Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Moeilijk adviseren bij deze events.
    Omdat je dit keer het eventgewas ook nog kunt omzetten in parfum zou ik eventgewas kiezen voor 1 keer, mits je morgen redelijk bijtijds al kunt oogsten.
    En dan op Baha en Regenwoud wel een langer gewas dat je direct kunt oogsten als het klaar is.
    En dan morgenavond zien hoe hard het aantal drops terugloopt in die ene dag. Kan je morgenavond altijd toch nog overschakelen naar een langer gewas voor de nacht.
    Die 36 keer spelen zal je wel halen, dat zal het probleem niet zijn

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

zojuist mijn eerste 5 keer gespeeld + die ene die gratis was. Het valt me op dat er ontzettend veel snoep valt, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Maar het gaat heel goed. bij 6 keer spelen 4 gratis mandjes erbij gevangen :inlove: waardoor ik al 10 keer heb kunnen spelen. Muntjes heb ik gemiddeld ongeveer 12 per keer. We gaan gewoon door. :)

Borkie, Eleonore_84 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Super fijn. Na gisteren zeker 10x gedraait te hebben pakte ik helaas geen bonus, wel een kc van 12uur en natuurlijk andere dingen. zojuist bij de 3de of 4de draai 100% oogstbonus voor 24u. Krijg nu dus per veldje 6stuks en de dieren die er nog op stan (vooral baha), gaan mooi snel, want die vermenigvuldigen zich ook :music::inlove:

De molen heeft vannacht 5 mandjes gedraaid, nu staan er 10kllar voor straks, helaas is de DI alweer op.

Update: inmiddels 22 mandjes gevuld, gaat best lekker moet ik zeggen. Met het vangen let ik op SV, mandjes, SM, munten en dan op de lollies.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2018
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb tot nu toe 4x gespeeld en er staan momenteel 14 bloemenmandjes klaar om weer te spelen...dit doe ik straks op de pc want ik zit nu op de foon via Puffin. Over 1.15 uur zijn m'n rozen weer klaar en dan nog 1x inzaaien en oogsten (met dank aan de 100% oogstbonus)...dan heb ik voldoende voor de 36 spelletjes. Dan ga ik vannacht over op lang gewas en overdag de rozen....want ik ga gewoon door met mandjes vangen als dat mogelijk is.

Edit:
    Nog 13x spelen voor de wolkenrij...je wordt wel een beetje duizelig van de hoeveelheden die er gestrooid worden en dan goed opletten wat je wil vangen...poepoe is hard werken xD

Laatste bewerkt: 8 Februari 2018
    Borkie, Daxter1966 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Daar ik in de berg van gestrooid snoepgoed enz. het verschil niet zag tussen het strooisel mijn scherm op 150% gezet
    en het is gelijk een stuk duidelijker om het SV en SM de bloemmandjes en de munten er uit te vangen

rikmark, Borkie, hendrika73 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. sinkieboy

Die tip ga ik proberen ;)

Borkie vindt dit leuk.
  7. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Ik heb nog geen bloemenmandje gezien, ik kijk vast niet goed. Ben hier ook niet zo goed in geloof ik, ik reageer te veel op de vallende bd's.

Borkie vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik zie ze ook slecht. Ik heb net als sinkieboy het scherm wat vergroot, en dat helpt wel iets.
    De bloemenmandjes zijn erg licht van kleur, en vallen tussen al die fel gekleurde snoepjes amper op.
    Ik heb al 2 keer een mandje gekregen, terwijl ik niet eens in de gaten had dat ik hem had gevangen.
    Nu zie ik ze beter, en vang er ook wat meer. Maar ze komen niet iedere keer dat je speelt hoor.

Een andere tip: kijk naar de handjes van de aap, en niet naar de onderkant van je scherm. Dan kan je al beslissen welke kant je mandje op moet, om de mooie prijsjes te vangen.

ik heb nu 28 keer met de mandjes gespeeld, dus het gaat best lekker.
    Maar de mogelijke vangsten zijn wel flink teruggeschroefd ten opzichte van vorige keren carnaval, helaas.

Verzoekje aan bp, voor een eventuele volgende keer: mag het meest gewenste kado, zoals nu de mandjes, iets feller van kleur, of met een duidelijk afwijkende kleur? Dan kunnen ook degenen die wat minder goed zien, ze herkennen en vangen.

rikmark, Borkie, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

24x gespeeld nu. Goede tip hierboven om het scherm wat groter te maken:D, ik heb hem op 125% gezet. Heb denk ik ong 4 mandjes gevangen, SV zo nu en dan, heel veel snoep telkens en de rest ook zo'n beetje om en om. Van alles wat steeds zeg maar, blijft toch erg leuk om te doen hoor. Ik heb nu 245 muntjes.

Borkie vindt dit leuk.
  10. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Ja dat is wel het proberen waard, scherm vergroten had ik al gedaan maar ik merk dat ik erg focus op de zilveren dingen en ook nog wel reageer op groene druppels en bruin / gele vallende dingen xD maar dat is het dan wel, tot zover mijn onderscheidingsvermogen. Dan is inderdaad kijken naar de handen wel een goede tip.

Borkie, Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Die groene druppels zijn toch ook prima om te vangen?

Borkie vindt dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

Gelijk geprobeerd en idd ik vang nu wat meer wat ik wil hebben :p xD

Borkie vindt dit leuk.
  13. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ja die zijn ook uitstekend dat is supermest

Borkie en pipelepo vinden dit leuk.
  14. moiraine1

moiraine1 Forumbeginner

helaas nog niet veel bananen gehad

Borkie vindt dit leuk.
  15. annemie123

annemie123 Forumbeginner

Beetje jammer van alles gevangen wordt het niet bijgeboekt

Borkie vindt dit leuk.
  16. Jasper#

Jasper# Doorzetter

Eerste 7 keer 0 mandjes. Ik dacht bijna dat ik een nieuwe bril nodig had. Met de vier mandjes die ik toen nog had heb ik 11 mandjes gevangen (incl. de pogingen met de gevangen mandjes) dus dat is niet gek. Bananen en SV vallen echter veel minder dan vorig jaar.

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. pino460

pino460 Forum-hertog

Even topic off ik wou je de beloofde egelstal toe sturen maar je naam bestaat niet als Eleonore_84 stuur maar een duifje dan komt het
    vast wel goed

Borkie en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  18. Jorieke123

Jorieke123 Junior expert

Is bij mij dus ook al gebeurd

Borkie vindt dit leuk.
  19. sinkieboy

De wolkenrij is binnen...heb momenteel 586 muntjes verzameld, heb nog 8 bloemenmandjes staan, 208 rozen en 123 mandjes op voorraad.

rikmark, Borkie, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben vooral goed in muntjes vangen xD

Nu dertien keer gespeeld, nog geen mandjes gevangen dus ik moet het hebben van de drops. Maar we hebben nog even dus ik denk dat het wel goed komt. En van het fokevent heb ik al één wolkenrij binnen én het wordt toch weer babyboom, dus mijn week is alweer goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.