Praatgroep - Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je moet in ieder geval niet gaan kijken wat je wilt gaan vangen, daar is geen tijd voor :oops:xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  2. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Ik dacht al dat het aan mijn pc lag o_OxDxDxD
     
    Roos vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Eh... dat klinkt als een goede tip... ware het niet dat ik ook al de tip heb om die instellingen juist zo laag mogelijk te zetten om Farmerama mogelijk te maken. Ik ga het natuurlijk wel proberen, maar eigenlijk heeft m'n computer het er nu al zwaar mee en staat mijn instellingen daarom juist niet op 'best'.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Daarom ook het beste om mee te experimenteren, ik heb hem zelf normaal ook niet zo hoog staan maar zal het ook eens proberen nu.
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beetje jammer van mij zelf. Netjes aan het wachten tot 14.00uur. Vanmorgen met de hand 1 veld geoogst voor het andere event. Ververs de pagina gezien dat elke keer moet als ik wil zien hoelang mijn gewassen nog moeten, krijg ik in 1 keer een mandje :music:
    Snel kijken, dom!!! Event begon om 10.00uur ipv de gebruikelijke 14.00uur.
    Direct begonnen, vind dit altijd een leuk event.

    Hoop dat het speelbaar is met deze manier van spelen.


    Oh ja het seizoens gebeuren stopt bijna, ik vergeet dat altijd. Kan ik mijn muntjes nog even mooie inleveren.
     
    boermars en vinc05 vinden dit leuk.
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Weer gemist! Gebeurd mij bijna altijd.
     
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    ja ze gooit nu niet meer langzaam met een boogje maar recht en knetterhard xD gelukkig allemaal beetje in zelfde richting anders was het niet te doen

    Kreeg bij inloggen een mandje dus ik dacht heee en meteen gekeken anders had ik ook tot 14.00 gewacht ....
    en dit keer ook eens aan de seizoensfiches gedacht
     
    Laatste bewerkt: 11 Februari 2021
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Beginnen jullie met het molenproduct met eventgewas en DI of eerste de quest?
     
    boermars vindt dit leuk.
  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    nou dat vangen kan ik wel vergeten wat eenramp
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De quest natuurlijk. Anders moet je nog veel meer eventgewassen maken xD

    En dan eerst de zilvers. Die leveren met zijn vieren precies de molenprodukten op die je nodig hebt voor de rij.
     
    boermars en Dorette58 vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Moet je mijn pols lenen gaat het misschien beter :wuerg:>:(.
     
    gelderblom en vinc051 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier vangt ie ook niet echt lekker, de helft van de tijd blijft het mandje hangen. Ik ga dus de zilvers van de quest doen voor de rij en de tussenprijzen, en wat ik per ongeluk vang is mooi meegenomen. Mijn graphics staan trouwens sowieso op maximaal, dus daar kan het ook niet aan liggen.
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet niet wat ik allemaal gevangen heb , maar de wolkenrij is al binnen o_O:oops:.
     
    -mikmak-, kakelot69 en vinc051 vinden dit leuk.
  15. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    hier instelling op "goed" staan maar 3x gespeeld en werkte gewoon zonder haperingen.....
    nu mezelf ff af leren om in molen mandjes te maken en aanleren naar quest te gaan (wist het en keihard en zonder er bij na te denken in molen gemaakt ipv inleveren quest)

    huh das snel
     
    boermars vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tja hoe moeten we dat nou oplossen....... Denk denk denk....... :p
     
    -matthias1952- en -doppie- vinden dit leuk.
  17. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Zijn dit echt de nieuwe aanvangstijden (10.00u - 22.00u), waar we in vervolg rekening mee moeten houden?
     
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb het pas 1 x geprobeerd durf niet verder te gaan zonde van mijn gewas en zo
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb al 16 keer gespeeld, in client, zonder problemen. het gaat wel veel sneller dan vroeger.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Bedankt Kakelot ga eerst de zilveren van de quest maar doen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.