Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasper#

    Jasper# Doorzetter

    Vanmorgen dus toch een beetje voor niets de bomen eraf gehaald....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Borkie vindt dit leuk.
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bij de kristalwatervallen dus alleen DI uit m'n gewas, verder heb ik er alleen bomen staan en ga echt niet verbouwen en er dieren bijzetten...kzie wel hoe de dropjes komen...komt vast goed denk ik.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. .corrie.

    .corrie. Teller

    nou dat herinner ik me dus niet meer.

    Maar 1 ding weet ik nog wel
    Zelfs de kleine hier vond het heerlijk om al die snoepjes te zien strooien xD

    dus nu weer feest!
     
    Borkie, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event ziet er geweldig uit. Fijn dat dit elk jaar herhaald word. Dat het nu iets anders is, moet ik nog even allemaal goed bekijken. Maar wat ik wel weet is dat ik zoveel mogelijk event gewassen ga verbouwen voor dit event, zodat ik zoveel mogelijk mandjes kan maken en dus zoveel mogelijk kan gaan vangen. Vooral SV en SM.
    Dankzij dit event heb ik de afgelopen 2 jaren voldoende SV gehad om een jaar lang goed te kunnen fokken. Mijn voorraad word alleen maar meer en dan fok ik eigenlijk met alle 'verplichte' fokevents tot het einde.

    Tussendoor dus fokken en vele dieren inleveren en genieten van onze mooie hartjes kalender :inlove:
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga dus wel alles van de waterval weghalen. Er zal maar een gouden medaille uit dat gewas/stal komen. Scheelt je mega veel fokdieren inleveren. Dat heb ik er wel voor over.
    Ben heel erg benieuwd naar de droprate van de mandjes, en zeker ook van de medailles.

    Heb hier veel zin in.
    Gaat wel erg druk worden met later deze week vermoedelijk (volgens voorlopige eventkalender) ook nog het ruil & cadeau event erbij, maar het eventgewas duurt lekker lang, dus dat geeft wat rust.
     
    Laatste bewerkt: 6 Februari 2018
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Als ik merk dat er uit die 100 akkertjes die er liggen "veel" DI komen dan kan ik altijd nog m'n bomen verwijderen maar ik ga het niet op voorhand doen. ;)
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Aan de mods:
    In de FAQ staat bij De Opdracht snoepmand i.p.v. bloemensnoepmandje:
    Elke mini-game die wordt gestart kost 1 snoepmand en duurt 15 seconden.

    Was het maar waar dat we met 1 snoepmand konden spelen :music:
     
    -doppie-, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    dank je wel. Het is aangepast
     
    -doppie-, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou ziet er weer leuk uit
    S6 all met dit event
    Gr Tineke;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    even een vraagje: beste kan je dus voorbereiden met overal kwart veldjes en dan lang gewas erop? Anjers?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Anjers kan, of langdurige stallen of 20-uursbomen en dan voor morgen maar hopen op zoveel mogelijk DI`s.
    s6 ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sommige spelers vinden dat inderdaad de beste optie. Voor carnaval maakt het niet veel uit of je anjers op kwartveldjes doet of 20-uurs bomen plaatst. Maar je krijgt geen medailles uit de bomen, daarom zijn gewassen beter.
    Ik ben wel heel benieuwd naar de medailles, daarom heb ik zoveel mogelijk lange stallen geplaatst die veel ep geven. Dus oranje, rode ,roze en neon stallen die minimaal 20 uur duren.
    Ik heb 1 akker met grote velden krokus. Ik denk dat de kans op een medaille dan groter is dan met allemaal kwartveldjes. Maar daardoor ga ik inderdaad minder mandjes halen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Aangezien het Fok event gelijktijdig loopt met dat Carnavals event, hadden die carnavalsfiguren op de carnavalswagen beter kunnen gaan strooien met SV en dan met je mandje opvangen, hahahah hahaha xDxDxD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is dus 1 van de dingen die ze strooien, en voorgaande jaren was daar ook behoorlijk wat mee te vangen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het wel leuk geloof ik, dat carnavalsevent. Het fokevent ga ik lekker links laten liggen, die aantallen kan ik toch nooit leveren of ze nou cumulatief zijn of niet xD . Voorbereiding heb ik niet erg gedaan, alleen gerst neergezet op grote velden. De 20-uurs bomen en de lange stallen stonden er nog, dus dat was gemakkelijk. Alleen straks nog even mijn konijnen oogsten, dan haal ik ze weg en zet daar ook gerst voor in de plaats met water en mest.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    `t is dat jij het zegt, ik had dat filmpje gezien in de FAQ met die carnavalswagen en daaronder spreekt men van snoep.
    Wist niet dat er SV tussen zat maar idd, dat geeft dan weer een extra drive om je best te doen.
    Hmmmz, misschien nog een idee om wat stopblokken voor die Carnavalswagen te leggen en een iets grotere mand xD;)
     
    boermars, herma1234, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen. De voorgaande keren kon ik geen mandje meer zien haha. Hier staan nog een paar bomen op de hoekjes en verder het langste gewas en lange werkstallen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, klaar. Links en rechts nog wat bomenupgrades weggehaald, en op Baha alle beschikbare stallen neergezet die langer dan tien uur duren (mijn langste gewas daar is tien uur namelijk). Met water (en een heel klein beetje turbomest) moet morgen alles rond twee uur wel klaar zijn en dan zien we wel.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De tip is klaar
    Nog niet perfect dus ik hoor graag als het niet klopt:)
     
    hendrika73, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.