Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Intensieve werkdag en cursus achter de rug, dus nog geen tijd gehad om de boel te verbouwen voor dit event. Maar heb toevalig op de farm twee velden frambozen op kwartakkertjes klaar staan, mijn mammoetbomen, reuzenstallen, menagerieën, fabrieken, arboreta en een veld stallen. Helaas niet de stallen met de meeste EP, maar het ontbreekt me nu aan energie om daar wat aan te doen dus ik zie wel wat het oplevert. Op Baha heb ik een veld met tepelvruchten klaar staan en het veld met paprika heb ik wel geoogst en ingezaaid met bittergember voor morgen... Op de kristalwatervallen heb ik stallen staan met de menagerieën, fabrieken en arboreta en op de hoekjes bomen. We gaan het zien morgen...:music:
    Hoef gelukkig geen bomen te planten...
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tepelvruchten?

    xDxD
     
    -Coco1968-, janniekwak, herma1234 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Het fokevent sla ik over haast geen sv op voorraad. Molentje heeft erg veel voer voor de dieren gedraaid.
    Ga behoorlijk met sm strooien :music:hopelijk heb ik dan vrijdagmiddag 9000 rozen bij elkaar gesprokkeld en 900 snoepmandjes uit de grond omhoog weten te krijgen. Als ik dan weer even tijd heb ga ik wel met een mandje onder de praalwagen staan en van alles vangen xD geen snoepjes......
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, moest ook lachen toen ik dat nieuwe gewas zag op Baha...xD Dacht dat het gewoon leuk bedacht was, maar het blijkt ook nog echt te bestaan...o_O
    [​IMG]
     
    rikmark, lovely, -Coco1968- en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga toch weer voor het carnavalsevent, kijken of ik mijn supervoer weer lekker kan opplussen zodat ik er weer een jaar mee kan.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ik vind het wel lekker, dat we al een bloemenmandje KRIJGEN en er dan soms ook een kunnen VANGEN. Dat scheelt toch ook weer in alles :) En dan ga ik denk ik lekker door met rozen kweken om mandjes te maken in de hoop, dat ik redelijk wat medailles gewoon kan oogsten en toch ook een eind in het fokevent kan komen.
    Wie niet mee wil fokken: je krijgt WEL medailles voor gewone oogsten (behalve bomen)! Dus vooral niet vergeten die gewoon in te leveren en je beloningen op te halen :) :)
     
    Borkie, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je hebt ook eventgewas nodig om samen met de mandjes de bloemenmandjes te maken om de snoepjes te vangen
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    uit de faq :)

    ieder account krijgt 1 Bloemensnoepjesmand bij de start van het event.
     
    Borkie, Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Aha eventgewas zijn (valentijns) rozen. Goeiesmiddags, niet goed gelezen..

    Hier 220 mandjes, dat moet helemaal goed gaan komen met die 900 stuks die nodig zijn.
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier uit me kwartakkers rozenbottel en bittergember 240 snoepjesmand
    (heb alleen nog geen bloemensnoepjesmand gekregen bij aanvang event) :( xD
     
    Borkie, voesje, herma1234 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    195 mandjes uit de eerste oogst.

    Thea, je had ook al zoveel medailles. Hoe doe je dat? Honingklaver duurt langer dan rozenbottels en je medailles zijn bijna het dubbele van die van mij. Daarbij heb je ook nog eens 45 snoepmanden meer.
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik zat ook al klaar om te gaan vangen, maar idd geen bloemensnoepjesmand ( wat een woord zeg pff)
    Wel heb ik 8 stermunten??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb het doorgegeven dus nu even afwachten.
     
    Borkie, voesje en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb 1 stermunt in mijn inventaris
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  15. riamariska

    riamariska Junior expert

    Wat ik maar niet begrijpen wil is waarom zoveel events tegelijk ik snap het niet.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hier 180 mandjes, 11 stermunten?, en 55 brons, 35 zilver en 20 goudxD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    220 mandjes uit m'n oogst...
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  18. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik kreeg 10 stermuntjes, maar idd geen bloemensnoepjesmand. Heb ik ook op de probleempagina vermeld.
    En net me de veredeling van de anjers meteen een voorsprongetje op de DI genomen, niet teveel, maar toch :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik heb 184 mandjes en 20 munten gescored
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ik kreeg 200 mandjes , 8 stermunten en 40 bronzen 39 zilveren en 27 gouden met een mix van kwart velden anjers(veredelde) oranje'rode/roze/neon stallen en bomen
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.