Praatgroep - Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klopt, daar heb je dit keer helemaal niks aan, behalve een heel klein beetje ep en zo, na het event.
     
    -Angelgurl- vindt dit leuk.
  2. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Tijdje niet gespeeld, maar nu weer beginnen. Ik ga het gewoon weer proberen en we zien het wel.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heeejj, een ouwe buuf! Welkom terug!
     
  4. mmans

    mmans Forum-hertog

    Nou, ik heb net 6 spelletjes gespeeld en de tijd, dat we met dit event onze voorraad SV konden opkrikken ligt ver achter ons! in totaal 5 kisten gevangen en misschien 12 SV. We zullen het moeten doen voor de wolkenrij :)
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat lijkt me niet de moeite waard, maar ieders natuurlijk zijn eigen keus.

    Ik heb 8 mandjes gespeeld, maar ben het eens met bovenstaande. o_Ok dit jaar weer minder wat we kunnen vangen. Eerder was dit het event van het jaar om je voorraad op te krikken. Nu is het een leuk event tussendoor met extra's.
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb alweer genoeg gevangen 50 keer gespeeld wolkenrij binnen.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, dat moet je dan flink wat SM en/of PT hebben gekost. Ik zit (met bonus) pas op 16 xD

    Ik bewaar mijn SM liever voor volgende week. Ik vind carnavallen heel leuk hoor, daar niks van, maar om er nou al mijn voorraden tegenaan te gooien, nee.
     
  8. john-j

    john-j Forum-hertog

    10.530 zijn wel veel gewassen op 1 veld.
    iemand ideeen
    mvg john-j
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Stug doorzaaien xD
     
    RoelofAnton en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Supermest en oogstbonussen , moet nog wachten op iets van 90 drops maar
    die heb ik morgen wel denk ik.
     
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Volgens mij kan ik met 8100 aan gewas bij de quest van 1, 2, 3 en 4 zilver inleveren en heb ik daarmee 50 mandjes en dus genoeg voor de wolkenrij.
     
    Susannamaria en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Roos vindt dit leuk.
  13. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Dank je. Moet weer helemaal opnieuw beginnen qua buren en weer even inlezen in alle nieuwste snufjes van de boerderij.
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    go for it. blij dat je terug bent.
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De mandjes vind ik nog steeds heel leuk . In het verleden kon je vaker vangen vandaar dat je je voorraad op kon krikken .Nu is het maar op 1 veld . Toen ving ik vaak zo,n 100 x per dag . Super mest krijg je zo,n 75 tot 150 per dag van dus ben ik er niet echt zuinig op .
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nu 40 keer gevangen, nu sparen voor 4-zilver. Ik zit juist achter de SM aan en ik vang er gemiddeld toch drie per spelletje dus dat loopt toch nog best leuk op. Ik heb er nu al meer dan 2200 xD
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2020
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    De ep loopt ook lekker op, elk spel toch zo'n 500.000, tikt toch lekker aan.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wauw . Spaarzaam typje . Dat kruiden event moet wel heel speciaal zijn8)
    Ik heb nu 1850 SM kan me niet herinneren dat ik ooit zo weinig heb gehad :music:. Maar krijg vandaag nog wel veel uit de oogst en siertuin.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nah, zo spaarzaam ben ik niet hoor, doorgaans heb ik niet meer dan een paar honderd SM op voorraad xD

    Stand van het event: de rij is binnen, nog één oogst om de quest af te maken en dan hou ik ermee op.
     
  20. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke bedankt. Wel jammer dat je er niks aan hebt verder.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.