Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Draai ik toch zomaar 100% oogst voor 24 uur...daar kan ik een lekker voorraadje rozen mee maken :D
     
    LucieSchreurs, Borkie, daisy17858 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    112 mandjes :D

    En de aantallen medailles weet ik niet meer, maar het was genoeg om de eerste vijf ronden van het konijnenliefdegebeuren mee af te ronden zonder mijn (fok)dieren aan te hoeven spreken xD

    Dus ik ben nu al blij.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  4. katbla

    katbla Forum freak

    gefeliciteerd bofkont, ik had ook een paar pogingen gedaan, maar helaas .......
     
    Borkie, daisy17858 en sinkieboy vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Duidelijk vermoeid hier.... :sleepy:
    Ik oogst alles maar even met knechten omdat de kleine niet rustig word en dan heb ik niet veel tijd. Haal netjes een aantal veldjes weg om er grote akkers van te maken en hop zaai met de knechten. Wat doet dat domme ding, mijn eventgewassen op die stomme kwartveldjes zetten. Dat terwijl ik netjes 10 grote velden had liggen. Nu krijg ik dus 6 ipv 9 per veldje zo :( Dat scheelt dus 30 eventgewassen voor de volgende ronde....

    Wat heb ik gekregen: 220 mandjes, 16 muntjes heb ik staan, 23 gouden, 35 zilver en 48 brons. Geen idee of dat goed is of niet.
     
    Borkie, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    32 brons
    13 zilver
    8 goud
    179 snoep mandjes.
    velden met anjers, paar mammoet bomen en arboretum/fabriek/menagerie.
    En op BaHa alles 20 uurs bomen.

    valt me niet tegen. Succes allemaal.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. farro

    farro Forumkenner

    Hier eveneens GEEN gratis mandje gekregen.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Borkie vindt dit leuk.
  9. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Waar komen die stermunten nu ineens vandaan die sommigen gekregen hebben?
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hoe vaak kun je minigame doen met die carnavalswagen of houd `t bij 36 gewoon op ??
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die stermunten heb je over van het buizenevent denk ik. Ik had er 15 over en die heb ik nu weer staan.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die blijken over te zijn van het vorige event.
    Onbeperkt. Dit was de vorige jaren in ieder geval zo.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Borkie, daisy17858, herma1234 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Borkie, daisy17858 en herma1234 vinden dit leuk.
  15. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    draai hier zomaar de 200% bonus voor 12 uur:inlove:
     
    -matthias1952-, Borkie, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. farro

    farro Forumkenner

    Heb zojuist mijn mandje gekregen, bedankt voor de snelle reactie
     
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat doen de knechten altijd. Ik zaai daarom altijd die grote velden met hand. Dan gebruik ik wel de knechten om alle extra's er op te zetten en daarna zaai ik dan pas de kwartveldjes met de knechten.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    270 mandjes binnen, samen met de gekregen mand nu 4 mandjes aan het draaien. Eventgewas is op maar over een uurtje komt er een ladinkje af. Dan stop ik met SM en zaai alles op kwartakkers, die zijn dan mooi klaar tegen 22.00. Ik ga nu eens vangen, kijken wat er in mijn mandjes komt :D

    En ik had vanochtend +1 in het rad staan, gewacht tot het event begon en gedraaid en jawel.... +1 voor 6 uur erbij, altijd lekker!
     
    Borkie, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik verwijder altijd alle akkers met de knechten, gooi er dan 10 grote op, vul die met knechten met eventgewas met alles erop en eraan, en de rest gooi ik vol met kwartakker met gewoon gewas. Zo kan het niet fout gaan, en hoef ik niks met de hand te doen.

    En bij de 2e ronde hetzelfde, alleen dan 44 grote akkers op 2 velden, en dan nog 2 grote op het 3e veld.

    Hier ruim 20 keer aan het partyrad gedraaid, maar helaas geen oogstbonus gekregen.
    Morgen, wanneer alles volstaat met kwartakkers, nog maar eens proberen.
     
    Borkie, daisy17858, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    De knechten vullen eerst de akkers die er het langst liggen. Laat je de kwartakkers liggen en leg je er 10 grote bij, dan vult hij dus eerst de kwartakkers. Ik doe het op dezelfde manier als farmmikkie. Dan kan het niet fout gaan. Voor wat betreft de oogstbonussen, die heb ik nog nooit gedraaid. De laatste weken kijk ik iedere 8 uur of ie er bij staat, maar dat is pas twee keer voorgekomen en toen draaide ik een andere prijs. Gaat me vast ook nog wel eens lukken.
    Het valt me trouwens op dat de droprate op de eventgewassen wederom zeer laag is afgesteld. Het gaat dus niet lukken om alleen eventgewas te zaaien voor het maken van zoveel mogelijk manden en luxe parfum. er zal ook wat anders gezaaid moeten worden, anders krijg je veel te weinig drops.
     
    Borkie, daisy17858 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.