Praatgroep - Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Misschien had ik wat beter moeten rekenen en niet gewoon moeten spelen, maar ach zo erg is het niet.

    De sta ga ik niet halen, ik ben gewoon lekker de quest gaan spelen en kom nu dus 10 mandjes te kort voor de staak. Heb om de mandjes in de molen te maken nog veel te veel gewassen nodig en als ik ze haal met quest heb ik nog 2600 gewassen nodig, wat ongeveer 5 oogsten zijn. Dat gaat hem hier dus niet worden.

    Het is niet anders, maar als ik alleen zilver had gedaan had ik het waarschijnlijk net gered. Ondanks dat toch mooie wat GB, sterren, SV en de rest binnen gehaald.
    Ondanks dat het event niet meer het event is zoals ie was, is het nog steeds een mooie event!
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier ook niet zit op verplaatsing en niet intens kunnen oogsten en even zonder internet
    heb nog juist de upgrade
     
  3. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    ik ben ook gewoon eerst gaan spelen,, tot ik de quest zag,, ik kan de staak nog net halen, heb nu de laatste gewassen erop staan,, en nog 12 x vangen
     
  4. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

  5. catootje65

    catootje65 Junior expert

    78 spelletjes gedaan en heel veel snoep, lolly's en repen gevangen
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wij hebben 74 en 76 keer met de mandjes rondgehold .
    Een heerlijk spelletje maar wel erg vermoeiend.
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Was nog even aanpoten maar net mandje 100 binnengehaald.
    Heerlijk spel en lekkere prijzen binnengehaald
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    69 spelletjes gedaan . Het was weer leuk :inlove:. Tot een volgende keer
     
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    78 gespeeld en hard gelopen langs die praalwagen, wat een leuke vangst weer.
    WiFi haperde weleens, (of gewoon druk omdat er miljoenen aan het spelen zijn)waardoor mijn mandje sprongetjes nam, pffff
    maar mag niet klagen met de prijzen!
    Was leuk carnaval dit jaar!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.