17858, dutchboy, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. jolars

    jolars Gevorderde

    Terra/oranjekleurige bloempot met een hartje. Daarvoor liggen paars-witte bloemetjes
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    yep..ik heb er één....och..alle beetjes helpen niet waar?...:sleepy:..ruilevent?..:)
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2016
    knoepertje, daisy17858, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wat ook veel helpt is als je voor sterren de fokkat uit de boom kunt halen om in de laatste fase in te leveren.
    1x de hele fokstal vullen met katten, met babyboom binnenhalen en dan kijken wat je leveren kunt. Ik denk dat je dan al een heel eind komt met je aantal katten op voorraad.
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Stuur mij maar een duifje, ik heb er wel wat meer op de plank staan. Komt er mogen 1 jou kant op.

    Misschien kun je nog wat geld bij verdienen door het mest te verkopen (weet niet hoe de markt momenteel is). Je kunt weer aan geld komen door andere dingen op de markt te verkopen.

    Event kost weer super veel SV en dieren, maar ik ga er weer volledig voor. Met mijn kleine 600 katten vind ik het wel krap maar moet denk ik te doen zijn. Heb vandaag toch maar een paar stallen er bij gezet en koop er morgen denk ik nog maar wat bij (was ook vergeten dat ik bij kon kopen o_O). Heb genoeg SV, dus dat word het probleem niet. Natuurlijk wacht ik wel op een BBD.
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    :inlove:..anneliesje toch..
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik sla dit event over morgenavond BBD dus hotel is weer geopend voor de schapen en apen. Ik timmer zelf wel een Dozenfabriek in elkaar. Iedereen die mee doet veel suc6.
     
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    En er is een babyboom op komst vrijdag.....:p gelukkig
    Nou zie wel waar het schip strand komt goed
    s6 all gr Tineke;)

    Wat betreft de valetijns verrassing .... Mogen ze eerst wel eens sloten erbij geven is ook al zolang beloofd
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2016
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.