Praatgroep - Cirque du FARMERAMA

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    De eerste twee ronden gehaald. Daarmee de wolkenrij binnen. Verder ga ik niet. Kost te veel aan BD en SV om genoeg te kunnen leveren..
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb inmiddels alle drie rondes gedaan:p
    Nu lees ik dat we binnenkort weer luxe parfum kunnen aanschaffen en inzetten. Kan iemand mij vertellen of de werking van de luxe parfum blijft als je ze inzet, maar de fokstal niet gelijk leeghaalt als ie klaar is? Maar bijvoorbeeld pas over een aantal weken leeghaalt?:music: Heb je dan ook nog kans op meer overslag?;)
     
    Waterbuffel en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  3. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Precies ook mijn idee, de wolkenrij is binnen en ik vind het goed zo.:)
     
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    mijn idee ik ga ook niet verder ;)xD
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    ik ben ook gestopt toen de wolkenrij binnen was.
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    van de luxeparfum heb ik nog nooit gemerkt dat het werkt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    ja, dat is ook mijn mening... maar ben toch benieuwd naar het antwoord;) ik hoop dat het modteam dit weet...
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Het hele idee van luxeparfum heb ik nog nooit begrepen.. Maar goed er zal vast wel iemand zijn die zal zeggen dat het uitstekend werkt. ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Event afgerond incl. de 3e ronde, zonder fokken, zonder extra supermest te gebruiken, met howies. :music:
    Met nog 54 uur op de klok, was het dus ook haalbaar geweest zonder howies hier. Maar wel ambachtsproducten ingezet voor snellere gewassen, snellere stallen etc. Een enkele keer in het begin gewone mest op kwartakkers gebruikt, toen de mest nog goedkoop was.
    Goed gebruik gemaakt van de bonestaakrijen die invloed hebben op snelheid van gewassen, stallen etc.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier het event de eerste dag afgerond . Veel gefokt met de dieren die uit de doldwaze kistjes komen . Bahama dieren zoals zeehond en krab ingeleverd . Ik had haast geen fokdieren op de eerste fase na meer in de voorraad en daar heb ik begoorlijk wat van bij gekregen . Nu wel veel vlaggen over maar ook nog steeds veel supervoer op voorraad
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Het event volledig uitgespeeld, gefokt met de dieren waarvan ik de questen nog naar fase 8 wil brengen (tot zo ver ga ik tot nu toe) en ik heb 2 fokdieren ingeleverd en de rest met bahama-dieren...nog ruim 4600 SV op voorraad :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Nog 170 slingers en dan de wolkenrij binnen, dan stop ik met het event. Had best wel wat dieren en fokdieren ingeleverd. dus nu maar weer stallen erop en m'n dierenvoorraad aanvullen
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event helemaal afgerond
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De luxeparfum werkt als die is ingezet bij een fok ongeacht wanneer je de fokstal oogst.
    Dus jouw idee: de fokstal vullen tijdens een event waarbij luxeparfum is te gebruiken, en pas te oogsten als er babyboom is, werkt.
    Zit je misschien wel weken lang tegen een fopspeentje aan te kijken, maar als jou dat niet ergert dan is het een goede manier om je luxeparfum gebruiken.
     
    -Coco1968-, Waterbuffel, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor je antwoord, Ron!:D Dat was inderdaad mijn plan;) dus ik ga dat maar eens proberen...:music:
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.