Praatgroep - Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De meeste events vinden plaats op de farm dus eerlijk gezegd heb ik daar liever een hoge dropkans dan op Baha.
     
    jolanda13, Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wij waren naar op de scrabble namiddagclub dus na 17 uur thuis, geen last gehad van de haperingen kort na de start.
    als ik wel om 14 uur thuis ben, dan wacht ik ook minstens een kwartuur. dan gaat alles meestal heel vlot.
    succes iedereen en vang maar heel veel wat je zelf leuk vindt
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2022
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Op deze farm en die van mijn grote broer:
    met lab lab en de ambachten hoop ik morgenochtend 190 mandjes te krijgen.
    Dan is de quest klaar en ook alle stappen bij het vangen met de mandjes.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Klaar is met event ...Maar mandjes vangen zo leuk vind, dus nog voor de gezellie lekker door gaat xD
    Die wolkenrij mij totaal niet boeit ...:wuerg:... En niks gemerkt heeft van inlog problemen of wat dan ook..altijd of meestal een halfuurtje even geduld heeft..Ja echt Hofje heeft best wel geduld ...Soms xD ...
     
    janniekwak, jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. vutter

    vutter Junior expert

    toch jammer dat het carnaval event steeds meer word uitgekleed de cadootjes die je kunt vangen worden ieder jaar steeds minder dat is wel jammer
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die indruk had ik ook
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    de laatse keer waren er erg veel kisten te vangen. Helaas nu ve EP/TEP snoepgoed en supervoer en supermest.
    Verder een beetje karig zoals hierboven al geschreven, maar wel heel erg leuk om te doen.
    D laatse mandjes nog even vullen en dan oor de lol.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Lynde

    Lynde Forumleerling

    Wat gaat iedereen snel. Heb pas bij opdracht één zilver ingeleverd. Heb wel leuke dingen kunnen vangen, maar kom straks vast in de knoei met di. Zal eens kijken hoever ik kom. Inmiddels ben ik door mijn supermest heen. Hebben jullie zoveel op voorraad, of kopen jullie dit? Veel succes nog voor iedereen die nog bezig is.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 25 x gespeeld.......:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik koop maar heel af en toe supermest, voor de rest hark ik het bij elkaar uit kistjes, quests en events. En echt ermee smijten doe ik alleen als ik een oogstbonus heb.

    Mag ik je vragen op wat voor velden jij speelt? Gebruik je wel kwartakkers met wac?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Lynde

    Lynde Forumleerling

    Natuurlijk mag je dat vragen. Ik speel alleen nog maar op één deel van de kristalwatervallen en op de plantage. Misschien wil ik wel te snel:) Kwartakkers en wac gebruik ik wel. Ik zit nu in level 86, dus misschien is het gewoon een kwestie van geduld hebben, en laat dat nou net niet één van mijn sterkste eigenschappen zijn.
     
    -matthias1952-, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik gebruik helemaal geen supermest bij dit event, behalve de eerste 10 en dan nog 100 zaadjes.
    Heb jij al wel 3 velden helemaal open op Baha?

    De dropitems zouden dit event geen probleem moeten zijn. Als je tekort komt, zou je er in de nacht voor kunnen kiezen een wat langer gewas in te zaaien. En als je een (paar) uurtjes op de dag over hebt, doe dan even een wat korter gewas tussendoor.

    Ik snap niet helemaal hoe je pas level 1 zilver hebt ingeleverd.

    Edit: aha, je hebt dus het regenwoud nog helemaal niet open? Nou weet ik even niet meer uit m'n hoofd hoe je die open krijgt, maar dat was wel een stuk makkelijker dan de watervallen.

    En nog een edit: gevonden, 250 sterren kost het om het Regenwoud open te krijgen. Dat is echt de moeite waard.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-bahamarama-regenwoud.16894/
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat wordt sterretjes sparen dus @Lynde xD

    Hoeveel heb je er nu? Kun je lagere fokdieren leveren in de fokquests? Dat laatste tikt altijd heel lekker aan qua sterretjes.

    Hier is het event trouwens klaar. Gisteren draaide ik per ongeluk een 100% en om dat te vieren heb ik één rondje SM gedaan.
     
    LucieSchreurs, jolanda13 en Lynde vinden dit leuk.
  14. Lynde

    Lynde Forumleerling

    Heb nu 30. Geef ze regelmatig uit. Ben momenteel volop aan het fokken. Goede tip om eerst lagere fokdieren te leveren. Ik wil meteen tot de hoogste, maar dat levert idd geen sterretjes op. Ik probeer zo sv te sparen. Fijn dat je klaar bent!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo ik ben klaar is niet mijn ding maar goed.
    succes voor wie nog bezig is
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zo, de quest klaar... nu eerst slapen en morgen maar vangen:music:
    Trusten:sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. klakje

    klakje Oudgediende

    ik vang bijna alleen maar snoepjes. De mooie dingen van welleer zijn nog maar karig te vangen. ieder zijn ding. 60 keer spelen voor de piccolo en dan is het wel weer genoeg.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  18. Lynde

    Lynde Forumleerling

    Ik ben nu inderdaad volop aan het sterretjes sparen, dit dankzij de tip van katelot69. Bij het volgende event ook maar lange gewassen zetteen. Fijn dat iedereen zo meedenkt. Op naar de 250 sterren dus!
     
    jolanda13, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    beetje jammer dat de qwest in de cooperatie om 22.00 is afgelopen had liever gezien dat die ook tot de 22 feb zou doorlopen. nu is het voor mij niet te doen.
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    die loopt nog 48 uur door hoor...denk dat je in de war bent met de fokquest..;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.