Praatgroep Carnavalskoningin

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben nog druk aan het vangen... xD 82 x gespeeld, 1632 munten... nog 11 mandjes te gaan.
    Had zelfs nog een rondje eventgewas gezaaid, maar bedenk net dat ik die niet meer voor 22.00 uur kan oogsten:wuerg:xD
    Ach ja.. het is ook wel mooi geweest:music:
     
    boermars en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben zaterdagmorgen al gestopt met eventgewas. En dat had ik aardig geschoten, ik heb er nu nog iets meer dan 500 over. Dus als ik straks nog een keer kan vangen zijn ze ongeveer op ook.
     
    boermars, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zo.. klaar! Bij de laatste 11 mandjes ook nog 12 gevangen en nu totaal 105 keer gespeeld en 2062 stermunten gevangen...:p
    ff shoppen...:music:
     
    schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, klaar. Mijn aardbeien en bromelia's leverden nog precies 25 mandjes op xD . Nog één keer tien supermest gekocht en nu is het echt gedaan. Het was een leuk event.
     
    Borkie, janniekwak, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier dankzij de gevangen bloemensnoepmandjes 160 keer kunnen spelen :oops: xD
    447 eventgewas en 20 mandjes over
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoi farmermikkie wil wel een mandje :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier op het laatste moment +1 oogst. Dus nu heb ik meer dan 1000 gewas over waar ik geen drops meer voor heb. Nog 6x spelen, dan is het voor mij gebeurd.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook voor de laatste keer kunnen vangen en precies 39 muntjes voor de 10 supermest en de 5 draaien voor de molen. Aan gewas 60 over, en 4 drops en 0 stermuntjes. :music: Ik heb 69 keer kunnen vangen. Was een leuk event. Wat ik er leuk aan vond was dat je dit keer ook mandjes kon vangen, dat scheelde toch gewas en drops. Score farmmuntjes is 536. :D Mag van mij weer zeker terug komen. :)
     
    Jorieke123, Borkie, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nog 15 mandjes en 290 gewas over..leuk event 126 keer kunnen vangen
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ohh en ik heb op dit account nog een paar DI mandjes nodig.
    Heb nog 3 veldjes bramen staan hoop het teredden maar wie heeft er nog een droppie over?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Pffft, de grote klus is geklaard (Carnaval-Event).
    Gisteren beetje verstek moeten laten gaan ivm RL, uiteindelijk toch nog 96 keertjes mogen vangen.
    Winkel net niet leeg kunnen halen xDxD maar ben zeer tevree.....
    Geweldig leuk event met de complimenten voor BP ;)
    o_Ok de combinatie van events verliep beter dan gedacht, zag van tevoren dat fokevent zwaar tegemoet maar heb `m ruim op tijd afgekregen met de medailles.

    Eindelijk ladies en gentle peoples, we kunnen zowaar even een dagje genieten van de rust, heerlijk xD !
    Daarna mogen we weer knallend `t volgende event in.
     
    Borkie, -Coco1968-, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Tsju, kom er net achter dat ik ruim 800 munten niet ingeleverd heb in de shop...
     
    Borkie, DarkDevilDude en Tuintje57 vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Oeps dat is zonde. Ik was hier al blij dat ik de muntjes toch al had ingeleverd en niet had gewacht op de laatste oogst van gewas, want was in slaap gevallen. Nu miste ik alleen wat mandjes om te vangen.
     
    Borkie, DarkDevilDude, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Alweer zo'n leuke verrassing bij thuiskomst: de snoepjes waren omgewisseld. Een miljoen BD erbij, level omhoog op de gewone farm en 5 levels omhoog op Baha :) .
     
    BoerAnnelies, Borkie, DarkDevilDude en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.