Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    vraagje : klopt het dat de stermuntjes van de ole frappe niet ingewisseld zijn zoals wel in de faq stond?
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik vind het juist een goed begin;
    251 mandjes
    48 brons
    30 zilver
    21 goud
    en dan nog 13 oude stermuntjes en 1 gratis bloemenmand:D
    Nu eens kijken wat dat opleverd bij het inleveren.
    En dan mandjes, mandjes, mandjes maken:music:
    Laat die konijntjes nog maar lekker rustig op het terras zitten samen:inlove:
     
    Borkie, daisy17858 en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat klopt. En die mogen we nu vervolgens gebruiken bij dit event.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ja dat klopt, je mag ze gebruiken bij deze nieuwe quest.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    mmmm :mad: heb ik de laatste munten toen uitgegeven aan iets terwijl ik ze nu mooi had kunnen gebruiken. Beetje jammer
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik ben gestart met 159 mandjes, 22 bronzen, 17 zilveren en 12 gouden medailles.
    Ik ging net ook alweer de fout in met de knechten op de kwartakkers, gelukkig had ik het al door nadat ik op de mestknop had gedrukt en drukte ik niet op de overige twee (susi en supermest :oops:).

    Ik heb vandaag echt teveel hoofdpijn om na te denken dus ik ga maar gewoon alleen even oogsten en zaaien (en zo languit op de bank:sleepy:)
     
    Daxter1966, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    twee rondjes gevangen maar nog geen supervoer gezien. wel 1 bloemenmandje. Denk niet veel supervoer te vangen zo
     
    Borkie, daisy17858 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Het zit er wel :) Ik heb 4x gevangen en ik denk ongeveer 10 SV in mijn mandje gescoord.
    Ik heb wel veel problemen dat het mandje zo stokt en hapert, hij glijdt niet lekker over het scherm, gaat schoksgewijs..
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Begonnen met 262 mandjes inclusief burenkadootjes en toverbomen... En nog 58 brons, 56 zilver en 32 goud medailles voor het fokevent.
    Ben dik tevreden! :p Nu maar es ff kijken wat ik er allemaal mee kan doen...xD
     
    daisy17858, Eleonore_84 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier net begonnen. Jeetje al 6 pagina's beschreven. Lees ik wel een andere keer.
    229 mandjes geoogst.
    Van de medailles heb ik 28 brons, 26 zilver en 17 goud.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nou met mandje nr 1 al 4 sv binnen. Volgens mij is er niet zoveel veranderd met de vorige keer qua vangen.
     
    Daxter1966, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. Ik kreeg 233 mandjes en nog 1 op te vangen. xD
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb 2 mandjes kunnen vullen, die we gratis kregen en toen ving ik er ook nog 1. Geen enkel SV of SM binnen gehaald. Weet van de vorige keren nog dat eigenlijk elk maandje wel een SV of een SM had. Maar we zullen zien, vind het wel erg leuk namelijk en dat de munten er bij zijn gekomen vind ik niet erg.
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had wel 2 SV, 1 farm munt en nu 20 muntjes gevangen voor in de winkel. o_Ok al een kruiwagen vol met snoep. xD
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het heel moeilijk om het verschil te zien tussen boerenduiten en stermunten. Ik heb al 3 bloemenmandjes gevangen, daardoor al 6x gespeeld. Verder vond ik het aantal medailles uit de gewassen wel leuk, dus ik heb met ongeveer 1000 supermest ook zoveel mandjes gekregen. Helaas niet zoveel medailles, maar wel veel. De laatste 2 fases hoop ik wel op een andere manier te krijgen, wel met medailles, maar we hebben nog een paar dagen om gewassen te zaaien en ik heb de fokstal bijna vol staan.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het gaat ook heel snel. Ik heb nog geen mandje gezien, maar ik denk vast gemist. Hij rijdt nu ook van de andere kant. Zat al te wachten met mijn mandje aan de rechterkant, maar hij kwam opeens van links. :wuerg:
     
    Eleonore_84, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  17. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Heeft iemand nog een goede tip voor de gewassen gedurende de nacht en morgen overdag?
    2x een lang gewas om vooral DI te krijgen of toch Valentijnroosjes?
    Ik heb nu 420 snoepjesmanden en ruim 1500 Valentijnroosjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier gaan er vannacht ook valentijnsroosjes op. Maar dat komt ook omdat er om 2u en om 7u geoogst wordt, en mocht ik mandjes te weinig hebben ga ik als ik een bult eventgewas heb wel langer gewas zaaien. Zeker vanaf zaterdag, als de carnaval begint (wij zijn die-hards ;))
     
  19. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Hier nu 10 keer snoep enz. gevangen. Aardig wat SV en stermunten gevangen. En met alleen de medailles (af en toe aangevuld met een Baha-dier) al 7 kadootjes open gemaakt. Gaat niet slecht. In dit tempo moet het goed komen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Heb nu 8 keer gespeeld , omdat ik vanmiddag de kastanjewolk heb gebruikt zet ik vannacht eventgewas . Er is weinig veranderd met wat ze gooit en ik ga hier vol voor . leuke voorraad SV opbouwen . Bij de stermunten zijn ook de luxe parfums te verkrijgen
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.